Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opwarming van de aarde ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Opwarming van de aarde ?

    Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Geen argumenten zoeken waar ze niet zijn. Ik heb gewoon geschreven dat ook die mensen, en het zijn mensen, recht hebben op luxe, of beter, menselijk leven. De manier hoe, is andere koek en dat kan alleen als wij bereid zijn hen daar in te steunen. Vergeten we niet al te graag en vlug dat we veel luxe te danken hebben aan hun goedkope grondstoffen, krachten ...
    Dat laatste beseft iedere gewone mens Wim.
    Sinds de laatste 40 jaren is daar niks in veranderd.
    De enige die ooit iets heeft gezegd over "ons" centen en Kongo als ik dat voorbeeld
    mag nemen, was Karel De Gucht, en dat nog als liberaal zijnde.
    Momenteel is China volop de zaken daar aan het exploiteren ten koste van de
    gezondheid van de bevolking, de natuur enz. enz.
    China heeft nieuwe wegen beloofd aan Kabila....haha, haha en haha.
    Hoe was het in de tijd van kameraad Joseph-Désiré Mobutu...
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Opwarming van de aarde ?

      En toch moeten we positie van China weer in zijn perspectief zien:

      (96e plaats per hoofd van de bevolking).
      Als je dan eens kijkt naar België en de meeste EU-landen denk ik dat we vooral in eigen boezem moeten kijken. Zwitserland scoort daarentegen wel vrij goed.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • Re: Opwarming van de aarde ?

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Hoe was het in de tijd van kameraad Joseph-Désiré Mobutu...
        Ewel, ik heb het geluk gehad om daar een sienese kopermijn te mogen bezoeken tijdens mijn apejaren .
        2km diep, ultra modern en voor de arbeiders werd HEEL GOED gezorgd en ik bedoel dat niet al spottend.
        Maar Mobutu, 't ja, 't liedje heeft niet lang geduurd voor de sinees en de werknemers...

        Nu, ik verdedig zeker China niet, in tegendeel, maar het siert ook als we eens voor eigen deur vegen en dan de kennis en de borstel doorgeven aan anderen die dit ook wel eens mogen, kunnen, wille doen.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • Re: Opwarming van de aarde ?

          nopenhagen heeft een aantal dingen gedaan 35000ton co2 in de lucht voor niks
          (verplaatingen van de "redders")

          2 jaar geld in de vuilbak.

          ...



          ochja, eerst helpt de mens de natuur om zeep=> de mens helpt zichzelf om zeep=> nauur keert terug.


          is al altijd zo geweest, en zal altijd zo zijn. 't duurt gewoon een heel eind.
          nikon stuff

          Comment


          • Re: Opwarming van de aarde ?

            Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
            nopenhagen heeft een aantal dingen gedaan 35000ton co2 in de lucht voor niks
            (verplaatingen van de "redders")

            2 jaar geld in de vuilbak.
            ...
            ochja, eerst helpt de mens de natuur om zeep=> de mens helpt zichzelf om zeep=> nauur keert terug.
            is al altijd zo geweest, en zal altijd zo zijn. 't duurt gewoon een heel eind.
            President Medvedev van Rusland zei dat deze top zo slecht georganiseerd was
            dat slagen niet mogelijk was.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Opwarming van de aarde ?

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Het moet van mijn hart en het is een pijnlijke zaak maar je moet de materniteit
              in een of ander ziekenhuis een keer bezoeken.
              Meer bepaald op gebied van de neonatologie...
              eeeuh, snap het verband niet met klimaat, opwarming, CO2, ...
              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

              Comment


              • Re: Opwarming van de aarde ?

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                President Medvedev van Rusland zei dat deze top zo slecht georganiseerd was
                dat slagen niet mogelijk was.
                Ja, dat zei hij maar hij voegde er meteen aan toe : "Word bokser ! Méér kans op slagen !"

                Comment


                • Re: Opwarming van de aarde ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
                  eeeuh, snap het verband niet met klimaat, opwarming, CO2, ...
                  Luchtvervuiling Patrick.
                  Veel kindjes met problemen met de ademhaling.

                  ---------------------------------------------------------------------------------------------
                  20 jaar geleden was het stof hier in Hasselt grijs, nu is het zwart, precies roet.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Opwarming van de aarde ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                    Ja, dat zei hij maar hij voegde er meteen aan toe : "Word bokser ! Méér kans op slagen !"
                    Ah.... heb ik niet verstaan dus. Mijn Russisch is niet meer wat het geweest is
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Opwarming van de aarde ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Luchtvervuiling Patrick.
                      Veel kindjes met problemen met de ademhaling.

                      ---------------------------------------------------------------------------------------------
                      20 jaar geleden was het stof hier in Hasselt grijs, nu is het zwart, precies roet.
                      Hah, da's waar. Massa kinderen met astmatische aandoening.
                      (Maar neonatologie is prematuur of dysmatuur en dat kan allemaal van verschillende oorzaken afhangen.)
                      [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                      Comment


                      • Re: Opwarming van de aarde ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
                        Hah, da's waar. Massa kinderen met astmatische aandoening.
                        (Maar neonatologie is prematuur of dysmatuur en dat kan allemaal van verschillende oorzaken afhangen.)
                        Ik zelf merk dat zeker met die astmatische aandoeningen. Terwijl ik vroeger als snotneus een verkoudheid had, was dit na een dagje of vier reeds opgelost. Nu duurt het zeker een hele maand vooralleer iedereen thuis van een verkoudheid af is. Vroeger als tiener veel gefiets, als ik nu op mijne fiets langs de weg rijd, dan kom ik thuis met een bronchit. Zo ne stank. ALs ik mijn wagen niet nodig heb, dan gebruik ik hem niet. Terwijl mijne buur het leuk vind met de auto naar de supermarkt te gaan voor een pak cigaretten. Winkel ligt op wandelafstand van ons. Overdreven gebruik moet dus zeker minderen. ALs die toplui het leuk vinden om met het vliegtuig en met veel troulala naar kopenhagen te trekken, om te vergaderen over klimaatopwarming. Dan is dit ook overdreven. Ik promoot conferentie's over het WWW .

                        Comment


                        • Re: Opwarming van de aarde ?

                          Zoals steeds is de mensheid de grootste oorzaak van alle problemen die we nu kennen. Het is het enige levende wezen dat zich steeds maar weer verzet tegen de natuur
                          Moeder natuur probeert om het te grote aantal mensen wat er op deze aardbol rondloopt in aantallen drastisch te verminderen door regelmatig virussen en ziektes te verspreiden..tsunami, aardbevingen, hongersnood enz. We proberen telkens met zen allen de zwaksten op de planeet te redden terwijl uiteindelijk in de natuur enkel alleen de sterksten zullen overleven. Alle maatregels die men neemt om deze planeet te redden zijn uitstel van executie als we niets doen aan een te groot wordende wereldbevolking. Bevolkingsgroepen die nu geen eten hebben om zichzelf in leven te houden zijn misdadig en zelfzuchtig indien ze kinderen ter wereld zetten. Het klinkt misschien erg hard en dat is het ook.....maar geboortebeperking is het enige wat ons uiteindelijk van uitsterven gaat redden. Indien de wereldbevolking blijft toenemen gaan we nog hard moeten vechten om in leven te blijven......we gaan dit pas toegeven als het veel te laat is.
                          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                          Comment


                          • Re: Opwarming van de aarde ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

                            Het betere bewijs is het mislukken van de Top in "Nopenhagen".
                            Theokus...

                            Je had er beter 'Knoppenhagen' van gemaakt

                            Is geen verwijt hé, maar vond het grappig om het te lezen

                            Comment


                            • Re: Opwarming van de aarde ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Ah.... heb ik niet verstaan dus. Mijn Russisch is niet meer wat het geweest is
                              Ik ben héél straf in het herkennen van lichaamstaal. 'k Zag Poetin gisteren wat judoka's gooien en toen legde ik de link...

                              Comment


                              • Re: Opwarming van de aarde ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                                Zoals steeds is de mensheid de grootste oorzaak van alle problemen die we nu kennen. Het is het enige levende wezen dat zich steeds maar weer verzet tegen de natuur
                                Moeder natuur probeert om het te grote aantal mensen wat er op deze aardbol rondloopt in aantallen drastisch te verminderen door regelmatig virussen en ziektes te verspreiden..tsunami, aardbevingen, hongersnood enz. We proberen telkens met zen allen de zwaksten op de planeet te redden terwijl uiteindelijk in de natuur enkel alleen de sterksten zullen overleven. Alle maatregels die men neemt om deze planeet te redden zijn uitstel van executie als we niets doen aan een te groot wordende wereldbevolking. Bevolkingsgroepen die nu geen eten hebben om zichzelf in leven te houden zijn misdadig en zelfzuchtig indien ze kinderen ter wereld zetten. Het klinkt misschien erg hard en dat is het ook.....maar geboortebeperking is het enige wat ons uiteindelijk van uitsterven gaat redden. Indien de wereldbevolking blijft toenemen gaan we nog hard moeten vechten om in leven te blijven......we gaan dit pas toegeven als het veel te laat is.
                                "Geboortebeperking" "werkt" niet, zo leren we uit de Chinese geschiedenis. Ze zijn er met een stuk méér dan een miljard (= 1.000.000.000) !
                                ---------------
                                We hadden véél verder moeten (durven) gaan !

                                Comment

                                Working...
                                X