Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hellep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hellep

Op zich vind ik de kerstsfeer met heel de familie en toestanden wel leuk... als er niet overdreven wordt tenminste! Waar ik wel zot van word dat is dat je overal moet eten... elke plaats waar je komt staan er tafels en bakken vol met voer. Als je dan zegt dat je net gegeten hebt op de vorige plaats zijn ze lastig... want ze hebben toch wel speciaal ook voor u eten gezorgd. En als je dan op de weeral volgende plaats maar 4 stukken vlaai naar binnen propt vragen ze of je ziek bent, want je eet zo weinig precies... en ge ziet zo wittekes.
    JA OMA! Dat is van al dat eten... ik moet er bijna van over Tongeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Het zal dan toch nog waar zijn dat we in een egomaatschappij leven. Niks kunnen verdragen, niks kunnen uitstaan, steeds weer doen wat je alle dagen doet en liefst geen verandering, ...
      Get a life zou ik zeggen, sta eens open voor wat anders. Ik ben ook niet gelovig maar een feest als Kerstmis kan ik hebben en oudejaar vieren met mijn beste vrienden is heel .
      Verandering? Graag! Maar in dat kerstgedoe bespeur ik helaas niets nieuws of origineels. Altijd weer die afgezaagde (letterlijk en figuurlijk) "oh, dennenboom" ... "jingle bells" en "dreaming of a white christmas" in de winkelcentra.
      Aan de nieuwjaarsviering kleven gelukkig geen verplichte muziekjes. Daarom , maar al dat overbodig geknal is (zoals reeds opgemerkt) helaas angstaanjagend voor de dieren.
      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
        Verandering? Graag! Maar in dat kerstgedoe bespeur ik helaas niets nieuws of origineels. Altijd weer die afgezaagde (letterlijk en figuurlijk) "oh, dennenboom" ... "jingle bells" en "dreaming of a white christmas" in de winkelcentra.
        Aan de nieuwjaarsviering kleven gelukkig geen verplichte muziekjes. Daarom , maar al dat overbodig geknal is (zoals reeds opgemerkt) helaas angstaanjagend voor de dieren.
        Ik was net in de Delhaize en ja hoor het was ook van dattum. Tot in de lift en de garage toe. En alsof het nog niet genoeg was, begon een man naast mij Jingle bells mee te neuriën. Maar ik heb met mijn meest verdraagzame glimlach eens ..euh...geglimlacht.
        PS. Hoe zou het komen dat ze nergens "kerstmis is dien dag dat ze niet schieten" van Wannes Vandevelde draaien? Dat was toch geen onverdraagzame mens? Vreemd.
        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Wat zou je graag willen Steven....
          Eerlijk, ik kan niet direct iets verzinnen. Zelfs na even nagedacht te hebben. Ik kom financieel goed rond (woon nog thuis) dus ik kan alles zelf met mijn eigen geld kopen wat ik wil. Een cadeau hoef ik niet, ook al is het maar een klein prulletje ofzo om te laten zien dat het gebaar telt. Maar daarin is natuurlijk iedereen vrij in. Met mijn verjaardag is dat iets anders. Dan krijg ik tevens van niemand cadeau's, het enige wat ik dan krijg is geld dat ik kan sparen of spenderen voor iets wat ik zelf wil. Een kaart van mijn ouders en grootouders krijg ik dan ook en DAT is toch wel leuk, het hoeft daarom niet veel te kosten het is het gebaar wat telt. Maar voor kerstmis, sinterklaas of nieuwjaar een cadeautje hoeft niet echt voor mij want ik ben een vrijdenker (met alle respect voor de mensen die wel cadeau's geven en kerstliederen zingen en er een gezellige boel van maken).

Zo Theo, hopelijk stoor je jezelf niet aan mijn vrij 'harde' mening over dezen tijd van het jaar maar ik zal blij zijn als het januari is. Ik heb mezelf trouwens als vrijwilliger opgegeven om met kerstmis te gaan werken. Dan hoef ik tenminste niet naar die "melige" films te kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
            Ik vrees dat ik hier de enige ben die met oordoppen rondloopt in al die winkelstraten met al die verschrikkelijke kerstmuzak. . En als je dan een café binnenvlucht draaien ze daar fucking kloesoo. En die verkleumde straatzanger op de Meir die wens ik een zware verkoudheid toe wegens het verkrachten van John Lennon's So this is Christmas. Ik denk dat ik voor een paar dagen naar Nova Scotia ga.
            Ik heb van weinig last maar nieuwsgierig ben ik natuurlijk wel. Niets menselijks is me vreemd, kortom.
            ---------------
            'k Vroeg me af naar wat zo'n kenner als jij dan wel luistert via "die oordoppen" ? Mogen we deelachtig worden van (in ?) je melomane geneugten ?
            ---------------
            Toe, verbaas me !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
              Eerlijk, ik kan niet direct iets verzinnen. Zelfs na even nagedacht te hebben. Ik kom financieel goed rond (woon nog thuis) dus ik kan alles zelf met mijn eigen geld kopen wat ik wil. Een cadeau hoef ik niet, ook al is het maar een klein prulletje ofzo om te laten zien dat het gebaar telt. Maar daarin is natuurlijk iedereen vrij in. Met mijn verjaardag is dat iets anders. Dan krijg ik tevens van niemand cadeau's, het enige wat ik dan krijg is geld dat ik kan sparen of spenderen voor iets wat ik zelf wil. Een kaart van mijn ouders en grootouders krijg ik dan ook en DAT is toch wel leuk, het hoeft daarom niet veel te kosten het is het gebaar wat telt. Maar voor kerstmis, sinterklaas of nieuwjaar een cadeautje hoeft niet echt voor mij want ik ben een vrijdenker (met alle respect voor de mensen die wel cadeau's geven en kerstliederen zingen en er een gezellige boel van maken).

Zo Theo, hopelijk stoor je jezelf niet aan mijn vrij 'harde' mening over dezen tijd van het jaar maar ik zal blij zijn als het januari is. Ik heb mezelf trouwens als vrijwilliger opgegeven om met kerstmis te gaan werken. Dan hoef ik tenminste niet naar die "melige" films te kijken.
              Ik wist wel dat ge ne goeie gast zijt
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                Ach ja, geluidsvervuiling. Neem nu die straatmuzikanten die de laatste jaren ons land overspoelen. Je kan in bepaalde winkelstraten geen voet meer zetten of je hoort ze al vanop honderd meter afstand. Vreselijke, luide accordeonmuziek en altijd dezelfde melodieën. In de zomer zit je twee minuten op een terras en hop, daar is'm al : effe dat eeuwige deuntje afhaspelen en dan de tafeltjes afschuimen met z'n bekertje. Je bent opgelucht als hij het afbolt en je bestelt een tweede pint. Een kwartier later staat ie er weer...met hetzelfde deuntje. En wij moeten dat blijven leuk vinden???
                En dat begint nog maar, mens toch....
                ---------------
                Als je niéts geeft spuwen ze in je voedsel, je pint of je koffie. Ge durft er niet meer van eten/drinken.
                ---------------
                En 's avonds zijn ze van straat. Is dat béter ? Nee, want dan zijn ze waarschijnlijk iets "rendabelers" aan het uitvoeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                  Nee hoor je reactie is volkomen normaal

Soms moeten we deze moeilijke periode in het jaar doorstaan ... niet getreurd, binnen enkele weken mogen we de Paashaas weer verwelkomen
                  Haha, mijn tweeloop heb ik al uit het vet gehaald. Er wacht dien gast ene warme ontvangst ten huize 35a ! Ik heb ooit nog hazen gegeten dat je moest uitkijken dat je je tanden niet beschadigde aan al het lood dat er nog in zijn lijf zat !

Comment

Nee weebee, je bent niet de enige. Ik heb ook een hekel aan kerstmis. Al dat opgefokt gedoe. Ik meid dan ook A'pen enzo, maar daar kom ik zowiezo al niet graag. En dan nog maar te zwijgen over oudjaar. Enkel het nieuwjaarzingen (populair in de kempen) vind ik een mooie traditie, maar onnozel staan doen in een of andere zaal en dan staan aftellen naar het nieuwe jaar nee dank u. Nog een goeie week en daar zijn we er weeral vanaf. En wat die kerstinkopen betreft: daar doe ik niet aan mee. Ik krijg van niemand cadeau's en koop dus ook niks voor een ander. Ik krijg enkel geld van mijn ouders en grootouders (voor mijne nieuwjaar) en die doe ik op En nu gaan er weeral zeggen dat ik dan nieuwjaar niet onnozel vind en het geld wel aanpak en dat ze dat niet schoon vinden Soit, ik lig meer dan waarschijnlijk met oudjaar voor middernacht in mijn bed en hopelijk laten ze ne mens met rust en liggen ze niet teveel vuurwerk af te steken want dat maakt lawaai en is voor niks goed.
                    Ik kan jou in grote lijnen volgen maar ik zou het "mijd" gespeld hebben. Maar je maakte tenminste géén dt-fout !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Ik wist wel dat ge ne goeie gast zijt
                      Dat zegt mijn moeder ook altijd (behalve als ik stout geweest ben )

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                      Ik kan jou in grote lijnen volgen maar ik zou het "mijd" gespeld hebben. Maar je maakte tenminste géén dt-fout !!!
                      Ik had eerst mijd zo getypt (echt waar man!) maar begon te twijfelen en heb dan voor ei gekozen
                      Mijn schooltijd ligt ook al enkele jaren achter mij, maar das geen excuus zeker he.

Enfin back on topic: aan iedereen van mij de beste wensen!

Comment

Ik had eerst mijd zo getypt (echt waar man!) maar begon te twijfelen en heb dan voor ei gekozen
                        Mijn schooltijd ligt ook al enkele jaren achter mij, maar das geen excuus zeker he.

Ja, die "mijd" ! Lach maar, Lambocars gaat me, alweer, BANNEN ! Tof forum, hier !

Comment

En weet je ? Jij hebt tenminste gevoel voor humor. Die gasten die dit forum leiden (lijden ?) ontberen dat en doen haast in hun broek als, wanneer & zodra ik iets post. Ik ben toch ook maar aan het lachen, mij aan het amuseren en ook... JOU/JULLIE aan het lachen aan 't maken ????

Comment

Euhm, nu ben ik even niet mee. Het loopt precies wat uit de hand. Heb ik iets gemist?

Om heb met een kerstcliché te zeggen: vrede op aarde aan alle mensen (die van goeie wil zijn).

Laat ons het netjes houden he mensen, meningen verschillen maar die dienen gerespecteerd te worden (als de meningen fatsoendelijk zijn tenminste).

Comment

Euhm, nu ben ik even niet mee. Het loopt precies wat uit de hand. Heb ik iets gemist?

Om heb met een kerstcliché te zeggen: vrede op aarde aan alle mensen (die van goeie wil zijn).

Laat ons het netjes houden he mensen, meningen verschillen maar die dienen gerespecteerd te worden (als de meningen fatsoendelijk zijn tenminste).
                              Gij hebt niets gemist, alleen word ik door "lambo-cars" (of zoiets) alweer bedreigd met een ban. Het is hier alle dagen feest ! Wat een onverdraagbaar zootje is me dit ? Ik reageer op wat ik lees. Niemand, maar dan ook NIEMAND hoeft het met me eens te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                                Niemand, maar dan ook NIEMAND hoeft het met me eens te zijn.
                                Ik denk dat je je daar alvast geen zorgen over hoeft te maken.
                                Mvg,David
                                [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Working...
                                X