Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschuiving richting--> sensatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verschuiving richting--> sensatie

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Dat kennen we

Je moet ook eens bekijken WAT ze vragen... en wat gaan ze daar mee doen?
    Alweer 9 pagina's vol leuteren??
    Zo is het.

Comment

In de week was er ook een interview met Halenaars op radio 2 Limburg. Daar werd de lokale krantenboer en een paar anderen aan het woord gelaten... jongens toch!!! Wat een platvloers interview was dat.

De dader was blijkbaar lid van een lokale (toneel?)-vereniging, maar hij was niet sociaal hoor! Hij deed niet mee, alleen als er uitstappen waren ging hij mee en hij hing altijd alleen aan de toog... dat kon je zo zien dat hij niet deugde!

Man,man, als dat journalistiek is... dan kan mijn bomma het beter hoor! Ik dacht dat een journalist een objectieve verslaggeving diende te doen?!? De laatste jaren is niets minder waar heb ik de indruk... klets maar wat raak, schrijf maar wat neer... Jean Clacque pikt het wel!
      Daar is trouwens het 4040-nummer van VTM ook niet vreemd aan als je het mij vraagt!

Comment

Vreselijk... Zelfs de VRT zendt filmpjes uit waarin hij plezier maakt... Wat is de relevantie? Als je aan elke moordenaar ziet dat hij een psychopaat is zou het wel handig zijn.
        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
          Vreselijk... Zelfs de VRT zendt filmpjes uit waarin hij plezier maakt... Wat is de relevantie? Als je aan elke moordenaar ziet dat hij een psychopaat is zou het wel handig zijn.
          De relevantie is dat buren, kennissen en vroegere vrienden allemaal in shock zijn.
          En dat zijn nog maar de minima omdat het directe relaties betreft.
          Iedereen is ook wakker geschud door de feiten... van een schijnbare normale man,
          (gedeeltelijk) bewezen door deze beelden.

Maar of men die beelden moet uitzenden? Neen he, compleet waardeloos.
          Volgende jaar kan zich hetzelfde voordoen en niemand zal het in de gaten hebben.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Volgens de experten zijn dit o.a. de kenmerken van een serial killer:
            - Ziet er heel normaal uit.
            - Komt af en toe sociaal uit de hoek zonder een tafelspringer te zijn.
            - Moeit zich meestal met zijn eigen zaken.
            - Velen zonderen zich af van de grote meute.
            etc...etc...

Volgens mijn echtgenote pas ik perfect in dat plaatje. Ik verwacht dus één dezer een klop op de deur....
            EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Alweer 9 pagina's vol leuteren??
              de teller staat hier voorlopig op 2 pagina's.

Er zit een knop op je TV en die slechte kranten hoef je niet te lezen, telke male je op hun website je honger gaat stillen tikt hun teller ook aan en zijn ze nog meer overtuigd dat het door hen gekozen pad het gene is wat het publiek wil.

Dat gelijk welke hupeldepup op TV zijn gedacht wil zeggen plaats ik in de categorie iedereen beroemd.
              Flickr één
              Flickr two

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                etc...etc...

Volgens mijn echtgenote pas ik perfect in dat plaatje. Ik verwacht dus één dezer een klop op de deur....
                Zo zie je maar dat normaal zijn plots een heel andere betekenis kan krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
                  de teller staat hier voorlopig op 2 pagina's.

Er zit een knop op je TV en die slechte kranten hoef je niet te lezen, telke male je op hun website je honger gaat stillen tikt hun teller ook aan en zijn ze nog meer overtuigd dat het door hen gekozen pad het gene is wat het publiek wil.

Dat gelijk welke hupeldepup op TV zijn gedacht wil zeggen plaats ik in de categorie iedereen beroemd.
                  Er is wel een verschil tussen deze 2 pagina's en die negen in de krant.
                  Ik heb aan "onze" 2 pagina's meer dan aan die 9 in de krant.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Er is wel een verschil tussen deze 2 pagina's en die negen in de krant.
                    Ik heb aan "onze" 2 pagina's meer dan aan die 9 in de krant.
                    En zeker uit een roddelkrant als het Belang
                    (ik heb precies een probleem met het belang.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                      ik ook maar ja , de krant is wel een lang succesverhaal.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                        ik ook maar ja , de krant is wel een lang succesverhaal.
                        Dat begrijp ik niet. Als je een probleem hebt met die krant, dan lees je ze toch niet en als je ze niet leest kan je er ook geen probleem mee hebben. Of mis ik ergens iets?

Misschien kan iemand mij de naam van een Belgische kwaliteitskrant bezorgen.

Mvg.
                        Robert
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                          etc...etc...
                          Waarom vinden velen de berichtgeving nu ineens te sensationeel? Yves Desmet gaf gisterenavond in het TV-programma Phara het antwoord : de mensen zijn terughoudender omdat de dader een gewone gerespecteerde burger was. Geen marginaal zoals Marc Dutroux, ..., Kim De Gelder, maar "een van de onzen".
                          Zo ken ik de mensen ook : ze vinden niets zo frustrerend als gedwongen te worden om hun ideeën en meningen te herzien. Een brutale moordenaar zoals Ronald Janssen past (nog) niet in hun zwart-wit wereldbeeld.
                          Voor 't overige zijn de meesten door de bank genomen wel erg sensatiebelust - daar kan het dus niet aan liggen - al zullen ze dat niet toegeven. Nochtans worden zelfs begrafenissen mega-evenementen door de talrijke ramptoeristen (waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen zo is - maar moesten Shana en Kevin bv. in een verkeersongeval omgekomen zijn, dan was er vijfmaal minder volk).
                          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                            Dat begrijp ik niet. Als je een probleem hebt met die krant, dan lees je ze toch niet en als je ze niet leest kan je er ook geen probleem mee hebben. Of mis ik ergens iets?

Misschien kan iemand mij de naam van een Belgische kwaliteitskrant bezorgen.

Mvg.
                            Robert

Die benaming
                            geven ze zichzelf, geholpen door andere media
                            edit;
                            toch 2: DM & DS
                            Last edited by toerist; 12 januari 2010, 18:06.
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht

Die benaming
                              geven ze zichzelf, geholpen door andere media
                              edit;
                              toch 2: DM & DS
                              DM en DS, ben ik ook voor
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

voor mij is er maar 1 krant die nog de moeite waard is te lezen namelijk De Standaard
                                De morgen is me te sterk gepolitiseerd met verschillende rode rakkers (Pauli, ...) en een blauwe convert (Yves DS) die zo graag als een allesweter en heilige profeet wil overkomen dat het niet meer normaal is.

Comment

Working...
                                X