Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Dit eerste is niet echt een reden want anders moet chitchat zelfs helemaal niet bestaan.
Dit tweede is anders wel een goede reden, al moet het daarom niet altijd een maatschappelijke discussie zijn om uit te monden in ...
Maar geef toe dat Antwapper een mooie naam zou zijn.
Zoals het er nu uitziet zullen we in de toekomst géén foto's kunnen maken van
de Lange Wapper....
Een uitdaging minder voor collega bouk
Zoals het er nu uitziet zullen we in de toekomst géén foto's kunnen maken van
de Lange Wapper....
Een uitdaging minder voor collega bouk
Pas op, niets is wat het lijkt! Een lange wapper met aanpassing in Merksem is volgens mij nog steeds mogelijk met een beetje politiek wringwerk. Ik ben ook benieuwd naar de resultaten en opkomst per district. Logisch lijkt me dat Merksem en Deurne massaal tegen hebben gestemd en dat juist daar de opkomst groot zal zijn geweest. Wat met de andere districten? Daar zal meer voor gestemd zijn. Met ieder infrastructuurwerk zijn de buurtbewoners het meest tegen, maar er is wel een maatschappelijk belang voor al de rest. Bij een volgend plan (ander tracé) zullen weer andere districten/gemeenten tegen zijn.
Ik ben eens benieuwd wat hier nu van gaat komen, of juist niet van gaat komen.
De brug komt er volgens mij hoe dan ook!
Pas op, niets is wat het lijkt! Een lange wapper met aanpassing in Merksem is volgens mij nog steeds mogelijk met een beetje politiek wringwerk. Ik ben ook benieuwd naar de resultaten en opkomst per district. Logisch lijkt me dat Merksem en Deurne massaal tegen hebben gestemd en dat juist daar de opkomst groot zal zijn geweest. Wat met de andere districten? Daar zal meer voor gestemd zijn. Met ieder infrastructuurwerk zijn de buurtbewoners het meest tegen, maar er is wel een maatschappelijk belang voor al de rest. Bij een volgend plan (ander tracé) zullen weer andere districten/gemeenten tegen zijn.
Ik ben eens benieuwd wat hier nu van gaat komen, of juist niet van gaat komen.
De brug komt er volgens mij hoe dan ook!
De opkomst was 30%. En dat is redelijk weinig.
70% van de Antwerpenaren interesseerde het geen "boullet" anders waren ze gaan stemmen.
De buurtbewoners kan ik goed begrijpen omdat zij rechtstreeks geconfronteerd
zouden zijn met de last en dan denk ik vooral aan het lawaai.
En hier durf ik beweren dat het die 70%-niet-stemmers ook niet interesseert
hoe het die buurtbewoners zou vergaan of zeg maar met die hun toekomst.
Comment