Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Proficiat

    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Wij, niet-rokers hebben niets aan de sympathie van rokers die desondanks de lucht blijven verpesten.

    Mvg.
    Robert
    En een auto hebt gij ook ni zekers?Ni op reis met het vliegtuig??

    Comment


    • #32
      Re: Proficiat

      Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
      En een auto hebt gij ook ni zekers?Ni op reis met het vliegtuig??
      En jij bent nog een kleuter? Die reageren ook zo. Het gaat hier over roken. Even spellen.
      R-O-K-E-N. Over auto rijden, vliegen, drinken, etc mag je een ander topic starten.

      Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #33
        Re: Proficiat

        Robert,

        Vind je nu zelf je reactie niet overdreven? Dit draadje was opgezet door iemand die blij was al een hele poos van de sigaret verlost te zijn.
        Moet je net als een WillyB hier zulke ferme reacties neerzetten dat er weer maar eens een polimiek ontstaat?

        Comment


        • #34
          Re: Proficiat

          En deze jongen ook ondertussen al 5 1/2 jaar gestopt zonder problemen .Er is niks aan te pas gekomen , dus zuiver op karakter zeker.
          1 goede raad kan ik zeker aanbevelen.
          Maak als je wilt stoppen met roken , een afspraak met je tandarts en laat je tanden kuisen.
          De nicotine zou in je tandsteen zitten , en deze zou weg moeten.
          Groeten , en veel suc6 toegewenst voor wie een poging wilt ondernemen.
          VDS Digit@l
          Groeten , VDSDigit@l

          Comment


          • #35
            Re: Proficiat

            Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
            Robert,

            Vind je nu zelf je reactie niet overdreven? Dit draadje was opgezet door iemand die blij was al een hele poos van de sigaret verlost te zijn.
            Moet je net als een WillyB hier zulke ferme reacties neerzetten dat er weer maar eens een polimiek ontstaat?
            Mag je van mij best vinden, maar ik ben wel altijd bij het roken gebleven en ik weet niet wat er door anderen allemaal werd bij gehaald om het roken toch maar te rechtvaardigen.
            Tom Boonen, autorijden, vliegen, fabrieken,...

            Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #36
              Re: Proficiat

              F@bke,

              PROFICIAT en blijven volhouden .
              Brengt je een aardige duit op.
              Kan je al iets leuk mee doen.
              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

              Comment


              • #37
                Re: Proficiat

                Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Goed idee. Dan mag je jezelf een fototoestel kerven uit een stuk hout.

                Oh ja, en ook zelf je tabak kweken.

                Mvg.
                Robert
                Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                En jij bent nog een kleuter? Die reageren ook zo. Het gaat hier over roken. Even spellen.
                R-O-K-E-N. Over auto rijden, vliegen, drinken, etc mag je een ander topic starten.

                Mvg.
                Robert
                Jij zit te klagen dat rokers de lucht "verpesten", waarop onze reacties ivm de auto's, vliegtuigen en fabrieken etc...

                Er zijn zooooooo veel slechtere dingen voor de lucht dan wat sigaretterook.
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment


                • #38
                  Re: Proficiat

                  Wow zeg, een hele prestatie zou ik zeggen! Zeker als ik dat zo lees wat je eraan uitspaart en het is natuurlijk beter voor je gezondheid. Een hele dikke proficiat hiervoor en blijven volhouden, he!

                  Groetjes,
                  Ann

                  Comment


                  • #39
                    Re: Proficiat

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                    Jij zit te klagen dat rokers de lucht "verpesten", waarop onze reacties ivm de auto's, vliegtuigen en fabrieken etc...

                    Er zijn zooooooo veel slechtere dingen voor de lucht dan wat sigaretterook.
                    Eventjes kijken hier

                    Henri
                    lidnummer: BD0435BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: Proficiat

                      Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                      Eventjes kijken hier

                      Henri
                      ja en wat moet ik hier nu mee?

                      Ik ben al naar Korperwerlt gegaan, daar kun je ze in-real-life zien... Ik zeg toch niet dat roken niet slecht is??

                      Maar als je verkondigd dat rokers de lucht verprutsen, kun je ook opkomen tegen wagens enzo? Deze zijn niet veel beter.
                      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                      500px

                      Comment


                      • #41
                        Re: Proficiat

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                        ja en wat moet ik hier nu mee?

                        Ik ben al naar Korperwerlt gegaan, daar kun je ze in-real-life zien... Ik zeg toch niet dat roken niet slecht is??

                        Maar als je verkondigd dat rokers de lucht verprutsen, kun je ook opkomen tegen wagens enzo? Deze zijn niet veel beter.
                        Ben jij een politieker mss?
                        Het onderwerp hier is roken. Blijf bij het onderwerp en draai niet rond de pot zoals onze politiekers.
                        Voor mijn part rook je jezelf kapot maar dan niet in mijn omgeving.

                        Henri
                        lidnummer: BD0435BE

                        Comment


                        • #42
                          Re: Proficiat

                          Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
                          Ik ben op 12 december 2 jaar gestopt met roken ( rookte sigaren als sigaretten )
                          Champix heeft bij mij SUPER gewerkt
                          Maar wat ik jammer vind is dat ik geen verschil voel, als ik ga joggen (25km per week)loop ik geen seconde sneller dan toen ik nog rookte
                          maar dat kunnen ook de jaartjes zijn die er intussen zijn bijgekomen. Ik heb wel nog geen seconde spijt gehad dat ik gestopt ben en nu merk ik pas hoe een roker uit zijn bek kan stinken
                          Ben ook van zin om te stoppen,had al aan champix gedacht,maar nu ik de bijsluiter goed lees denk ik toch maar om op karakter te stoppen

                          @Fabke respect
                          So much to do, so little time !
                          http://franky289.fotopic.net/

                          Comment


                          • #43
                            Re: Proficiat

                            Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
                            Ik ben op 12 december 2 jaar gestopt met roken ( rookte sigaren als sigaretten )
                            Champix heeft bij mij SUPER gewerkt
                            Maar wat ik jammer vind is dat ik geen verschil voel, als ik ga joggen (25km per week)loop ik geen seconde sneller dan toen ik nog rookte
                            maar dat kunnen ook de jaartjes zijn die er intussen zijn bijgekomen. Ik heb wel nog geen seconde spijt gehad dat ik gestopt ben en nu merk ik pas hoe een roker uit zijn bek kan stinken

                            Daar heb je echt een punt hoor...Ik ga binnekort ook defenitief stoppen.
                            We zijn het verplicht jegens onze kinderen vind ik..
                            Jij hebt tenminste karakter..En dat geld voor alle stoppers..
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #44
                              Re: Proficiat

                              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              Ben jij een politieker mss?
                              Het onderwerp hier is roken. Blijf bij het onderwerp en draai niet rond de pot zoals onze politiekers.
                              Voor mijn part rook je jezelf kapot maar dan niet in mijn omgeving.

                              Henri
                              Henri een discussie hoeft toch niet persoonlijk te worden..Ik was er over begonnen en niet Sancho...
                              Begint hier hoe langer hoe beter gezelliger te worden op BD moet ik zeggen...
                              Amen..
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment


                              • #45
                                Re: Proficiat

                                *kuch* maatschappelijke disc... *kuch*

                                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                                Comment

                                Working...
                                X