Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ebayprobleem, misschien ook nuttig voor anderen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ebayprobleem, misschien ook nuttig voor anderen.

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
    'k Heb hem vandaag een email gestuurd via Ebay en 'k ben benieuwd of hij hier op gaat reageren.
    Dit is de verkoper met een 'tevredenheid' van 99.6 % 'Seller User ID: jiakgong' dus ik denk niet dat het een shop is.
    In zijn mail dat de twee onderdelen verzonden waren stond : 'Shipping your package to most countries will approximately take 7-20 days' maar dat zijn ondertussen al 35 dagen geworden.
    Dat wil toch maar lukken hé, gisteren een mail gestuurd om beleefd te reclameren over de late levering en vandaag mijn pakje aangekregen Maar allé ' eind goed, alles goed' en hij heeft van mij een positieve feedback op Ebay gekregen want 'k heb deze morgen nog een vriendelijk antwoord gekregen op mijn vorige mail ('k moest nog wat geduld hebben en hem contacteren als het na nog eens 10 dagen niet was aangekomen ).
    Groetjes Vicky

Comment

Ik bestelde vroeger regelmatig uit HongKong, nu ook nog wat leuke gadgets, ook interessante accesoires hebben ze die hier net te koop zijn, ben wat voorzichtiger met geheugenkaarten en mp3 speler (veel gehacked, toont fake MB's of zijn veel trager dan aangekondigd, bij het schrijven van muziek krijg je dan foutmeldingen). Het ergste is dat er niets wordt aan gedaan, 90% van de kopers weet van niets, op het Ebay forum zijn er waarschuwingen en methodes vb Cardtester om geheugenkaarten op capaciteit en snelheid te testen. Nooit geen douanekosten gehad wegens kleine pakjes.
      Leveringstermijn is 10dagen (airmail) tot 3,5 weken maximum.

Uit USA ook een paar keer iets besteld, een designlampje en wat speciale kerstventjes die zingen uit Wallmart, ook met lage waarde, zal zeker nooit dure stukken kopen met die 30% erbovenop (19,6% btw en 10% invoertaksen ofzo)..

Duitsland is super voor informatica-materiaal, hifi,.. goedkoper, snel geleverd en geen douanekosten, maar vooral ook het ruime aanbod op Ebay.
      Op Ebay.be vind ik het aanbod duurder dan andere landen, en veel verkopen ook met winst na zelf te hebben besteld van Ebay internationaal...

UK bestel ik ook af en toe iets vb onlangs een camera besteld, snel geleverd, geen douanekosten, Engels universeel, enige nadeel zijn de UK-adapters waar je zo'n grote stekker op moeten steken om te converteren.

Oh met Paypal uit al m'n transacties slechts 2x pakje niet toegekomen, inderdaad, dispute starten, op alles antwoorden, en na tijd claim indienen. Ben altijd vergoed geweest, zelfs voor m'n ramstukje uit de UK die ik niet aangetekend terugstuurde en nooit bij hun returnservice toekwam... Perfecte service Paypal !!!
      Last edited by 2010; 6 januari 2010, 21:26.

Comment

t Ligt ms bij een postbode thuis.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
        X