Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook gekl**t door Photobucket?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Ook gekl**t door Photobucket?

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    ... voor foto's zal dat wellicht een te betalen site worden, waar je toch zou mogen rekenen op een zekere kwaliteit.
    Zo'n provider verhuurt aan jou een bouwplaats. De kwaliteit van de constructie bepaal je zelf, zeker als je zelf de werktuigen en het bouwmateriaal kiest.
    Gebruik je de software die de verhuurder jou ter beschikking stelt (al dan niet gratis), dan kunnen daar soms wel nadelen aan zijn.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #32
      Re: Ook gekl**t door Photobucket?

      Ook al paar jaar tevreden one.com customer.
      Heb een space van 10GB en eentje van 3GB met eigen domeinnamen.
      Nog nooit een seconde downtime gehad.

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #33
        Re: Ook gekl**t door Photobucket?

        Ik heb zelf ook enkele sites op one.com draaien ... maar gebruik geen cms systeem zoals Joomla! hierop ... dat is tergend traag op de one.com servers, daarom heb ik voor een bepaalde site op one.com gewoon mijn eigen cms geprogrammeerd, werkt stukken sneller omdat het geen gigantische overhead heeft zoals Joomla! of Drupal.

        Maar voor een fotogallery site werkt het prima, ook voor het hosten van de foto's zelf ... snel en goedkoop

        Enig minpuntje vind ik dat je site in Denemarken terecht komt, voor een .be domein vind ik dat een beetje storend eerlijk gezegd.

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #34
          Re: Ook gekl**t door Photobucket?

          Voor ons zou het in de eerste plaats gewoon "stockageruimte" zijn. Wij zijn echt nog niet bezig met websites, al zal ik af en toe wel eens via iPhoto een "webpagina" aanmaken, met daarop zo'n 20-tal foto's. Die webpagina's (om snel met de familie te delen) zette ik totnogtoe altijd op mijn Skynet webspace.
          Weer een stem voor one.com dus...
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

          Comment


          • #35
            Re: Ook gekl**t door Photobucket?

            tot nu toe een van de beste hosters vond ik www.imageshack.us, gebruik het al 6 jaar en mijn eerste foto's staan er nog altijd op =]
            Canon EOS 40D + 350D + 100-300 ƒ/5.6 + Helios 44M-6 58mm ƒ/2.0 + Helios 44-2 58mm ƒ/2.0 + Meyer-Optik auto 135mm ƒ/2.8 + Meyer-Optik 29mm ƒ/2.8^^

            Comment


            • #36
              Re: Ook gekl**t door Photobucket?

              Ik heb ook een gratis account bij Photobucket en ja sommige files zijn inderdaad <100kb, maar er staan er ook nog een deel op van 260kb en groter op. Ik blijk dus niet hetzelfde probleem te hebben met photobuket.

              Comment


              • #37
                Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                imageshack is wel de traagste hoster op de markt
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                Comment


                • #38
                  Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                  Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                  Maar soit, tegenwoordig moet alles gratis zijn en staat men op zijn achterste poten als het hen niet bevalt.
                  Dat is niet zo!
                  Eerst en vooral het is maar de laatste tijd dat photobucket zo te werk gaat. Ik plaats er al een kleine drie jaar foto's en had nog nooit problemen gehad tot enkele weken geleden.
                  Men kon ons op de hoogte brengen

                  Na een paar emails met photobucket........
                  Er wordt een compressie toegepast zowel voor een gratis account als voor een betalende account!
                  Enkel bij een betalende account wordt het origineel opgeslagen zodat je de originele versie kan downloaden.
                  Betalen om de originele bij te houden...neen bedankt, dat doe ik zelf wel.

                  En sorry...maar mijn foto's staan er nog (nog van 2 jaar geleden, wel in mindere kwaliteit) als je begrijpt wat ik bedoel, en dan zo'n uitspraken doen zegt genoeg voor mij
                  Last edited by hendrika; 22 november 2009, 00:13.
                  Groetjes Hendrika

                  Comment


                  • #39
                    Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                    Ik heb ook een gratis account bij Photobucket en ja sommige files zijn inderdaad <100kb, maar er staan er ook nog een deel op van 260kb en groter op. Ik blijk dus niet hetzelfde probleem te hebben met photobuket.
                    Dat kan zijn, maar je moet eens vergelijken met dezelfde foto op uw pc.
                    Een landschap zal misschien 400kb zijn en na het uploaden ongeveer 250kb
                    Hangt af van wat er op de foto staat.
                    Een macro met enkel een druppel zal geen 400kb zijn en dan begint het....amper nog 50kb
                    Groetjes Hendrika

                    Comment


                    • #40
                      Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Gontcha Bekijk bericht
                      tot nu toe een van de beste hosters vond ik www.imageshack.us, gebruik het al 6 jaar en mijn eerste foto's staan er nog altijd op =]
                      Mocht je weten hoeveel BD'ers niet meer afwachten tot het zoveelste irritant traagladende Imageshack-plaatje geladen is en doorklikken naar het volgende topic...

                      Mvg,
                      Frederic

                      Comment


                      • #41
                        Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                        misschien hier eens kijken:
                        onder Downloads

                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #42
                          Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                          Ik ben zelf erg tevreden met flickr!
                          Ik kan vanuit Lightroom direct naar flickr exporteren en heb volledige controle of de kwaliteit,filesize etc! Daarnaast is het eenvoudig te implementeren in je persoonlijke website.. en het is ook nog eens lekker snel
                          Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
                          My flickr My site

                          Comment


                          • #43
                            Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                            Bij One.com kan je inderdaad goed terecht en er zijn er zeker nog andere.
                            Maar, one.com is gestart in België-Nederland ...
                            Er is ook een Nederlandstalige Helpdesk ...
                            En je kan er ook je website kwijt, je hebt er ook email ....
                            Zeer snel, gebruiksvriendelijk, betrouwbaar.... Draaien php, mysql ...
                            Ik gebruik het ook om grote zware bestanden door te sturen naar anderen ...

                            Maar ja,
                            We moeten materiaal hebben dat niet duur genoeg kan zijn en dan ...
                            - Software gratis of gehackt
                            - Gratis webspace om onze liefhebberij gratis te promoten
                            - verzekering kan er evenmin al van af

                            De geschiedenis heeft nu al te vervelens toe bewezen dat gratis space voor fotohosting pure b*ll**** is ... In het verleden heeft dat zelfs bij velen voor zware problemen gezorgd en is hier dan ook nog eens een thread aan gewijd.

                            En zeg nu zelf, hoe kan je nu gekl**t worden door iets wat je krijgt en waar je zelf geen enkel contract hebt voor ondertekent, evenmin de spelregels hebt mede helpen bepalen.
                            Evenmin betaal je er iets voor, dus inspraak, laat ons lachen.
                            Als je buur je gedurende een paar jaar gratis zijn regenwater laat gebruiken ga je toch ook niet klagen dat hij plots zegt dat het eventueel niet meer kan.
                            En over deze site zouden we dan geen kritiek mogen geven ?

                            (amateur)fotografen die zich op het internet willen uiten moeten ook eens beseffen dat naast het fototoestel, er ook nog andere zaken zijn die noodzakelijk zijn en die ook geld kosten. Om te koken, heb je naast je ingrediënten nu éénmaal ook wel een energiebron nodig, een paar kommen, potten of pannen, mes, ... en die kosten ook.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #44
                              Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                              Je hebt gelijk, maar wat je vertelt is intussen al door verschillende andere posters gezegd/bevestigd. Wellicht is dat gekl..... een wat sterk woord geweest, maar mensen die met Photobucket werken, kunnen allen bevestigen dat zij de problemen die vandaag (enfin, de laatste dagen) opduiken, nooit eerder gezien & gemeld hebben. Je kon er totnogtoe op vertrouwen dat een 250KB foto op Photobucket ook als 250KB hier te zien was. Voor sommige foto's zal een verkleining van 250KB naar ±70KB niet eens opvallen, maar lees wat Jos Vanhengel daarvan zegt (). Is die verkleining misschien het duidelijkste te zien in macrofoto's? Ik zie immers verschillende macrofotografen momenteel met het "verkleiningsfenomeen" geconfronteerd worden.

                              Laat dan dit draadje een waarschuwing zijn: Photobucket is niet (langer?) betrouwbaar om kwaliteitsfoto's op te slaan, met de bedoeling ze hier te tonen. Zelf onderzoek ik momenteel Tinypic, maar wie weet of deze (eveneens gratis) service vroeg of laat dezelfde weg uitgaat als Photobucket. Ook Flickr is genoemd; nu nog OK, maar blijft dat wel zo?
                              Voor mij is het duidelijk: door verschillende posters (ik heb ook PB's ontvangen) wordt One.com aanbevolen.
                              Ik schrik heus niet terug om te betalen voor een dienst, hoor. Maar ik zou het bv erg vinden om up te graden naar Photobucket Pro (te betalen) en dan hetzelfde meemaken (ook dat wordt door een poster aangehaald als waarschuwing).
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                              Comment


                              • #45
                                Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                                Tjonge tjonge zeg. Sommigen kunnen echt wel van een mug een olifant maken

                                Ter info, mijn foto's op bucket zijn ook in de was gekrompen blijkbaar.
                                Een alternatief, 'k zal eens op zoek gaan. Imageshack zeker al niet, zoveel geduld heb ik niet.

                                Webspace van je provider heb je trouwens niet altijd, ook niet bij telenet voor zij die bij hoog en laag beweren dat dit wel zo is. De nieuwste deals zijn zonder webspace. Als je een website had met een vorige formule en nu van formule verandert, "vergeten" ze er bij te zeggen dat je je webspace en site kwijt bent.
                                Last edited by Sannepoes; 22 november 2009, 15:41.

                                Comment

                                Working...
                                X