Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wachttijden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Wachttijden

    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    als die paar mensen meer geen calls krijgen kost dat enkel geld voor niets ...
    Voilà, zet de helft van de medewerkers op straat, wachttijden van 2 of 3 uur, maar de "manager" heeft dan wel de zekerheid dat er nooit een operator een halve seconde zonder oproep zal zitten.
    En trek dan ineens de premie's nog wat op voor die operators die méér dan het vooropgesteld aantal bellers per uur kunnen "afschepen".
    Last edited by nete; 3 november 2009, 11:31.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #32
      Re: Wachttijden

      Bij Corelio (kranten) lossen ze het nog "vernuftiger" op. Als die ene (?) operator het te druk heeft krijg je na een drietal minuten een stem aan te lijn die je "aanraadt" het later nog eens te proberen en "je bedankt voor je geduld", waarna de verbinding prompt verbroken wordt.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #33
        Re: Wachttijden

        rrrrrrrrrrrrrrr
        Last edited by Guest13; 30 augustus 2010, 22:18. Reden: ttttttttttttttt

        Comment


        • #34
          Re: Wachttijden

          Tja, en dan maar opscheppen met "de klant is onze hoogste prioriteit".

          De nieuwe ja, maar de bestaande dondert ineens naar de laagste prioriteit.

          Als men de energie en de kosten om die zeepbellen te "verkopen" via dure reclame slogans, nu eens in mensen stak om de call-centers te bevolken met een minimum aan mensen....

          Ik heb dan maar een mailtje gestuurd (zo'n anderhalf uur geleden). Wacht ook nog op antwoord. Waarschijnlijk "te druk".....

          BinckBank is een witte zwaluw in dit landschap: na max. 10 à 20 seconden heb je daar rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn, zonder uw cijferklavier op de telefoon te moeten martelen, en zonder oervervelende muziek.
          Last edited by nete; 5 november 2009, 10:59.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #35
            Re: Wachttijden

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

            Ik heb dan maar een mailtje gestuurd (zo'n anderhalf uur geleden). Wacht ook nog op antwoord. Waarschijnlijk "te druk".....
            Nog altijd geen antwoord, dus abonnement gelijk maar opgezegd. Wedden dat ik morgenochtend telefoon heb ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #36
              Re: Wachttijden

              Ik wou dat ik morgenvroeg OOK "telefoon had" maar ik ben zo'n willoze dweil dat ik met alles (ongeveer) instem en altijd & overal BETAAL. Yèk, vroeger was ik véééééééééél flinker....

              Comment


              • #37
                Re: Wachttijden

                Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                Ik wou dat ik morgenvroeg OOK "telefoon had" maar ik ben zo'n willoze dweil dat ik met alles (ongeveer) instem en altijd & overal BETAAL. Yèk, vroeger was ik véééééééééél flinker....
                Ik heb misschien wat heftig gereageerd, maar de laatste week een aantal keren voor vrienden en kennissen naar die "muziekcenters" moeten bellen (internet problemen en zo),
                en ik ben dat eeuwige wachten intussen
                kots kots kotsbeu.....
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #38
                  Re: Wachttijden

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Nog altijd geen antwoord, dus abonnement gelijk maar opgezegd. Wedden dat ik morgenochtend telefoon heb ?
                  Na drie dagen nog geen antwoord, en dan verschieten ze dat de kranten van de VUM achteruit boeren...
                  Nu ja, ze zullen wel reageren als de bestendige opdracht niet meer werkt.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #39
                    Re: Wachttijden

                    Zou Van Quickenborne meegelezen hebben ?
                    Maar zijn woorden zijn nog niet koud (max. 2,5 minuten wachttijd bij telecom call-centers) of meneer Margot van Belgacom komt staan "bleiten" dat zo'n "superkorte" wachttijd totaal onrealistisch is.
                    Waar is die man nu mee bezig ? Ik zou beschaamd zijn om zoiets te komen vertellen. Ik zou eens willen weten of er OOIT één oproep BINNEN de 2,5 minuten wordt opgenomen.

                    De centen voor de debiele 'ier se, there se" reclames gebruiken om hun netten en call-centers te verbeteren zou misschien veel kunnen oplossen.
                    De werkelijkheid: onlangs belt me een kennis: mijn skynet internet werkt niet meer. Ik raad de dame aan om toch eerst even naar Belgacom te bellen.Na en paar uuur belt ze me om te melden dat het in orde is geraakt. Ze had wel een dik half uur aan de "muziek" gehangen en toe ze daarover een opmeking maakte zei de operator doodleuk: "madammeke, ge moogt van geluk spreken, vanmorgen was de wachttijd méér dan een uur" Hij was dus blijkbaar "fier" over het "succes" van zijn dienst.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #40
                      Re: Wachttijden

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Na drie dagen nog geen antwoord, en dan verschieten ze dat de kranten van de VUM achteruit boeren...
                      Nu ja, ze zullen wel reageren als de bestendige opdracht niet meer werkt.
                      ALLE kranten "boeren" achteruit. Binnen 10 jaar zijn ze, buiten de gratis exemplaren, misschien, gewoon van de markt verdwenen in Vlaanderen. Ik vraag me af hoeveel % van de forumleden nog een abonnement heeft ? Jonge mensen kopen geen krant meer en hebben nog veel minder een abonnement ; de spreekwoordelijke uitzonderingen dààr gelaten.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Wachttijden

                        update
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #42
                          Re: Wachttijden

                          Hallo,

                          Deze week een probleem met de riolering ...
                          Toen Belgacom bij ons in de straat kabels gelegd heeft hebben ze onze rioleringsbuis daarbij beschadigd, er maar "iets" over gelegd en dat was het.
                          (die beschadiging hebben we nu pas geconstateerd)
                          Na al die jaren zijn er plantenwortels in dat gat gegroeid en op den duur blokkeerde die wortels de afvoer (ja, dat hebben we zelf moeten uitzoeken).
                          Belgacom "078" ... 700/800" nummer gebeld - met lange wachttijden en dat bij elke nieuwe poging een ander iemand aan de lijn gehad.
                          NIEMAND kon zelfs maar vertellen bij wie we moesten, zijn of welke dienst het probleem kon verhelpen.
                          De laatste operator verwees ons zelfs naar de "ombudsmantelecom.be" ...
                          Er was er zelfs eentje bij die vertelde dat ik bij Telenet moest zijn omdat we telefoon hebben via Telenet en via Belgcom ...
                          Alles samen ben ik zo'n 7 keer van m'n stoel gevallen.

                          Niet enkel de wachttijd zou korter moeten zijn, ook de bekwaamheid van de operators laat heel vaak te wensen over - daar zou ook een verbetering wenselijk zijn.
                          Ik heb gisteren alles samen 768 grijze haren bijgekregen

                          Belgacom?
                          Belgadom of Belgtastom

                          Maar ja, het zal elders wel niet beter zijn denk ik ....

                          Jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #43
                            Re: Wachttijden

                            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                            Aan de hand van dat artikel heb ik het topic terug opgevist.

                            Ik vind dat Van Quickenborne nog VEEL te vriendelijk voor de meeste call-centers.
                            Moest ik minister zijn:
                            Eén minuut maximum en alle call-centers verplicht op 0800 nummers !

                            En meneer Margot moesten ze verplichten om dagelijks een keer of twee naar zijn "schitterend" call-center te bellen en te wachten tot er OOIT eindelijk eens iemand antwoordt.
                            Hij zou dan misschien anders piepen.
                            Last edited by nete; 12 december 2009, 17:49.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #44
                              Re: Wachttijden

                              Als je lang moet wachten moet ge er eigenlijk ook bij stil staan dat niet alleen de medewerker van bedrijf x u laat wachten maar eigenlijk ook de klant voor u dat dan aan de lijn is.
                              Mocht iedere klant zich wat voorbereiden voordat hij belt naar een klantendienst zou ook al veel helpen!
                              Er zijn heel veel klanten die iets verkeerd uitleggen, hetgeen je hier op BD trouwens ook vaak genoeg kan zien.
                              Hoe dikwijls lees je niet van "Help mijn pc geeft foutmeldingen, wat moet ik doen?" ... begin er maar aan zonder juiste info.
                              Een typisch gesprek van een klant.
                              Ik heb problemen met dat spul hier waarmee ik zo van die dinges kan doen maar nu werkt dat niet.
                              En wat werkt er niet?
                              Awel niks.
                              En waar klik je dan op?
                              Ja seg, ik ben geen ingenieur hé.
                              Ah ja en wat is uw klantennnummer?
                              Waar kan ik dat vinden?
                              Op uw factuur.
                              Oei ja ... maar die ligt bij de boekhouder in het gebouw hiernaast.
                              .../...
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #45
                                Re: Wachttijden

                                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                                Vind ik zeker niet slecht!

                                Laatst gebeld naar Belgacom (Skynet) ; meer als 18 minuten moeten wachten.
                                Beetje TE lang eigenlijk. Het is ook niet het geval dat ik tijd te veel heb om daar op te wachten...

                                Comment

                                Working...
                                X