Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Shoot!

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
    Oeioeioei, wat heb ik nu geschreven...
    Misschien gewoon de waarheid!?

Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik heb 'm ook....

Ik ga nu een heleboel drek over me heen krijgen denk ik, maar ik vrees dat het mijn laatste Shoot is... Het is een heel "mooi" tijdschrift, vol portfolio foto's en hoogstaande teksten en schitterende reklame's... Maar voor iemand zoals ik , die "de truken van het vak" wil leren , tja, er staat daar eigenlijk ( zo goed als ) niets in ....
      Ik koop al heel lang die Britse tijdschriften, 5 keer zoveel pagina's op flinterdun papier, en boordevol truken en kneepjes en foefen, stap voor stap uitgelegd in tientallen screenshots en foto's...
      Maar Shoot... Ik hoop dat iemand me (deftig ) het tegendeel kan aantonen en mij terug warm kan maken, maar nu... nee... Dan kan ik evengoed op het forum hier surfen en fotookes kijken... ( wat ik ook veel te veel doe )

Tom... zie "Praktijk".
      Toch goed he.
      Lees die zaken grondig en volgens mij zijn dat toch 'truken" van het vak.
      Met die info over bijv. "Op Locatie" kan je een en ander opsteken i.p.v. blind
      naar de stad te vertrekken.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Ik heb 'm ook....

Ik ga nu een heleboel drek over me heen krijgen denk ik, maar ik vrees dat het mijn laatste Shoot is... Het is een heel "mooi" tijdschrift, vol portfolio foto's en hoogstaande teksten en schitterende reklame's... Maar voor iemand zoals ik , die "de truken van het vak" wil leren , tja, er staat daar eigenlijk ( zo goed als ) niets in ....
        Ik koop al heel lang die Britse tijdschriften, 5 keer zoveel pagina's op flinterdun papier, en boordevol truken en kneepjes en foefen, stap voor stap uitgelegd in tientallen screenshots en foto's...
        Maar Shoot... Ik hoop dat iemand me (deftig ) het tegendeel kan aantonen en mij terug warm kan maken, maar nu... nee... Dan kan ik evengoed op het forum hier surfen en fotookes kijken... ( wat ik ook veel te veel doe )

Hé, noem eens een paar namen van die Britse tijdschriften ? Ik leer grààg bij en ik denk dat dit hier voor de meesten geldt, tommmm !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
          Hé, noem eens een paar namen van die Britse tijdschriften ? Ik leer grààg bij en ik denk dat dit hier voor de meesten geldt, tommmm !
          Yep!
          Idem dito
          SeALbe

Comment

Ik sta er ook weer in (pagina 24 & 25) .
            about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
              Ik sta er ook weer in (pagina 24 & 25) .
              Misschien net daarom dat Tommeke...
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Misschien net daarom dat Tommeke...
                Dan heeft ie nog altijd dat artikel van mm om het goed te maken .
                about.me/stijnv

Comment

Ik wil ook niet beginnen met zeuren, maar ik vind Shoot! eerlijkgezegd ook een beetje "leeg". 'k Heb nummer 3 hier liggen, en als ik dan mijn boekskes van vroeger terug voor de geest haal zoals het Franse "Reponses photo" dan vind ik Shoot! te braaf... te Vlaams bijna zou ik durven zeggen.

Gr Geert

Comment

Hier nog niets ontvangen
                    Maar ja, nog een geluk dat het niet van de (nederlandse) uitgeverij f&l komt. Daar vinden ze het heel normaal dat (bepaalde van) hun uitgaves in Belgie 6 weken later in de krantenwinkel liggen dan in Nederland.
                    Groetjes,
                    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Als ik een eerlijke indruk moet geven over Shoot ... het is niet echt het magazine dat mij aanspreekt om dagelijks in handen te nemen. Ik zeg ook niet dat het slecht is want het is niet te ver-Hollandst (of hoe je dit ook zegt).
                      Ik heb al andere magazines gelezen en die waren me als Belg iets te Hollands (specifieke termen en uitspraken).
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ik koop voorlopig elk nummer los van Shoot en Photoshop Creative.
                        Geef Shoot nog wat krediet denk ik dan.
                        Ene, btw, niemand houd u tegen eens uw mening/wensen te mailen naar Shoot hé.
                        Wedden dat ze dit zeker zullen appreciëren?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Shoot nog niet echt gelezen, enkel doorbladerd. Ik vind het wel ok. De lat ligt bij sommige mensen blijkbaar vrij hoog.
                          Is die photoshop creative de moeite, ook voor beginnende cs'ers?
                          "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Ik koop voorlopig elk nummer los van Shoot en Photoshop Creative.
                            Geef Shoot nog wat krediet denk ik dan.
                            Ene, btw, niemand houd u tegen eens uw mening/wensen te mailen naar Shoot hé.
                            Wedden dat ze dit zeker zullen appreciëren?
                            Mocht je tijdig (dwz vóór 10 januari 2010) lid worden van BelgiumDigital VZW (lidgeld blijft gehandhaafd op €30.- voor een heel jaar), dan ontvang je de volledige jaargang van Shoot 2010 (en dat zijn 6 nummers ipv 4) gratis thuis in de bus.

En de TS mag ook gerust in het Shoot subforum Discussie (waar nu vaak foutief geplaatste threads terechtkomen, die ik dan als Mod kan verplaatsen) een discussie starten over de kwaliteiten/gebreken van Shoot en alle suggesties ter verbetering zijn welkom.

Tiens: ik lijk wel een Shoot-medewerker, en dat is hoegenaamd NIET het geval!
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

tja....eerst 30 Euro zonder SHOOT.
                              nu....30Euro met 6 nummers SHOOT.
                              zelf al zou ik niet tevreden zijn over SHOOT, zou ik het toch accepteren dat het blad 6 x per jaar via de brieven gratis naar binnen komt.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                                Shoot nog niet echt gelezen, enkel doorbladerd. Ik vind het wel ok. De lat ligt bij sommige mensen blijkbaar vrij hoog.
                                Is die photoshop creative de moeite, ook voor beginnende cs'ers?
                                Zoveel van Photoshop ken ik nu ook niet, ben zelf maar een beginner, maar in Creative wordt alles stap voor stap met beelden en al uitgelegd.
                                Precies of Scott Kelby himself aan het woord is.
                                Iedere maand zijn er een aantal workshops, de ene al interessanter dan de andere natuurlijk, maar ik heb tot op heden altijd iets bijgeleerd.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                                X