Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lange wapper

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lange wapper

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Ben er al genoeg geweest om dit te weten Theo ... vroeger ook al moeten leren kennen, Leopoldsburg you know?
    OK maar Hasselt is niet te vergelijken met "Leopolds Ville"
    De laatste keer dat ik in Leopoldsburg was, was met een paar kennissen bij de
    aanvang van de werken van het "Militair Tehuis".
    Er werden toen woningen gebouwd voor de militairen die terug kwamen uit Duitsland.
    (ga maar eens zien in de Roi De Blicquylaan)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Een paar overbodige bruggen, die hebben we wel. Maar lelijk ... neueueu!
      Hier in Godsheide he Jos, héél schoon brug.... die voor niks dient.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Inderdaad, die hier zoals iedereen verwacht 24/24 actief en aanwezig zijn . . . maatschappelijke discussies brengen niets bij aan een fotografie forum, ze hebben ooit bijna geleid tot het verdwijnen van chitchat . . . de ruzies en de commentaren waren niet meer onder controle te houden, moderatoren kregen dreig pm's en verwijten naar het hoofd geslingerd. Daarom is in het forumreglement het verbod opgenomen. Er bestaan honderden fora die juist specifiek hierop gericht zijn, daar mogen jullie naar hartelust discuteren
        4 minuten na mijn reactie./ Niet slecht.

Comment

Mooie brug......maar over een plas water
          Ik denk dat Antwerpen zowat de enige stad is met een rivier (stroom), waar geen brug overheen ligt....dus mooie brug, maar verkeerde locatie
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Als ik mocht kiezen koos ik voor een tunnel. Die brug verstoord de skyline vind ik. En een tunnel heeft het voordeel dat je geen hinder hebt van al dat verkeer.

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Antwerpen noemt zichzelf een metropool, terwijl het in internationale termen maar een provinciestad is.
              De uitslag zegt veel, maar tegelijkertijd ook niets. Vooral veel geld verspilt voor nog altijd niets.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Vooral veel geld verspilt voor nog altijd niets.
                was er ook niet iets met een metro in Antwerpen?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

was er ook niet iets met een metro in Antwerpen?
                  die metro is succesvol, heeft heel wat kilometers tramspoor uit de straten gehaald en vervoert veel reizigers.
                  Maar er liggen nog altijd, al tientallen jaren, ongebruikte metrokokers onder de grond.
                  die worden netjes onderhouden, allemaal investeringen die kosten en niets renderen.

Comment

Ik woon in burcht en kan u zeggen dat smog hier nu al deftig huishoudt !!
                    (heel veel kinderen met luchtwegenproblemen, hoestjes, infecties, zeker op kleine leeftijd)
                    Dus GEEN brug met stilstaand verkeer erbij, daarbij kloppe die aansluitingen langs geen kanten.
                    Dat ze het vrachtverkeer sturen daar waar het moet, in het noorden is er plaats genoeg tussen de industrie, blijf verdorie van de kennedy af, alles zit nu al zo vast als iet.
                    Ze zouden alle verkeer dat ten noorden van antw moet zijn al verplicht langs de liefkenshoek moete sturen !!!!

Het kost toch pakken geld, dat ze den tunnel dan paar km langer maken he, kunnen ze hem late beginnen en eindigen waar ze willen.
                    En bagger 't scheld gvd uit!!! Zet meer schepen en treinen in, stamp alles in godsnaam toch nie die weg op!!

grtz
                    glenn
                    Mijn site...
                    vandaelefotografie.be
                    * BD0916BE *

Comment

Dat ze het vrachtverkeer sturen daar waar het moet, in het noorden is er plaats genoeg tussen de industrie, blijf verdorie van de kennedy af, alles zit nu al zo vast als iet.
                      Vrachtwagens uit de Kennedytunnel weren, dat is volgens mij prioriteit.
                      Of hoeveel doden moeten er nog geofferd worden??
                      Er wordt geklaagd over de snelheidsbeperking in de Kennedytunnel, maar deze heeft zeker al mensenlevens bespaard.
                      De files worden niet veroorzaakt door de snelheidsbeperking, maar door overvloed aan vrachtwagens.
                      Die dan meestal nog maar gewoon op doorreis zijn, en geen cent aan de Antwerpse / Vlaamse economie opleveren.

Comment

Ik begrijp (en de hoofdredacteur van Knack blijkbaar ook) nog altijd niet dat de bestaande, bijna ongebruikte Liefkenshoektunnel mits betere aansluiting op de E17 niet kan dienen als alternatief.
                        Hij is ooit gebouwd om de Antwerpse ring te ontlasten dacht ik.....
                        Maar ja, méér tol vragen voor die 2 "pijpkes" dan voor de Westerscheldetunnel van 6,6 km...
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                          Antwerpen noemt zichzelf een metropool, terwijl het in internationale termen maar een provinciestad is.
                          De uitslag zegt veel, maar tegelijkertijd ook niets. Vooral veel geld verspilt voor nog altijd niets.
                          Meer dan 43 miljoen euro... zonder één spade in de grond gestoken te hebben
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ik begrijp (en de hoofdredacteur van Knack blijkbaar ook) nog altijd niet dat de bestaande, bijna ongebruikte Liefkenshoektunnel mits betere aansluiting op de E17 niet kan dienen als alternatief.
                            Hij is ooit gebouwd om de Antwerpse ring te ontlasten dacht ik.....
                            Maar ja, méér tol vragen voor die 2 "pijpkes" dan voor de Westerscheldetunnel van 6,6 km...
                            Tja , dat maakt niet uit desnoods VERPLICHTEN ze een vignet en omrijden, de westerscheldetunnel is ook niet dichtbij 't stad he.
                            Van mij part moge ze er allemaal door, dat ze hier maar weg zijn uit de bebouwing.

grtz
                            glenn
                            Mijn site...
                            vandaelefotografie.be
                            * BD0916BE *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                              Tja , dat maakt niet uit desnoods VERPLICHTEN ze een vignet en omrijden, de westerscheldetunnel is ook niet dichtbij 't stad he.
                              Van mij part moge ze er allemaal door, dat ze hier maar weg zijn uit de bebouwing.

grtz
                              glenn
                              Hoeveel tunnels liggen er nu al onder de Schelde?
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                                Héla dinges, hier in Limburg hebben wij geen lelijke bruggen! Zoek je ruzie?

Moderator ... kan je Control-Z even "out of control" zetten.

Jos , ik wist niet eens dat ze bruggen hadden in Limburg , ik dacht alleen paalwoningen

Walter
                                D850

Comment

Working...
                                X