Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lange wapper

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lange wapper

Ik hoor al genoeg discussie op radio en TV over die Wapper zodat ik dit op het forum heel goed kan missen.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

zoals die kitcherige brug met die gekleurde verlichting die hier soms op het forum verschijnt, kan niet op de naam van de gemeente komen.
      Dat lelijk geval in Kanne bedoel ik.

Comment

Ze komt mss wel bij de gebouwen die niet mag gefotografeerd worden.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          In "den bouw" heet zoiets een kunstwerk

In de buurt van "de stop van Ternaaien" staat nog zoiets.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Net zoals de Erasmusbrug in Rotterdam, ook platgefotografeerd.
            Er zijn volgens mij interessantere foto's te nemen.
            en dan is het juist de uitdaging voor de fotograaf, er iets anders/speciaals van te maken.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              omdat het hier een foto forum is
              Dit eerste is niet echt een reden want anders moet chitchat zelfs helemaal niet bestaan.
              en dit steeds binnen de kortste keren uit zal monden in te hevige discussies, flaming, ruzie stoken, enz
              Dit tweede is anders wel een goede reden, al moet het daarom niet altijd een maatschappelijke discussie zijn om uit te monden in ...

Maar geef toe dat Antwapper een mooie naam zou zijn.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Dit eerste is niet echt een reden want anders moet chitchat zelfs helemaal niet bestaan.
                Dit tweede is anders wel een goede reden, al moet het daarom niet altijd een maatschappelijke discussie zijn om uit te monden in ...

Maar geef toe dat Antwapper een mooie naam zou zijn.
                Zoals het er nu uitziet zullen we in de toekomst géén foto's kunnen maken van
                de Lange Wapper....
                Een uitdaging minder voor collega bouk
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Zoals het er nu uitziet zullen we in de toekomst géén foto's kunnen maken van
                  de Lange Wapper....
                  Een uitdaging minder voor collega bouk
                  Pas op, niets is wat het lijkt! Een lange wapper met aanpassing in Merksem is volgens mij nog steeds mogelijk met een beetje politiek wringwerk. Ik ben ook benieuwd naar de resultaten en opkomst per district. Logisch lijkt me dat Merksem en Deurne massaal tegen hebben gestemd en dat juist daar de opkomst groot zal zijn geweest. Wat met de andere districten? Daar zal meer voor gestemd zijn. Met ieder infrastructuurwerk zijn de buurtbewoners het meest tegen, maar er is wel een maatschappelijk belang voor al de rest. Bij een volgend plan (ander tracé) zullen weer andere districten/gemeenten tegen zijn.
                  Ik ben eens benieuwd wat hier nu van gaat komen, of juist niet van gaat komen.
                  De brug komt er volgens mij hoe dan ook!

Comment

Héla dinges, hier in Limburg hebben wij geen lelijke bruggen! Zoek je ruzie?

Moderator ... kan je Control-Z even "out of control" zetten.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Geen fotogenieke brug voor antwerpen , geen tweede milau .
                      Een half gemiste kans om een VOETGANGERS brug over het dorpje antwerpen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Héla dinges, hier in Limburg hebben wij geen lelijke bruggen!
                        Natuurlijk niet, die vallen gewoon niet op tussen al dat ander "lelijk".
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Kom bij ons een keer in de buurt wandelen.
                          Mooie huizen en villa's, mooie tuinen enz. enz.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Kom bij ons een keer in de buurt wandelen.
                            Mooie huizen en villa's, mooie tuinen enz. enz.
                            Ben er al genoeg geweest om dit te weten Theo ... vroeger ook al moeten leren kennen, Leopoldsburg you know?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                              Pas op, niets is wat het lijkt! Een lange wapper met aanpassing in Merksem is volgens mij nog steeds mogelijk met een beetje politiek wringwerk. Ik ben ook benieuwd naar de resultaten en opkomst per district. Logisch lijkt me dat Merksem en Deurne massaal tegen hebben gestemd en dat juist daar de opkomst groot zal zijn geweest. Wat met de andere districten? Daar zal meer voor gestemd zijn. Met ieder infrastructuurwerk zijn de buurtbewoners het meest tegen, maar er is wel een maatschappelijk belang voor al de rest. Bij een volgend plan (ander tracé) zullen weer andere districten/gemeenten tegen zijn.
                              Ik ben eens benieuwd wat hier nu van gaat komen, of juist niet van gaat komen.
                              De brug komt er volgens mij hoe dan ook!
                              De opkomst was 30%. En dat is redelijk weinig.
                              70% van de Antwerpenaren interesseerde het geen "boullet" anders waren ze gaan stemmen.

De buurtbewoners kan ik goed begrijpen omdat zij rechtstreeks geconfronteerd
                              zouden zijn met de last en dan denk ik vooral aan het lawaai.
                              En hier durf ik beweren dat het die 70%-niet-stemmers ook niet interesseert
                              hoe het die buurtbewoners zou vergaan of zeg maar met die hun toekomst.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Een paar overbodige bruggen, die hebben we wel. Maar lelijke ... neueueu!
                                Last edited by Jos Vanhengel; 18 oktober 2009, 19:00.
                                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                                X