Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

    Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
    Zo hebben wij aan onze school een heer die regelmatig klaagt over onze kinderen wanneer we buitenspelen. Gooit zijn afval over de muur en zet de tuinslang op de kleuters omdat ze spelen...
    Zeker weten ,
    1 keer mijn kinders natspuiten in de winter omdat ze buiten spelen ,
    whoouw , ik zou hem dit persoonlijk afleren
    (op een avond tussen klaarte en donker

    Comment


    • #62
      Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Bovenbuur gaat vanaf maandag met pensioen en vind het gezellig om vandaag,als de meeste mensen thuis zijn,toch nog wat klussen op te knappen ... Heb m'n radio al wat harder gezet om te kunnen genieten van de top 1000 maar tegen iemand die constant in steen ligt te boren kan ik niet op.
      Verleden jaar was het met Kerstmis zelf,toen heb ik hem wel laten stoppen.
      Je weet toch dat de gepensioneerden het minste tijd hebben ... ze weten dus noch van uur noch van tijd...
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #63
        Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

        Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
        En dan staat je alleenstaand huis in de buurt van een spoorweg, drukke baan, spoorweg enz ...

        Kun je je daar weer beginnen aan te ergeren
        Haha, inderdaad. Irritatie komt meestal van jezelf.

        Naast ons zijn ze nu een huis aan het bouwen en die mannen beginnen al om 7 uur 's ochtends. Ik heb oordopjes gekocht en heb er geen last meer van. Leer eens wat verdraagzamer zijn. Ook mensen die klagen op spelende kinderen... Dat zijn vaak dan ook dezelfden die klagen dat de kinderen van tegenwoordig liever achter hunne computer zitten, niet meer buiten willen spelen en verwend zijn. Tja.

        Comment


        • #64
          Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

          Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
          ..
          zet de tuinslang op de kleuters omdat ze spelen...
          Dit zou hij 1 keer kunnen doen...
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment

          Working...
          X