Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier ook niet.
Het is nochtans reeds verkrijgbaar in de winkel.
En eerlijk gezegd heb ik daar een beetje moeite mee.
Normaal krijg je als abonnee je tijdschrift in de bus alvorens het in de winkel ligt.
Is dat erg?
Neen. Natuurlijk niet!
Sterven doe je daar niet van, maar ik ben een principieel iemand.
Vele tijdschriften beloven je, na de paar euro die je minder dient te betalen, dat je elke uitgave ook in de bus krijgt vooraleer het in de winkel ligt.
En ik weet dat ze mede deze belofte ook mensen over de streep trekken om uiteindelijk een abo te nemen.
Shoot geeft momenteel 25 % korting op een abonnement.
En ons (vzw-lid) abo is inbegrepen in het lidgeld.
Maar ik blijf principieel en vind dat je als abo je tijdschrift eerder dient te ontvangen.
Sterven doe je daar niet van, maar ik ben een principieel iemand.
Vele tijdschriften beloven je, na de paar euro die je minder dient te betalen, dat je elke uitgave ook in de bus krijgt vooraleer het in de winkel ligt.
En ik weet dat ze mede deze belofte ook mensen over de streep trekken om uiteindelijk een abo te nemen.
Geen enkel tijdschrift heb ik ooit ontvangen voordat het in de winkel lag, soms zelfs een week nadien.
Ik heb bijvoorbeeld ook een abo op Motoren & Toerisme en dit ligt telkens al in de Carrefour alvorens ik het krijg. Erger nog, als er uitgaves zijn waar je iets bij kan hebben zoals de Joe Bar kalender dan moet je die nabestellen en in de winkel kan je die direct hebben. De nabestelling kan tot een maand of twee duren en de kostprijs ligt hoger dan in de winkel. Zoiets, dat vind ik nog veel minder aanvaardbaar.
Comment