Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook gekl**t door Photobucket?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ook gekl**t door Photobucket?

Blijkbaar is het beter om niets te zeggen zodat ook van andere mensen hun foto's om zeep zijn.
    Dit is in ieder geval wat ik ga doen de volgende keer
    Groetjes Hendrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
      Blijkbaar is het beter om niets te zeggen zodat ook van andere mensen hun foto's om zeep zijn.
      Dit is in ieder geval wat ik ga doen de volgende keer
      NIET DOEN HENDRIKA!
      Vrouwen met karakter worden zoveel mooier als ze boos zijn.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Dat kan zijn, maar je moet eens vergelijken met dezelfde foto op uw pc.
        Een landschap zal misschien 400kb zijn en na het uploaden ongeveer 250kb
        Hangt af van wat er op de foto staat.
        Een macro met enkel een druppel zal geen 400kb zijn en dan begint het....amper nog 50kb
        Daar had ik niet eens aangedacht! Maar nu je het zegt, ik heb het eens vergeleken met de foto's op mijn computer en velen ervan zijn nu inderdaad minder in kb's, maar toch zijn er nog een deel foto's die nog dezelfde kb's hebben als op mijn computer??? Die zijn misschien nog aan de beurt? Raar...maar gelukkig is de kwaliteit nog steeds goed te doen. Ik zie heel weinig verschil tussen de photobucket foto's en die op mijn pc.

Groetjes,
        Ann

Comment

topic maar laat gezien!

laatst toegevoegde foto's allemaal normaal!!
          eerdere foto's idd ook allemaal onder de 100kb!

heb sinds kort ook een one.com domein, en al mijn nieuwe foto's die sedert dien geplaatst zijn staan dan ook daar. even makkelijk en zonder probleem
          nikon stuff

Comment

Zelf raad ik one.com af. Zelf zit ik nu bij antagonist.be en hun prijs is veel intressanter en het systeem veel vlotter. Ik heb daar een tijd een forum gehost met meer dan 1000 unieke bezoekers per dag zonder enige vertraging of reclamatie. Bij one.com worden mensen met een forum met een veel mindere activiteit al verwijderd omdat ze te belastend zouden zijn voor de systemen…

Het grote voordeel aan het huren van webruimte is dat je voor je foto’s niet zo afhankelijk bent van de goodwill van derden, en het kost ocharme maar € 24,00 per jaar
            http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
              imageshack is wel de traagste hoster op de markt
              Oorspronkelijk geplaatst door Gontcha Bekijk bericht
              tot nu toe een van de beste hosters vond ik www.imageshack.us, gebruik het al 6 jaar en mijn eerste foto's staan er nog altijd op =]
              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              Mocht je weten hoeveel BD'ers niet meer afwachten tot het zoveelste irritant traagladende Imageshack-plaatje geladen is en doorklikken naar het volgende topic...

Mvg,
              Frederic
              Hoeveel BD wachten dan niet af voor de imageschack plaatjes zijn geladen.
              Wanneer is daar dan onderzoek naar gedaan.
              Eigenaardig dat ik er nog nooit last heb mee gehad.
              Bij mij laden de foto's direkt op.
              Wat is lang opladen 1sek, 10 sek 30 sek, uren.
              Heb nog nooit problemen gehad, ook nioert met de kilobite's.
              Ik denk dat het hier gaat over"van horen zeggen".

Heeft er al één van de gedupeerde een mailtje gestuurd naar photobucket?

Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik wacht gemiddeld 5sec ... indien géén foto klik ik door.

Gratis hosting is geven en nemen ...
                www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht

Jep. En als een foto er niet snel genoeg door komt, zal je altijd zien dat ie vanuit imageshack gehost wordt... Als ik dan ook zie dat ie daar gehost wordt, blijf ik echt niet wachten. Voor foto's vanop een persoonlijke homepage kan ik nog wachten, omdat dat eenmalig kan zijn, maar imageshack is bijna een structureel probleem.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht

5sec
                    Tegen dat je uw foto goed staat zijn er al 5sec gepasseerd.
                    Ik hoop dat ze uw foto niet doorklikken na 5 sec.
                    Zou het uploaden ook niet iets te maken hebben met uw computer en uw internet
                    5sec en dat is teveel je kunt drijven maar dat is overdrijven
                    Robby BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                      Heeft er al één van de gedupeerde een mailtje gestuurd naar photobucket?

Robby BB
                      Niet alles gelezen robbydorine?
                      Ja... en meer dan één, maar ze zien het probleem niet of ze willen het niet zien. Nu ja ...t' is gratis hé
                      Ik heb een tijdelijke oplossing en ondertussen kijk ik wel uit voor iets anders.
                      Last edited by hendrika; 24 november 2009, 01:01.
                      Groetjes Hendrika

Comment

Niet alles gelezen robbydorine?
                        Ja... en meer dan één, maar ze zien het probleem niet of ze willen het niet zien. Nu ja ...t' is gratis hé
                        Ik heb een tussentijdse oplossing en ik kijk wel uit voor iets anders, dus......
                        Wat zijn dan de antwoorden dat ze geven.
                        Robby BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                          Wat zijn dan de antwoorden dat ze geven.
                          Robby BB
                          Er wordt minstens één compressie toegepast. Als blijkt dat die foto minder is dan 1MB (instelling voor uploaden) wat bij mijn foto het geval was, dan wordt er niks meer aan veranderd. Het tegendeel is bewezen in het testforum.
                          Groetjes Hendrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                            Daar had ik niet eens aangedacht! Maar nu je het zegt, ik heb het eens vergeleken met de foto's op mijn computer en velen ervan zijn nu inderdaad minder in kb's, maar toch zijn er nog een deel foto's die nog dezelfde kb's hebben als op mijn computer??? Die zijn misschien nog aan de beurt? Raar...maar gelukkig is de kwaliteit nog steeds goed te doen. Ik zie heel weinig verschil tussen de photobucket foto's en die op mijn pc.

Groetjes,
                            Ann
                            En toch Ann...
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Is er hier eigenlijk iemand bekend met Pix.ie? Ik gebruik deze nog maar een klein half jaar -- zo ongeveer sinds ik lid van BD ben geworden en ik heb er tot nog toe absoluut geen klagen van.

Citaat:

What is Pixie?

Pixie is Ireland's new online photo sharing community! We provide you with a safe place to upload, share and permanently store your photos online.We're offering a massive 500MB upload limit per month! That's up to 6GB per year for FREE!

With Pixie you can:

Join the community and allow others to see your photos within minutes!
                              Organise your photos using into easy to manage albums and tags.
                              Set detailed permissions on each photo so that others only see the photos you want them to see!

Here are some key things you might like to know about Pixie:

1.We're Irish! Pixie was built to provide Ireland with a world-class online service that outperforms our international friends!
                              2.We're Fast! Since we host all of our servers in Dublin, Ireland we're closer to Irish users and so we can serve your photos faster than any other photo site.
                              3.We're Free! Pixie won't charge you to upload and share your photos!
                              4.We're Friendly! Any problems, just get in touch with us!

The Pixie community is ready and waiting for you, so join up, and start sharing!

Remember, Snap it. Share it. Keep it. Love it!
                              Last edited by Trypho; 28 december 2009, 10:47.
                              Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

Comment

Ik heb op mijn eigen computer een webserver geïnstalleerd heb nooit problemen
                                Canon EOS 7D -|- Canon EOS 350D -|- Canon 50mm f1,8 II -|-Tamron 18-200 f3.5-6.2 XR Di-II -|- Tamron 70-300 f4 5,6 DI LD -|- Canon 430 ex II

Comment

Working...
                                X