Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

Mijn zoon woont sinds enige tijd alleen op een appartement.
    Een medebewoonster (in pensioen) klaagde dat hij 's morgens om 6 u al een douche moest nemen dat dat haar rust verstoorde want zij sliep graag tot 8 u ... Hij moet gaan werken ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Er zijn veel mensen die weinig kunnen verdragen.
      Hangt er vanaf wimpy. Als het om elementaire zaken gaat wat vb betreft het samenleven in een appartementsgebouw mag je al wat kritischer zijn vind ik.
      (Van hoeveel pagin's wens je een boek met onze ervaringen? )

Comment

Mijn zoon woont sinds enige tijd alleen op een appartement.
        Een medebewoonster (in pensioen) klaagde dat hij 's morgens om 6 u al een douche moest nemen dat dat haar rust verstoorde want zij sliep graag tot 8 u ... Hij moet gaan werken ...

Hahaha, sorry hoor.
        Een typische geval hoor.
        Zelf ben ik content dat ik omringd ben door oude mensen.
        Die hoor je NOOIT...

Ook niet vergeten dat die gepensioneerde ook wel gewerkt zal hebben he.
        Meestal "genieten" ze van hun pensioen.

Maar je hebt gelijk wat jouw zoon betreft.
        Die "madam" kan de ganse dag rusten als ze wilt he.
        Ik zou in dit geval, haar een paar oorstopjes kopen
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
          Hangt er vanaf wimpy. Als het om elementaire zaken gaat wat vb betreft het samenleven in een appartementsgebouw mag je al wat kritischer zijn vind ik.
          (Van hoeveel pagin's wens je een boek met onze ervaringen? )
          Hier se, een paar regels van één pagina.
          Een groentewinkel hier vond niet beter om hun afval te "shredden" en deze dan door
          de wc door te spoelen. De buizen raakte verstopt plus het begon overal te rieken....

Of een eigenaar met een grote diepvries in zijn kelder en die stroom aftapte
          van de gemeenschap.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

heb ik een geluk met mijn gebuurs als ik dit zo lees hier .
            Het is leuk om naast een exibicioniste van een jaar of 22 te wonen

Een beetje verdraagsaamheid en de wereld zou een veel mooier plaats zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
              In een alleenstaand huis heeft dat mss zo geen belang maar als je op een appartement woont en je begint in steen te boren .....een beetje rekening houden met andere,zeker in deze tijd,zou dus geen kwaad kunnen.Maar ja....in deze tijd.
              Als je op een appartement woont, dan is dat ook nog altijd JOUW keuze. Wil je nooit burenlawaai hebben (ook niet op een gewone werkdag zoals vandaag), dan moet je misschien best in een alleenstaand huis gaan wonen.

Mijn gedacht

Mvg,
              Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk bericht
                ja, landelijk gaan wonen, dan hebt ge van niks of niemand last.
                Landelijk wonen voor de rust is een grote misvatting: Vanaf 6u s'morgens tracktoren (lekker als je nachtwerk doet) en in het hoogseizoen ook s'nachts. Kettingzagen, grasmaaiers, nu en dan een rally. (eens luisteren naar het liedje "Aaigem" van Jan DeWilde.
                Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Hier kennen we dat probleem niet, we zijn hier met drie buren, en doen reeds jaren veel samen, elkaar helpen is veel gemakkelijker dan zich aan elkaar ergeren, deze morgen hebben wij samen onze houtvooraad wat aangevuld,(zagen en klieven) deze kopen we samen in, en verwerken en delen deze ook samen, daarna hebben we nog ruim de tijd om samen in een van onze werkplaatsen (bij een gezellige houtkachel) een pintje of aperitiefje te drinken met een gezellige babbel, en het plannen van een volgende actie.
                  1 is in dat geval niet genoeg. zet er gerust maar een heleboel!!

Mvg,
                  Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                    Als je op een appartement woont, dan is dat ook nog altijd JOUW keuze. Wil je nooit burenlawaai hebben (ook niet op een gewone werkdag zoals vandaag), dan moet je misschien best in een alleenstaand huis gaan wonen.

Mijn gedacht

Mvg,
                    Frederic
                    Er zijn dingen die gaan en niet gaan Frederic...
                    Koop maar eens een lap grond en bouw een huis in een wat fatsoenlijke buurt.
                    En dan met 2 gaan werken gedurenden 20 à 30 jaar om dat af te betalen....
                    (en dan mag er nog niks fout lopen)
                    Plus dan heb je een leeg huis he.

Elke gemeenschap van appartementen heeft een huishoudelijk reglement.
                    En daar moet zich iedereen aan houden.
                    Iedereen hier heeft dat reglement moeten ondertekenen.
                    Tussen 22:00 uur en 08:00 uur MOET het er stil zijn....
                    En dit is OOK wat de eigenaar of een huurder MOET weten.
                    Dus? Gene pardon hier en géén excuses.
                    Ik kies idd. voor een appartement maar ik kies niet voor niet toegelaten lawaai
                    of andere hinderlijke zaken.
                    Voorbeeldje? Mijn jongere buurvrouw die beneden mij woont vraagt mij zelfs af
                    en toe "of ik niks hoor". Zij doucht ook vroeg en heeft ook een tv PLUS zij is
                    wat hardhorig. Kijk, zo kan het ook he.
                    Een dag is een dag Frederic, werkdag of geen werkdag: het reglement blijft gelijk
                    en kent geen aparte dagen
                    Als iedereen redelijk was en zijn fatsoen hield was er géén reglement nodig.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
                      Landelijk wonen voor de rust is een grote misvatting: Vanaf 6u s'morgens tracktoren (lekker als je nachtwerk doet) en in het hoogseizoen ook s'nachts. Kettingzagen, grasmaaiers, nu en dan een rally. (eens luisteren naar het liedje "Aaigem" van Jan DeWilde.
                      En niet vergeten de periodes dat er mest mag uitgereden worden.

Comment

En dan staat je alleenstaand huis in de buurt van een spoorweg, drukke baan, spoorweg enz ...

Kun je je daar weer beginnen aan te ergeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Een dag is een dag Frederic, werkdag of geen werkdag: het reglement blijft gelijk
                          en kent geen aparte dagen
                          Als het lawaai nà 08.00 en vóór 22.00u is, dan zie ik niet in wat de TS te klagen heeft.

Mvg,
                          Frederic

Comment

En dan staat je alleenstaand huis in de buurt van een spoorweg, drukke baan, spoorweg enz ...

Kun je je daar weer beginnen aan te ergeren
                            Of in de buurt van de luchthaven in Brussel
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Het kan al eens verschillen.......
                              Waar we nu zitten (wonen ;-) ) is wat de buren betreft aangenaam leven. Allemaal eigenaars, geen verhuurde appartementen. (ook zeer voornaam!)

Een heel verschil toen bij onze vorige stek een bloemiske en zijn vriendje ons eens kwamen uitleggen dat wij bij hen onze bloemen moesten kopen en dat de tuin, die volgens de basisakte strikt privé was voor de bewoners van de appartementen beneden, ook voor hen toegankelijk moest zijn. Wel op een manier dat iedereen van de hele buurt dit kon horen.

Of een mislukte gestapo die dacht samen met de twee bovengenoemde sujetten eens alles en iedereen te domineren. Zelfs de nieuwe eigenaarster van ons appartement probeerden ze onder hun knoet te krijgen....
                              Eigenlijk moet ik beiden bedanken : de emmer is overgelopen en wij hebben een wijze beslissing genomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                                Als het lawaai nà 08.00 en vóór 22.00u is, dan zie ik niet in wat de TS te klagen heeft.

Mvg,
                                Frederic
                                Als iedereen zich daar aan houdt Frederic en als dat geluid binnen de perken is...
                                En het is zoals vinstermik zegt: die huurders zijn de ergste van allen.
                                Hier wonen ook allemaal eigenaars en de meeste zijn ouderen.

Nog een voorbeeldje?
                                In huis draag ik nooit constant schoenen.... en daar heb ik totaal geen problemen mee.
                                Schoenen maken ook lawaai en zeker op stenen vloeren of parket.
                                Last edited by theokus; 31 december 2009, 16:16.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X