Re: hulp gevraagd: buik moet weg
je gaf reeds het antwoord: Sporten uiteraard (zelf vind ik een diëtist pure bulls h i t)
Met mijn 1.74 meter woog ik ooit 91.7 kg (had ook een zittend beroep)... tot ik zei het is genoeg geweest.
Wat at ik, alles wat je net niet zou mogen eten...en vooral buiten proportie.
Dus deed ik het op mijn mannier met alles te bannen wat snoepen en drinken betrof.
Verder van de rest lette ik wel op m'n voeding wat ik at... niet dat ik er een sport op zich op na ging houden, maar ik verminderde alle goede dingen des levens (zeker wat sausen betrof)
Dus ik at eigenlijk nog altijd mijn goesting, maar gecontroleerd.
Dit is natuurlijk niet genoeg, want:
Vermageren of iets verliezen zit tussen je 2 oren (zoals de rest van de geneugden).
Dus de beste raad is SPORTEN.
Ik zou zeggen:
Lopen (meest intensieve)
Fietsen (om hetzelfde resultaat te hebben van verbranding mag je toch rekenen op 3x de tijd als je loopt. Dus 30 minuten lopen met dezelfde verbranding mag je toch 1:30 uur fietsen)
zwemmen
en wil je die buik kwijt... tja you will hate it: buikspieroefeningen doen
doe maar setjes van 4x20 per sessie... dag in dag uit...
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z
Bekijk bericht
Met mijn 1.74 meter woog ik ooit 91.7 kg (had ook een zittend beroep)... tot ik zei het is genoeg geweest.
Wat at ik, alles wat je net niet zou mogen eten...en vooral buiten proportie.
Dus deed ik het op mijn mannier met alles te bannen wat snoepen en drinken betrof.
Verder van de rest lette ik wel op m'n voeding wat ik at... niet dat ik er een sport op zich op na ging houden, maar ik verminderde alle goede dingen des levens (zeker wat sausen betrof)
Dus ik at eigenlijk nog altijd mijn goesting, maar gecontroleerd.
Dit is natuurlijk niet genoeg, want:
Vermageren of iets verliezen zit tussen je 2 oren (zoals de rest van de geneugden).
Dus de beste raad is SPORTEN.
Ik zou zeggen:
Lopen (meest intensieve)
Fietsen (om hetzelfde resultaat te hebben van verbranding mag je toch rekenen op 3x de tijd als je loopt. Dus 30 minuten lopen met dezelfde verbranding mag je toch 1:30 uur fietsen)
zwemmen
en wil je die buik kwijt... tja you will hate it: buikspieroefeningen doen
doe maar setjes van 4x20 per sessie... dag in dag uit...
Comment