Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp gevraagd: buik moet weg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: hulp gevraagd: buik moet weg

Wel, ik ben ook begonnen met "op de lijn" te passes. Hoe? Voeding aanpassen (altijd wel trek in iets) en niettegenstaande het in mijn geval niet gemakkelijk is om regelmaat te hebben in sporten probeer ik wanneer ik terug in België ben te fietsen en te zwemmen. Nu nog volhouden (streefdoel -15kg)

EDIT: kan een Coke ZERO nu geen effect hebben bij het verdikken? Mag men er dus bij wijze van spreken onbeperkt van drinken zonder te verzwaren?
    Last edited by Sultana; 1 oktober 2009, 11:29. Reden: Zie EDIT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      EDIT: kan een Coke ZERO nu geen effect hebben bij het verdikken? Mag men er dus bij wijze van spreken onbeperkt van drinken zonder te verzwaren?
      Is 0 calorieën maar wakkert wel de eetlust/drang naar meer zoetigheid aan. Te vermijden dus.
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
        Wel, ik ben ook begonnen met "op de lijn" te passes. Hoe? Voeding aanpassen (altijd wel trek in iets) en niettegenstaande het in mijn geval niet gemakkelijk is om regelmaat te hebben in sporten probeer ik wanneer ik terug in België ben te fietsen en te zwemmen. Nu nog volhouden (streefdoel -15kg)

Zowat het enige dat je onbeperkt kan drinken is water Wanneer je smaak papillen van de overdaad gerecupereerd zijn, heb je hier geen probleem meer mee. Er zijn trouwens verschillende waters die allemaal hun eigen smaak hebben. Coke ZERO bevat zoals alle light frisdranken aspartaam en de gevolgen van overvloedig aspartaam gebruik zijn volgens recente studies niet te onderschatten (lymfomen, leukemie) dit ter informatie
        Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.s Bekijk bericht
          Energie verbruik > Energie opname

Dus meer bewegen en minder eten. Wat en hoe is relatief en afhankelijk van je eigen voorkeuren, uiteindelijk telt alleen de bovenstaande vergelijking.

@ Gert1971: het verhaal van het pondje en het mondje klopt écht wel altijd hoor
          Sommige mensen verdikken al als ze te lang naar een snicker kijken maar veranderd niets aan de zaak. En dat "is makkelijker gezegd dan gedaan" is een excuus, geen argument. Let op, ik heb niets tegen excuses maar je moet wel eerlijk zijn.
          dat klopt niet!!
          ik ken mensen die last hebben van bepaalde klieren en die zijn daardoor dik
          ze eten nochtans heel weinig, drinken geen frisdrank en snoepen niet
          dus zomaar aanhalen elke pondje blablabla dat klopt niet
          ik heb zelf nog geen last van overgewicht ,ik zie dat ik genoeg sport doe en let ook op wat ik eet en drink (ik heb jaren topsport gedaan en woog regelmatig tegen het randje van ondergewicht)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Miss Spikke zei dat een buikje sexy is...

Mmja....als vrouwen dat zeggen ben ik niet geneigd ze te geloven....

Walter
            D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
              Fietsen (om hetzelfde resultaat te hebben van verbranding mag je toch rekenen op 3x de tijd als je loopt. Dus 30 minuten lopen met dezelfde verbranding mag je toch 1:30 uur fietsen)
              Hangt er allemaal van af hoe snel je loopt of fietst he... dus dat is zeker geen algemene vergelijking.

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Miss Spikke zei dat een buikje sexy is...
              Dat is het hetzelfde als een man zegt dat volledig platte borsten sexy zijn .

Comment

Is Photoshop geen optie ... op een goedbewerkte foto ziet ge dat toch niet.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Misschien een oplossing ?

Alé indien dat ook voor mannen bestaat
                  Rudy,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
                    Coke ZERO bevat zoals alle light frisdranken aspartaam en de gevolgen van overvloedig aspartaam gebruik zijn volgens recente studies niet te onderschatten (lymfomen, leukemie) dit ter informatie
                    Die (achterhaalde) studies hebben idd ooit het nieuws eens gehaald.

Critical review of all carcinogenicity studies conducted on aspartame found no credible evidence that aspartame is carcinogenic. [...] The studies provide no evidence to support an association between aspartame and cancer in any tissue. The weight of existing evidence is that aspartame is safe at current levels of consumption as a nonnutritive sweetener.

Comment

Er is natuurlijk een verschil tssn normaal gebruik en overvloedig gebruik

Voor Europa is de veilige grens 40gr/Kg lichaamsgewicht, wetenschappers leggen die op 20mg/Kg lichaamsgewicht (voor vrouwen 15mg). 20mg wil wel zeggen dat een man van 80Kg 3.5 liter light frisdrank mag drinken per dag. Nu het feit dat men er een grens op zet stelt mij toch niet erg gerust....
                      Rudy,

Comment

Ik raad je aan:
                        1. geen suiker
                        2. geen brood (gist)
                        Of zo weinig mogelijk...

Ik blijf tijdens het week-end mijn pintje drinken maar geen cola, ice tea etc. meer.
                        Tijdens de middag: een slaatje (met geen brood) en water of een cola zero(vroeger MOEST daar een normale cola bij om door de rest van de dag te komen). 's avond gewoon avond eten.

Tijdens de eerste weken zal je iemand willen vermoorden voor suiker, dan gaat dat wel over: je moet afkicken.
                        Verder blijf ik een sedentair leven lijden.

Resultaat: -8kg in 2 maanden (1m76 en 70.5kg) en al mijn broeken passen niet meer.
                        Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                        Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
                          Voor Europa is de veilige grens 40gr/Kg lichaamsgewicht, wetenschappers leggen die op 20mg/Kg lichaamsgewicht (voor vrouwen 15mg). 20mg wil wel zeggen dat een man van 80Kg 3.5 liter light frisdrank mag drinken per dag. Nu het feit dat men er een grens op zet stelt mij toch niet erg gerust....
                          Alles heeft een lethale dosis, zelfs water
                          Daarbij, die maximaal getolereerde hoeveelheden zijn erg conservatief berekend. Dat wil zeggen dat een gezond persoon aan meer kan blootgesteld worden zonder merkbare gevolgen.

Er zijn theoretisch betere alternatieven hoor, maar die zijn vreemd genoeg niet toegelaten in Europa

Om toch even op het onderwerp terug te komen: het is ontnuchterend om te zien hoeveel suiker in ons eten zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht

Ik blijf tijdens het week-end mijn pintje drinken maar geen cola, ice tea etc. meer.
                            Tijdens de middag: een slaatje (met geen brood) en water of een cola zero(vroeger MOEST daar een normale cola bij om door de rest van de dag te komen). 's avond gewoon avond eten.

's middags moet je juist 'normaal eten', want je lichaam heeft energie nodig. 's avonds gewoon avond eten (warm?) is volgens mij niet echt aangeraden.

Comment

Dit is heel light
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

Comment

Oke, mijn bijdrage:

Na een zware operatie aan mijn linkeronderbeen (nieuwe Kunstsof Achillespees)
                                20 !!!!! kilo aangekomen...

Was tot voor kort een "kleine" 105 kilo gemeten bij 1.80 meter.

Operatie was op 10 april 2009.

Vorige week zaterdag met de fotoclub een weekend weg geweest naar "ECHTERSHAUSEN " (Eifel)..

daar ongeveer een kleine 8 km. gewandeld.

Thuis gekomen en per 1 oktober gestart met iedere ochtend een afstand van 10 km wandelen..

Dit gewoon met dicipline volhouden, en opbouwen naar 15 - 20 km per dag. Is ongeveer 3 uurtjes per dag...je kan het ook verdelen over 2 x per dag..

heb in 5 dagen al 2 kilo "weggewandeld" !!!

Eten en drinken heb ik eigg. niet veel veranderd, ietsje minder biergebruik...
                                Bij hongergevoel WATER drinken !!

sucses, je zal het merken ...

gr. J@siu !!!
                                >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Working...
                                X