Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Proficiat

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Henri een discussie hoeft toch niet persoonlijk te worden..Ik was er over begonnen en niet Sancho...
    Begint hier hoe langer hoe beter gezelliger te worden op BD moet ik zeggen...
    Amen..
    Had het niet tegen jou hoor, maar wel tegen de simplistische opmerking "wat sigaretterook" (sic) van Sancho.
    Daarom ook mijn lijnk naar de longafbeeldingen.

Wie zijn g.t verbrandt, moet maar op de blaren zitten, maar met de longen is dat heel wat complexer.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      Had het niet tegen jou hoor, maar wel tegen de simplistische opmerking "wat sigaretterook" (sic) van Sancho.
      Daarom ook mijn lijnk naar de longafbeeldingen.

Wie zijn g.t verbrandt, moet maar op de blaren zitten, maar met de longen is dat heel wat complexer.

Henri
      Een statement zoals geen ander..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Proficiat !!

Volhouden!
        Succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
          Ben jij een politieker mss?
          Het onderwerp hier is roken. Blijf bij het onderwerp en draai niet rond de pot zoals onze politiekers.
          Voor mijn part rook je jezelf kapot maar dan niet in mijn omgeving.

Henri
          Prachtreactie!!! Toont aan dat ik er geen woorden meer moet aan vuilmaken. Als er iemand rond de pot aan het draaien is, ben jij het wel.

Doe geen moeite om hier nog op te reageren, want het zal toch kant noch wal raken. Ik stel je al 2 keer een vraag en telkens krijg ik een aanvallend, totaal-niet-tot-de-kwestie-antwoord. Van een politieker gesproken

PS: ik rook niet, ik vind het alleen zever dat mensen klagen op rokers, maar geen problemen hebben met de dagelijkse uitstoot van auto's en fabrieken enzo...
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

Comment

Working...
          X