Re: Wachttijden
Vandaag in De Morgen een getuigenis van enkele ex-callcenter slaven: gewoon verbijsterend.
Als ze niet genoeg gesprekken per uur doen krijgen ze onder hun voeten.
Als ze te snel een gesprek beëindigen krijgen ze onder hun voeten omdat ze dan niet genoeg moeite hebben gedaan om de beller in kwestie vanalles en nog wat aan te smeren.
Als ze geen omzet van 12000 euro aan verkopen halen per kwartaal krijgen ze onder hun voeten en kunnen ze fluiten naar de broodnodige bonussen die het aalmoes dat ze loon noemen moet opkrikken.
Als ze hun lijn een minuutje afzetten om een dossier af te werken of een mail te beantwoorden krijgen ze onder hun voeten.
Dus geen wonder dat mails helemaal niet beantwoord worden. Maar daarvoor krijgen ze wellicht ook onder hun voeten.
Dus, wat die mensen ook doen, onder hun voeten krijgen ze altijd.
In zoverre dat in dat artikel slapeloosheid, nachtmerries van rinkelende telefoons en zelf zelfmoordneigingen ter sprake komen.
Degenen die de maatregel van Van Quickenborne erover vinden en liever uren aan de lijn hangen, en die de uitbuiters, pardon, uitbaters van die callcenters topmanagers vinden: stel u misschien eens kandidaat om een paar dagen in die hel te gaan dwangarbeiden.
Misschien ligt het toch niet allemaal aan die "ontelbare debiele klanten".
Vandaag in De Morgen een getuigenis van enkele ex-callcenter slaven: gewoon verbijsterend.
Als ze niet genoeg gesprekken per uur doen krijgen ze onder hun voeten.
Als ze te snel een gesprek beëindigen krijgen ze onder hun voeten omdat ze dan niet genoeg moeite hebben gedaan om de beller in kwestie vanalles en nog wat aan te smeren.
Als ze geen omzet van 12000 euro aan verkopen halen per kwartaal krijgen ze onder hun voeten en kunnen ze fluiten naar de broodnodige bonussen die het aalmoes dat ze loon noemen moet opkrikken.
Als ze hun lijn een minuutje afzetten om een dossier af te werken of een mail te beantwoorden krijgen ze onder hun voeten.
Dus geen wonder dat mails helemaal niet beantwoord worden. Maar daarvoor krijgen ze wellicht ook onder hun voeten.
Dus, wat die mensen ook doen, onder hun voeten krijgen ze altijd.
In zoverre dat in dat artikel slapeloosheid, nachtmerries van rinkelende telefoons en zelf zelfmoordneigingen ter sprake komen.
Degenen die de maatregel van Van Quickenborne erover vinden en liever uren aan de lijn hangen, en die de uitbuiters, pardon, uitbaters van die callcenters topmanagers vinden: stel u misschien eens kandidaat om een paar dagen in die hel te gaan dwangarbeiden.
Misschien ligt het toch niet allemaal aan die "ontelbare debiele klanten".
Comment