Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Proficiat

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Ik ben jaloers....Is er een alternatief tegen de ontwenning buiten meer eten,zenuwen en agressie?
    Denken aan welke lenzen je kunt kopen met de €1000 dat uitgespaard wordt?
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
      Denken aan welke lenzen je kunt kopen met de €1000 dat uitgespaard wordt?
      Daarom alleen al zou ik willen stoppen..

Ik vind alle alternatieven om te stoppen zeer mooi maar je moet er wel de guts voor hebben en in het koppeke moet het vooral zitten..
      Das mijn probleem..Zoals hier al aangegeven werd..probeer maar eens een cafe binnen te gaan waar ze zo een heerlijke sigaar aan het roken zijn...Man man man...Niet te doen.

De enige reden waarom ik ooit willen stoppen ben is door de tumor van mijn zoon geweest..en hij heeft het gehaald..Da menneke die had niemand niets misdaan en wij ze stoemme kl**ten roken ons zelf naar de penarie en dan zijn die gasten moeder -of vaderloos als ze nog relatief jong zijn..erger kunne we onze kinderen niet pijniggen.
      Maar ik had toen zeer veel stress en zelfs mijn haar viel daarvan uit in die zware periode..en ik ga gewoon toch vrolijk door met die stinkstokken....Ik kan mezelf wel tegen de kop slaan..
      Dus we moeten allemaal stoppen en er voor zorgen dat onze kids kun kids ons ook nog leren kennen...Een kleinkind in een roolloze wereld....
      Ik stem daar voor...

Dus Proficiat aan alle stoppers want jij word er beter van en de rest van de wereld ook..

En voor de rest zou ik zeggen als roker...Heb respect voor de niet rokers op openbare plaatsen en verpest hun lucht niet...En denk aan uw nazaten..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

helemaal mee eens Pascal, maar wat hebben toch (buiten) met BDLive gezellig staan praten onder het genot van een Sjekkie.
        maar alle hulde aan al diegene, die met succes zijn gestopt hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
          Is dat nu zo moeilijk om die viezigheid (zoals je het zelf noemt) in de vuilbak te kieperen ?
          Koop zelf geen sigaretten en neem ook van niemand ééntje aan, en je bent er van af.
          Besef eindelijk eens dat je eigen leven je kostbaarste bezit is. En met roken ga je uw leven zeker niet langer of aangenamer maken, wees daarvan overtuigd.
          Ik besef wel dat je hierin zou moeten kunnen gesteund worden door mensen in je omgeving. Ik hoop dat je die steun vindt om er zodoende komaf mee te maken.
          VEEL STERKTE !!!!!
          Zeg dat even tegen Tom Boonen als je wil (witte lijntjes en alcohol, weet je wel).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            helemaal mee eens Pascal, maar wat hebben toch (buiten) met BDLive gezellig staan praten onder het genot van een Sjekkie.
            grt,bouk.
            Wij, niet-rokers hebben niets aan de sympathie van rokers die desondanks de lucht blijven verpesten.

Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Wij, niet-rokers hebben niets aan de sympathie van rokers die desondanks de lucht blijven verpesten.
              je bedoeld met WIJ waarschijnlijk jezelf, weet niet of je voor al die anderen mag spreken!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

je bedoeld met WIJ waarschijnlijk jezelf, weet niet of je voor al die anderen mag spreken!
                grt,bouk.
                Als jij als notoir luchtverpester dit als enig argument kan inbrengen, geen probleem voor mij. Mag dus ik ipv van mij zijn.

Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert

Comment

Mvg.
                  Robert
                  Kom kom kom hé..Waar trekt da nu op...JUist of wij de tweede pest zijn..
                  Ben jij niet verslaafd aan iets? En het hoeft je niet te doden hé? Snel rijden misschien?
                  Ah nee dat doe je niet...Das waar ook...
                  Hasseltenaar nu ben ik toch zwaar ontgoocheld hoor..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

grt,bouk.
                    En het was potverdomme nog gezellig ook..Maar ik denk dat er nog aangenamer dingen zijn niet? Bwaaaaa...eigenlijk op 1 ding na niet nee... Zei de verslaafde roker..
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Mvg.
                      Robert
                      Zou je dan fabrieken en auto's etc niet verbieden?
                      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                      500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F@bke Bekijk bericht
                        aan mezelf! Het is vandaag juist 1jaar dat ik rookvrij ben!
                        Met het programmatje quitkeeper heb ik berekend dat ik 4391sigaretten niet gerookt heb, 1001€ gespaard heb en 2 weken langer zal leven! Vinden jullie dat niet goed?

Hopelijk blijf ik het volhouden...

Grtz,Fabienne
                        Je kunt niet voorkomen dat de vogels van het verdriet komen overvliegen.
                        Je kunt wel voorkomen dat ze nesten in je haar maken.
                        man geweldig voor je je zult nu een beter leven hebben
                        en je longen houden het langer vol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                          Zou je dan fabrieken en auto's etc niet verbieden?
                          Goed idee. Dan mag je jezelf een fototoestel kerven uit een stuk hout.

Oh ja, en ook zelf je tabak kweken.

Mvg.
                          Robert
                          Mvg.
                          Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                            Zeg dat even tegen Tom Boonen als je wil (witte lijntjes en alcohol, weet je wel).
                            Wat heeft TB hiermee te maken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                              Ik begrijp in feite niet wat een " proficiat " hier komt doen.
                              Iemand die voortdurend door het rode licht rijdt en nu plots beslist dat niet meer te doen : wens je hem ook proficiat ?
                              Een seriemoordenaar die nadien beslist van dat niet meer te doen : proficiat ?
                              Een vader die zijn vrouw en kinderen mishandelt en slagen toebrengt en tot inkeer komt : proficiat ?
                              Misschien rare en onterechte vergelijkingen maar, ik vraag me toch af : is dat nu een prestatie om fier op te zijn ?
                              Neem dan even TB, hij rijdt dronken zijn auto tegen een paal, test op coke, nogmaals onder invloed van alcohol, ... : proficiat??

Een iets genuanceerdere reactie mocht wel Willy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                                Ik ben jaloers....Is er een alternatief tegen de ontwenning buiten meer eten,zenuwen en agressie?
                                Heb het reeds twee keer geprobeerd maar zeker niet gezond voor mijn omstaanders..

Proficiat met je karakter hoor...
                                Aan allen trouwens die gestopt zijn.
                                Ik ben op 12 december 2 jaar gestopt met roken ( rookte sigaren als sigaretten )
                                Champix heeft bij mij SUPER gewerkt
                                Maar wat ik jammer vind is dat ik geen verschil voel, als ik ga joggen (25km per week)loop ik geen seconde sneller dan toen ik nog rookte
                                maar dat kunnen ook de jaartjes zijn die er intussen zijn bijgekomen. Ik heb wel nog geen seconde spijt gehad dat ik gestopt ben en nu merk ik pas hoe een roker uit zijn bek kan stinken

Comment

Working...
                                X