Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die man zal maandag echt van z'n verdiende rust willen genieten en daarom nog snel die klussen opknappen, toch goed gezien want gedaan is gedaan.
Als je die man nu eens zou gaan helpen dan is het eens zo snel gedaan en ondertussen heb je geen tijd om je te ergeren
Ik ken dat ergens van ... vorige zomer, mijn kinderen zijn buiten aan het spelen, was rond 18u denk ik ... ineens begint mijn buurman van zijnen tak te maken en te brullen tegen mijn gasten dat ze stil moeten zijn
Mijn oudste dochter komt wenend binnen, ik ben daar niet mee opgezet en ik dus naar buiten en vraag hem wat er scheelt ... steekt hij me daar een tirade af dat hij full time werkt en dat hij 's avonds rust wil als hij in zijn tuin gaat zitten ... ik was ook nog maar juist thuis, want ik ben ook zo'n sukkelaar die de hele dag moet gaan werken voor een baas en dan 's avonds en in het weekeinde ook nog werkt als bijberoep.
Ik ga hier niet herhalen wat mijn antwoord was op mijn vriendelijke buur, maar het had wel effect, hij heeft zes maanden geen woord meer gezegd
De mensen zijn echt wel sociaal tegenwoordig hoor ... enne ik woon landelijk hoor, heb een lapje grond van 50a dus plaats genoeg in de tuin, net zoals mijn buren ...
Die man zal maandag echt van z'n verdiende rust willen genieten en daarom nog snel die klussen opknappen, toch goed gezien want gedaan is gedaan.
Als je die man nu eens zou gaan helpen dan is het eens zo snel gedaan en ondertussen heb je geen tijd om je te ergeren
Als dat mogelijk zou zijn zou ik het mss nog doen ook !
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Heb ook een 13-tal jaren in een appartement gewoond en het klopt dat vele mensen niet beseffen wat dat inhoudt. 's Morgens vroeg al rondlopen op hoge hakken, deuren dichtgooien, fietsen stallen in de gang, etc.
Mvg.
Robert
Zo is dat Robert.
Wij hadden die "hoge hakken" hier om 02:00 uur 's morgens.
Een verkoopster in een winkel met hetzelfde schoeisel elke morgen om 06:00 uur.
En ook een buur die met de deuren gooiden.
Of een buur die de godganse avond precies met zijn zetel op de vloer bonkte.
Als kind werd ik thuis wakker rond 04:00 uur 's morgens door het lawaai van de
baggermolens op de Maas.
En om 06:00 uur kwamen de postwagens binnen.
Als jonge gast was ik een echte "bleekscheet" door te weinig rust en stress.
Sinds 2004 hebben we hier eindelijk een normaal leven.
Alhoewel een paar buren hun appartement aan 't verbouwen zijn.
Die zijn nu bijna 2 jaar bezig en dat valt redelijk mee als je niet naast hun woont.
Hier kennen we dat probleem niet, we zijn hier met drie buren, en doen reeds jaren veel samen, elkaar helpen is veel gemakkelijker dan zich aan elkaar ergeren, deze morgen hebben wij samen onze houtvooraad wat aangevuld,(zagen en klieven) deze kopen we samen in, en verwerken en delen deze ook samen, daarna hebben we nog ruim de tijd om samen in een van onze werkplaatsen (bij een gezellige houtkachel) een pintje of aperitiefje te drinken met een gezellige babbel, en het plannen van een volgende actie.
Zalig om het als buren goed met elkaar te kunnen vinden, maar jammer genoeg denken velen daar anders over, "ik ik ik" is voor sommigen een leuze, maar ik twijfel er sterk aan of dat hen gelukkiger maakt, als ze daarboven het draadje doorknippen is het voor iedereen hetzelfde.
Hahaha.
De rest wel?
Als dat zo was dan hadden we dit topic nooit gehad
Ik denk dat er veel moeten "kruipen" om hun werk te behouden.... en dat vreet aan een mens.
Ja bij mij wel hoor, tzou maar triest zijn anders .....
En als je moet kruipen voor u werk ben je niet goed bezig
Das zoals achteraf komen **** dat je in een appartement zit zekers
Ja bij mij wel hoor, tzou maar triest zijn anders .....
En als je moet kruipen voor u werk ben je niet goed bezig
Das zoals achteraf komen **** dat je in een appartement zit zekers
Er zijn dingen die gaan en dingen die niet gaan Rikske.
Werken is voor mij een noodzakelijk kwaad (geweest).
Ze zullen niet met veel zijn die hun werk opgeven (willen wel he)
en dan snel ander werk vinden.
Dat was vroeger al en vandaag de dag is dat heel zeker zo.
En dat appartement?
Vriend van mij in Bellegem heeft een huis dat hem 40 miljoen frank heeft gekost.
(aankoop en restauratie)
Ik zou dat niet kunnen. Jij wel?
Vriend van mij in Bellegem heeft een huis dat hem 40 miljoen frank heeft gekost.
(aankoop en restauratie)
Er zijn toch wel goedkopere alleenstaande woningen te vinden hoor
Dat zelfs voor een koppel zoals wij met elk een simpel bediende loontje haalbaar is.
Natuurlijk hadden we hier veel werk om het te renoveren, en dat gaat niet in 123 . Maar tegenwoordig willen ze allemaal een instapklare woning he
Wij zijn ook uit een kleine rijwoning moeten verhuizen wegens enkele sociale gevallen als buur.
Er zijn dingen die gaan en dingen die niet gaan Rikske.
Werken is voor mij een noodzakelijk kwaad (geweest).
Ze zullen niet met veel zijn die hun werk opgeven (willen wel he)
en dan snel ander werk vinden.
Dat was vroeger al en vandaag de dag is dat heel zeker zo.
En dat appartement?
(aankoop en restauratie)
Tuurlijk moet ik ook gaan werken, maar ik bepaal toch nog steeds zelf wat ik wil doen van werk en nog belangrijker waar ik wil werken, daarop was ik aan het argumenteren.(verkeer-werk)
En als u vriend dat wil kopen is dat zijn volste recht maar daarvoor moet ik dat toch niet doen of kunnen?
Zoals aangehaald de meeste zaken heb je allemaal in de hand (of gehad)
Tuurlijk moet ik ook gaan werken, maar ik bepaal toch nog steeds zelf wat ik wil doen van werk en nog belangrijker waar ik wil werken, daarop was ik aan het argumenteren.(verkeer-werk)
En als u vriend dat wil kopen is dat zijn volste recht maar daarvoor moet ik dat toch niet doen of kunnen?
Je vergeet iets: als je 100% gezond bent zijn de mogelijkheden groter.... en anders.
Alles wat afwijkt van hetgeen men als normaal betracht heeft het (veel) moeilijker.
Tuurlijk moet ik ook gaan werken, maar ik bepaal toch nog steeds zelf wat ik wil doen van werk en nog belangrijker waar ik wil werken, daarop was ik aan het argumenteren.(verkeer-werk) En als u vriend dat wil kopen is dat zijn volste recht maar daarvoor moet ik dat toch niet doen of kunnen?
Zeker en daarom ben ik content met mijn appartement.
Ik ... daar nooit over, wel over mensen die zich niet fatsoenlijk of niet redelijk gedragen
en meestal denken dat ze alleen wonen binnen een gemeenschap.
Comment