Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Shoot!

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Mocht je tijdig (dwz vóór 10 januari 2010) lid worden van BelgiumDigital VZW (lidgeld blijft gehandhaafd op €30.- voor een heel jaar), dan ontvang je de volledige jaargang van Shoot 2010 (en dat zijn 6 nummers ipv 4) gratis thuis in de bus.
    Mijn lidmaatschap staat al een tijdje vast, Les.
    Niet alleen om Shoot te mogen ontvangen, maar vooral omdat ik niet graag zou hebben dat dit bijzonder actief forum zou verdwijnen, wil ik heel graag mijn steentje bijdragen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
      Ik heb 'm ook....

Ik ga nu een heleboel drek over me heen krijgen denk ik, maar ik vrees dat het mijn laatste Shoot is... Het is een heel "mooi" tijdschrift, vol portfolio foto's en hoogstaande teksten en schitterende reklame's... Maar voor iemand zoals ik , die "de truken van het vak" wil leren , tja, er staat daar eigenlijk ( zo goed als ) niets in ....
      Ik koop al heel lang die Britse tijdschriften, 5 keer zoveel pagina's op flinterdun papier, en boordevol truken en kneepjes en foefen, stap voor stap uitgelegd in tientallen screenshots en foto's...
      Maar Shoot... Ik hoop dat iemand me (deftig ) het tegendeel kan aantonen en mij terug warm kan maken, maar nu... nee... Dan kan ik evengoed op het forum hier surfen en fotookes kijken... ( wat ik ook veel te veel doe )

Oeioeioei, wat heb ik nu geschreven...
      Euh ... ik had ook dit gevoel bij het doorbladeren van het net verschenen nummer. Ben blij dat ik niet alleen ben die er zo over denkt

Comment

Wat vinden jullie van pag 84-85 deze maand ?

Mooie foto, maar ik had het gevoel dat ik in een catalogus aan het bladeren was ipv in een fotoblad... te meer het eigenlijk een decoratieve illustratrie was bij een cameratest maar geen testfoto (of geen portfoliofoto).
        Toch liever meer echte inspiratie voor betere beelden ...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
          Maar ja, nog een geluk dat het niet van de (nederlandse) uitgeverij f&l komt. Daar vinden ze het heel normaal dat (bepaalde van) hun uitgaves in Belgie 6 weken later in de krantenwinkel liggen dan in Nederland.
          Ik begrijp ook niet goed waarom het zo lang duurt, maar als (Belgisch) abonnee krijg je het wel rond de verschijningsdatum.

Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
          zoals het Franse "Reponses photo" dan vind ik Shoot! te braaf... te Vlaams bijna zou ik durven zeggen.
          Als je enkel al naar sommige covers van Reponses photo kijkt, dan zijn ze idd alvast minder braaf...
          Ze besteden ook nog steeds aandacht aan "l'argentique". Ik zie het Shoot nog niet doen

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
          Ik koop al heel lang die Britse tijdschriften, 5 keer zoveel pagina's op flinterdun papier, en boordevol truken en kneepjes en foefen, stap voor stap uitgelegd in tientallen screenshots en foto's...
          Er staat idd veel info in die magazines maar de prijs (als je het in België koopt) is ook niet mis, niet ?
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Deze thread nu pas ontdekt - had eigenlijk in Shoot - Discussie mogen staan.

Shoot ligt altijd op een dinsdag in de winkel. De woensdag van de week voordien wordt hij bij de post geleverd, en die hebben vier werkdagen om hem te bezorgen, zodat hij ten laatste dinsdag bij de abonnees moet zijn. Voor Shoot 4 viel die woensdag op een feestdag in België (11 november) zodat de verzending via de post naar ik vermoed een dag later begonnen is.
            In elk geval: heb je in de week dat Shoot verschijnt op donderdag nog geen nummer ontvangen, mail dan naar abonnementen (at ) minoc.com; vermeld je naam en adres en dan kijken wij het na.

Met inhoudelijke suggesties mag je mij altijd mailen: erik (at) shoot.be

Erik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
              Deze thread nu pas ontdekt - had eigenlijk in Shoot - Discussie mogen staan.
              tja ..misschien wel Erik, maar denk dat hier toch meer leden komen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik moet eerlijk te kennen geven dat Shoot mij ergens ook ontgoocheld. Voor een blad dat 3-maandelijks verwacht je toch wel wat meer dan dit. Als nieuw blad zijnde zou het toch iets moeten toevoegen aan het bestaande assortiment foto-boekskes of op z'n minst om de één of andere reden er uit moeten springen. Dat doet het jammergenoeg niet.
                Dat er interactiviteit is met het BD-forum is natuurlijk wel een goed item.
                Soit, ik zou hier nog meer kunnen aanhalen, maar dan treed ik teveel in detail. Wat voor de één goed is, is dat niet nog niet voor de andere en omgekeerd.

Wat mij betreft: Shoot heeft nog wat werk voor de boeg, want mij persoonlijk blijft het niet boeien.
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
                X