Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook gekl**t door Photobucket?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Ook gekl**t door Photobucket?

    Oorspronkelijk geplaatst door fanne Bekijk bericht
    Ik heb op mijn eigen computer een webserver geïnstalleerd heb nooit problemen
    Tja als je die rekening maakt op het laatste van het jaar dan val je wel achterover als dag en nacht die pc staat te draaien..Tegenwoordig spreekt men al gouw van voedingen van 500 a 600 watt...Mag iets kosten hé??
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #62
      Re: Ook gekl**t door Photobucket?

      Voor al diegenen , waaronder ikzelf , die hun foto's gratis hosten bij Photobucket maar niet meer zo tevreden zijn van de kwaliteit , dit kan een uitwijkmogelijkheid zijn.




      Walter
      D850

      Comment


      • #63
        Re: Ook gekl**t door Photobucket?

        Ik wou graag foto's up loaden, en dit komt er steeds op "The action that you were trying to perform has failed."
        Vreemd...
        Facebook
        Flickr
        500px

        Comment


        • #64
          Re: Ook gekl**t door Photobucket?

          Ik heb altijd al http://fotopic.net/ gebruikt, zonder problemen...

          L.
          http://lievendevlaminck.wordpress.com/

          Comment


          • #65
            Re: Ook gekl**t door Photobucket?

            weet je wat ik altijd grappig vind ...eerst voor 1000 den euros materiaal kopen , en dan een profider zoeken om fotos te hosten ...liefst gratis , en dan nog van ulle tap maken dat het niet echt loopt zoals het moet zijn .
            Ik heb een flickr account (24euro per jaar) en ik ben er zeeeeeeer tevreden over .
            Posten van fotos , daarna kan je het toevoegen aan groups , bv Score me! ..(post 1 score 5) daar moet je de 5 fotos die voor je gepost zijn via de commentaar een score van 1 tot 5 geven ...

            Comment


            • #66
              Re: Ook gekl**t door Photobucket?

              Heb geen probleem met betalen van een abonnement, maar ik meende te weten dat precies Flickr problemen gaf, qua afmetingen, niet? Als moderator heb ik dagelijks te maken met mensen die niet op de juiste afmetingen posten; wel, vaak is Flickr de achterliggende oorzaak (?) of alleszins de gemeenschappelijke factor. Ik ben een aantal van jouw foto's gaan opzoeken, en die zijn zeker niet allemaal volgens de BD-normen (vaak op 800px ipv de gebruikelijke 900px); misschien bewust, maar misschien omdat Flickr zijn eigen regels heeft? Kun je wat meer vertellen over je ervaringen met Flickr?
              Ik heb zeker geen interesse in dingen als groups, score me, enz. Lijkt me meer iets voor een sociaal netwerk als Facebook. Gewoon een hosting site die mijn foto's ongemoeid laat.
              Qua gebruik vond ik Photobucket beter dan b.v. Tinypic dat we voorlopig gebruiken: de foto's behouden hun originele naam (of nummer), maar we zijn bij PB weggegaan omdat onze foto's wegsmolten als sneeuw voor de zon.
              Last edited by LesC; 10 april 2010, 09:56.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

              Comment


              • #67
                Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                De reden is simpel hoor, FlickR laat toe om je foto's in volle formaat te posten, en ze bieden ook een aantal tussenmaten aan, laat daar nu geen tussen staan die in BD mogelijk is (1024 is teveel, en de maat er onder 500 wordt hier niet gesmaakt).
                Nu FlickR is iets groter dan BD, de vraag stelt dus zich wie aan wie moet aanpassen, die vragen stelt men bij BD niet, dat mag. Wat gaan die 124 pixels veroorzaken ?
                Een andere mogelijke vraag is natuurlijk: waarom zou iemand foto's tot 900 beperken op FlickR, louter en alleen om te posten op BD. Want daarmee ben je beperkt tot de maximale grootte, en alle foto's twee keer gaan posten op FlickR is al evenmin 'not done' als op BD.

                Comment


                • #68
                  Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Heb geen probleem met betalen van een abonnement, maar ik meende te weten dat precies Flickr problemen gaf, qua afmetingen, niet? Als moderator heb ik dagelijks te maken met mensen die niet op de juiste afmetingen posten; wel, vaak is Flickr de achterliggende oorzaak (?) of alleszins de gemeenschappelijke factor. Ik ben een aantal van jouw foto's gaan opzoeken, en die zijn zeker niet allemaal volgens de BD-normen (vaak op 800px ipv de gebruikelijke 900px); misschien bewust, maar misschien omdat Flickr zijn eigen regels heeft? Kun je wat meer vertellen over je ervaringen met Flickr?
                  Ik heb zeker geen interesse in dingen als groups, score me, enz. Lijkt me meer iets voor een sociaal netwerk als Facebook. Gewoon een hosting site die mijn foto's ongemoeid laat.
                  Qua gebruik vond ik Photobucket beter dan b.v. Tinypic dat we voorlopig gebruiken: de foto's behouden hun originele naam (of nummer), maar we zijn bij PB weggegaan omdat onze foto's wegsmolten als sneeuw voor de zon.
                  KLIK Ook gratis 2Gb. t'is wel bij de concurrentie.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Heb geen probleem met betalen van een abonnement, maar ik meende te weten dat precies Flickr problemen gaf, qua afmetingen, niet? Als moderator heb ik dagelijks te maken met mensen die niet op de juiste afmetingen posten; wel, vaak is Flickr de achterliggende oorzaak (?) of alleszins de gemeenschappelijke factor. Ik ben een aantal van jouw foto's gaan opzoeken, en die zijn zeker niet allemaal volgens de BD-normen (vaak op 800px ipv de gebruikelijke 900px); misschien bewust, maar misschien omdat Flickr zijn eigen regels heeft? Kun je wat meer vertellen over je ervaringen met Flickr?
                    Ik heb zeker geen interesse in dingen als groups, score me, enz. Lijkt me meer iets voor een sociaal netwerk als Facebook. Gewoon een hosting site die mijn foto's ongemoeid laat.
                    Qua gebruik vond ik Photobucket beter dan b.v. Tinypic dat we voorlopig gebruiken: de foto's behouden hun originele naam (of nummer), maar we zijn bij PB weggegaan omdat onze foto's wegsmolten als sneeuw voor de zon.
                    ik ben in alle vlakken zeer tevreden over flickr , de fotos laden even snel als de webpagina en je MAG fotos op flickr zetten van 5mb geloof ik ..(per stuk)
                    ik zet ze om in 800 pixels omdat het gewoon niet meer moet zijn vind ik ..(voor web)
                    ik heb net mijn abbo vernieuwd en heb geen moment getwijfeld ...
                    er wordt niets gefoefeld ook niet aan de kwaliteit van de fotos .
                    wanneer ik echter op flickr een foto post van 5mb en hiernaartoe link zal het wel probs geven .

                    Comment

                    Working...
                    X