Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hellep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hellep

Nee hoor je reactie is volkomen normaal

Soms moeten we deze moeilijke periode in het jaar doorstaan ... niet getreurd, binnen enkele weken mogen we de Paashaas weer verwelkomen
    www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
      Nee hoor je reactie is volkomen normaal

Soms moeten we deze moeilijke periode in het jaar doorstaan ... niet getreurd, binnen enkele weken mogen we de Paashaas weer verwelkomen
      En Valentijn?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        En Valentijn?
        Oeps, weeral vergeten
        www.fotofolio.be

Comment

Kerstmuziek ...tot daar nog aan toe. Maar kloezoo !!! Dat is pas een marteling voor het oor. Ik heb een natuurlijke reactie ontwikkeld dat zodra ik de gebroertjes Wouters hoor ik binnen enkele tienden van een seconde automatisch een andere radiozender opzet. Verplicht langer luisteren, resulteert in een ongecontroleerde braakreflex
          Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
            Ik denk dat ik voor een paar dagen naar Nova Scotia ga.
            Byebye
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Ik denk dat ik voor een paar dagen naar Nova Scotia ga.
              Doen! Zit je direct veel dichter bij de bakermat van de Kerstman en zijn Muzak!
              En daarbij is't daar binnenkort zo warm als aan de Middelandse Zee, dank zij de opwarming van ons klimaat. Kan je wat langer dan een paar dagen blijven.
              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
              Oók wandelen met GPS?

Comment

Als ongelovige hond heb ik bijvoorbeeld veel respect voor mensen die op Kerstnacht naar de nachtmis gaan. Al zullen er daar ook wel bij zijn die enkel komen voor de muziek. Muziek die dan gelukkig niet wordt gezongen door een groep wiens naam men niet in het openbaar uitspreekt. Toch niet als men een fikse lijfstraf wil vermijden.
                EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Nee weebee, je bent niet de enige. Ik heb ook een hekel aan kerstmis. Al dat opgefokt gedoe. Ik meid dan ook A'pen enzo, maar daar kom ik zowiezo al niet graag. En dan nog maar te zwijgen over oudjaar. Enkel het nieuwjaarzingen (populair in de kempen) vind ik een mooie traditie, maar onnozel staan doen in een of andere zaal en dan staan aftellen naar het nieuwe jaar nee dank u. Nog een goeie week en daar zijn we er weeral vanaf. En wat die kerstinkopen betreft: daar doe ik niet aan mee. Ik krijg van niemand cadeau's en koop dus ook niks voor een ander. Ik krijg enkel geld van mijn ouders en grootouders (voor mijne nieuwjaar) en die doe ik op En nu gaan er weeral zeggen dat ik dan nieuwjaar niet onnozel vind en het geld wel aanpak en dat ze dat niet schoon vinden Soit, ik lig meer dan waarschijnlijk met oudjaar voor middernacht in mijn bed en hopelijk laten ze ne mens met rust en liggen ze niet teveel vuurwerk af te steken want dat maakt lawaai en is voor niks goed.

Comment

Het zal dan toch nog waar zijn dat we in een egomaatschappij leven. Niks kunnen verdragen, niks kunnen uitstaan, steeds weer doen wat je alle dagen doet en liefst geen verandering, ...
                    Get a life zou ik zeggen, sta eens open voor wat anders. Ik ben ook niet gelovig maar een feest als Kerstmis kan ik hebben en oudejaar vieren met mijn beste vrienden is heel . We hebben al zo weinig tijd tijdens het jaar en dan kunnen we (verplichten we onszelf) om vrij te zijn op deze dagen en doen we dingen waar we anders geen tijd voor hebben.
                    Ik zie zo al Weebee en Co. in de cartoon samen met kabouter Wesley .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                      Nee weebee, je bent niet de enige. Ik heb ook een hekel aan kerstmis. Al dat opgefokt gedoe. Ik meid dan ook A'pen enzo, maar daar kom ik zowiezo al niet graag. En dan nog maar te zwijgen over oudjaar. Enkel het nieuwjaarzingen (populair in de kempen) vind ik een mooie traditie, maar onnozel staan doen in een of andere zaal en dan staan aftellen naar het nieuwe jaar nee dank u. Nog een goeie week en daar zijn we er weeral vanaf. En wat die kerstinkopen betreft: daar doe ik niet aan mee. Ik krijg van niemand cadeau's en koop dus ook niks voor een ander. Ik krijg enkel geld van mijn ouders en grootouders (voor mijne nieuwjaar) en die doe ik op En nu gaan er weeral zeggen dat ik dan nieuwjaar niet onnozel vind en het geld wel aanpak en dat ze dat niet schoon vinden Soit, ik lig meer dan waarschijnlijk met oudjaar voor middernacht in mijn bed en hopelijk laten ze ne mens met rust en liggen ze niet teveel vuurwerk af te steken want dat maakt lawaai en is voor niks goed.
                      Wat zou je graag willen Steven....
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                        ... steeds weer doen wat je alle dagen doet en liefst geen verandering, ...
                        Get a life zou ik zeggen, sta eens open voor wat anders.
                        Jaja...Wedden dat ze een dezer dagen op één of andere zender de film Home alone zullen uitzenden? Wel, ik ga akkoord met uw opmerking dat we moeten openstaan voor wat anders. Daarom stel ik voor dat we samen op pad gaan met een jachtgeweer en alle kerstmannen die tegen gevels opkruipen naar beneden schieten. How about that for a change?
                        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Wat zou je graag willen Steven....
                          Ben ik nu echt een verzuurde sarcast als ik beken dat ik heel hard moest lachen toen ik dit las?

Comment

Ben ik nu echt een verzuurde sarcast als ik beken dat ik heel hard moest lachen toen ik dit las?
                            Je mag zuur lachen
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Als ik er goed over nadenk erger ik me ook aan al dat Kerstgedoe.
                              En natuurlijk ook aan dat van Nieuwjaar, die onnozele Paasklokken (terugsturen van waar ze komen!), de fanfares van de één Mei vieringen, Moederkesdag, Vaderkesdag, zeker Valentijn en nog meer aan Haloween.
                              En met verjaardagen moeten ze ook niet afkomen.
                              En dan dat lawaai inderdaad: een autosnelweg op 200m van mijn achterdeur. Om gek van te worden. En dan aan mijn voordeur?! 't Is hier zogezegd een landelijke gemeente maar ze vliegen hier gelijk zotten voorbij. 'k Geraak met moeite van mijn oprit.
                              En onze geburen!? Met hun deuren slaan als ze in- en uit hun auto stappen. En hun kinderen die lachen en lawaai maken. 't Zou moeten school zijn in de vakanties!
                              En de muziek die ze draaien! Als ik buiten ga staan en mijn handen als een schelp aan mijn oren hou, hoor ik juist gepast hun flutmuziek. Om tuureluurs van te worden!
                              En op 't werk mijn bazen die zagen! En mijn collega's nog meer.
                              En dan dat roken in de cafés. Ik kom er nu wel nooit, maar last dat ik er van heb, alleen maar door er aan te denken.
                              En die die denken dat ze met winterbanden mogen vliegen in 't verkeer. En de oude mannen met een klak achter het stuur. Hang daar maar eens achter.
                              In de zomer gaan wandelen is ook al niet te doen: in het bos dat geruis van de bomen. Niet te harden! En kom je uit het bos dan heb je geen keuze: je MOET in de zon lopen.
                              Als 't regent... daar wil ik het zelfs niet over hebben!

Gelukkig ben ik een verdraagzaam man!
                              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                              Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht

Gelukkig ben ik een verdraagzaam man!
                                Ben blij dat te lezen, want ik ben dat ook. We zijn dus al met twee. Nog twee en we kunnen een groepje beginnen. Als naam had ik gedacht aan De Positievo's. Wie weet doen we ooit het sportpaleis vollopen?

Comment

Working...
                                X