Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
En een auto hebt gij ook ni zekers?Ni op reis met het vliegtuig??
En jij bent nog een kleuter? Die reageren ook zo. Het gaat hier over roken. Even spellen.
R-O-K-E-N. Over auto rijden, vliegen, drinken, etc mag je een ander topic starten.
Mvg.
Robert
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Vind je nu zelf je reactie niet overdreven? Dit draadje was opgezet door iemand die blij was al een hele poos van de sigaret verlost te zijn.
Moet je net als een WillyB hier zulke ferme reacties neerzetten dat er weer maar eens een polimiek ontstaat?
En deze jongen ook ondertussen al 5 1/2 jaar gestopt zonder problemen .Er is niks aan te pas gekomen , dus zuiver op karakter zeker.
1 goede raad kan ik zeker aanbevelen.
Maak als je wilt stoppen met roken , een afspraak met je tandarts en laat je tanden kuisen.
De nicotine zou in je tandsteen zitten , en deze zou weg moeten.
Groeten , en veel suc6 toegewenst voor wie een poging wilt ondernemen.
VDS Digit@l
Vind je nu zelf je reactie niet overdreven? Dit draadje was opgezet door iemand die blij was al een hele poos van de sigaret verlost te zijn.
Moet je net als een WillyB hier zulke ferme reacties neerzetten dat er weer maar eens een polimiek ontstaat?
Mag je van mij best vinden, maar ik ben wel altijd bij het roken gebleven en ik weet niet wat er door anderen allemaal werd bij gehaald om het roken toch maar te rechtvaardigen.
Tom Boonen, autorijden, vliegen, fabrieken,...
Mvg.
Robert
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Goed idee. Dan mag je jezelf een fototoestel kerven uit een stuk hout.
Oh ja, en ook zelf je tabak kweken.
Mvg.
Robert
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
En jij bent nog een kleuter? Die reageren ook zo. Het gaat hier over roken. Even spellen.
R-O-K-E-N. Over auto rijden, vliegen, drinken, etc mag je een ander topic starten.
Mvg.
Robert
Jij zit te klagen dat rokers de lucht "verpesten", waarop onze reacties ivm de auto's, vliegtuigen en fabrieken etc...
Er zijn zooooooo veel slechtere dingen voor de lucht dan wat sigaretterook.
"Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard 500px
Wow zeg, een hele prestatie zou ik zeggen! Zeker als ik dat zo lees wat je eraan uitspaart en het is natuurlijk beter voor je gezondheid. Een hele dikke proficiat hiervoor en blijven volhouden, he!
Ik ben al naar Korperwerlt gegaan, daar kun je ze in-real-life zien... Ik zeg toch niet dat roken niet slecht is??
Maar als je verkondigd dat rokers de lucht verprutsen, kun je ook opkomen tegen wagens enzo? Deze zijn niet veel beter.
Ben jij een politieker mss?
Het onderwerp hier is roken. Blijf bij het onderwerp en draai niet rond de pot zoals onze politiekers.
Voor mijn part rook je jezelf kapot maar dan niet in mijn omgeving.
Ik ben op 12 december 2 jaar gestopt met roken ( rookte sigaren als sigaretten ) Champix heeft bij mij SUPER gewerkt
Maar wat ik jammer vind is dat ik geen verschil voel, als ik ga joggen (25km per week)loop ik geen seconde sneller dan toen ik nog rookte
maar dat kunnen ook de jaartjes zijn die er intussen zijn bijgekomen. Ik heb wel nog geen seconde spijt gehad dat ik gestopt ben en nu merk ik pas hoe een roker uit zijn bek kan stinken
Ben ook van zin om te stoppen,had al aan champix gedacht,maar nu ik de bijsluiter goed lees denk ik toch maar om op karakter te stoppen
Ik ben op 12 december 2 jaar gestopt met roken ( rookte sigaren als sigaretten ) Champix heeft bij mij SUPER gewerkt
Maar wat ik jammer vind is dat ik geen verschil voel, als ik ga joggen (25km per week)loop ik geen seconde sneller dan toen ik nog rookte
maar dat kunnen ook de jaartjes zijn die er intussen zijn bijgekomen. Ik heb wel nog geen seconde spijt gehad dat ik gestopt ben en nu merk ik pas hoe een roker uit zijn bek kan stinken
Daar heb je echt een punt hoor...Ik ga binnekort ook defenitief stoppen.
We zijn het verplicht jegens onze kinderen vind ik..
Jij hebt tenminste karakter..En dat geld voor alle stoppers..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ben jij een politieker mss?
Het onderwerp hier is roken. Blijf bij het onderwerp en draai niet rond de pot zoals onze politiekers.
Voor mijn part rook je jezelf kapot maar dan niet in mijn omgeving.
Henri
Henri een discussie hoeft toch niet persoonlijk te worden..Ik was er over begonnen en niet Sancho...
Begint hier hoe langer hoe beter gezelliger te worden op BD moet ik zeggen...
Amen..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment