Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De overvolle fototas.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De overvolle fototas.

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Och weet ge, met een goeie schroevendraaier kunt ge ook al ver komen he
    Maar we wijken af
    Ge hebt gelijk.
    Ik wilde Robby laten zien hoe storend dit is.
    Vergeef mij Robby.

Nu OT.

Ik sleep alleen mee wat ik nodig heb en als ik dit niet weet dan is de standaard combinatie altijd bij me.
    D700 + 24-70 + flitser + grijskaart +statief.
    mvg
    Antoine

Comment

Body + lens (met zonnekap)
      1 lens (met zonnekap)
      Statiefgondel
      SB-900
      Naamkaartjes
      Bodydopje en lensdopje

Das alles

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
        Ik heb de indruk dat de meeste mensen precies al het materiaal dat ze bezitten in hun tas steken. Ik steek enkel in mijn tas wat ik nodig denk te hebben, voor wat ik van plan ben en haal ze ook weer leeg als ik thuis kom. Ik ben dan ook iemand die niet graag rond loopt met een hoop materiaal dat ik toch niet ga gebruiken. Dus vaak is dat enkel een body met een lens en een flesje water, maar als ik weet dat ik wat meer diverse dingen ga fotograferen gaat er één of twee lenskes en flitser extra mee.
        Als ik ga om te fotograferen, neem ik meestal echt alles mee. Als ik weet dat het een lange dagwandeling wordt, hangt het er van af hoe ik me voel... zonder rugpijn, alles mee, met rugpijn, kleinere tas en selectie. Thuis steekt het materiaal gewoon in mijn grootste tas, klaar om te gebruiken, en ordelijk, zodat ik direct alles kan vinden. Lijkt me de beste manier van wegbergen.

Comment

Voor ik problemen krijg met iemand die zich aangesproken voelt: dit is een algemene vaststelling van mij, door de jaren heen.

Wat ik al altijd "grappig" gevonden heb aan BD is dat velen hier graag pronken met wat ze allemaal hebben van materiaal - moest er een mogelijkheid bestaan van 10 lijnen tekst in de handtekening dan zou deze nog te klein zijn
          www.fotofolio.be

Comment

Voor ik problemen krijg met iemand die zich aangesproken voelt: dit is een algemene vaststelling van mij, door de jaren heen.

Wat ik al altijd "grappig" gevonden heb aan BD is dat velen hier graag pronken met wat ze allemaal hebben van materiaal - moest er een mogelijkheid bestaan van 10 lijnen tekst in de handtekening dan zou deze nog te klein zijn
            Meee toooo
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht

Nah, ik kijk niet naar het materiaal van die gasten.
              Wel naar hun foto's.... als ik goesting heb
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
                ... Ik steek enkel in mijn tas wat ik nodig denk te hebben, voor wat ik van plan ben en haal ze ook weer leeg als ik thuis kom......
                Dit wil ik ook altijd graag..... maar uiteindelijk neem ik toch elke keer weer teveel mee . Niet alles overigens, want dat past gelukkig niet allemaal in m'n tas. Ik heb nu een Kata 3n1-30 en een grotere tas zal ik dan ook nooit kopen.... da's veel te slecht voor m'n rug
                www.indetailfotografie.nl

Comment

Heb liever iets te veel dan iets te weinig mee .
                  Maar stel toch maar de vraag hadden jullie in het analoge tijdperk niet veel meer mee .

Comment

theokus die walther waar je over spreekt is dat de lp300
                    hopelijk voldoet ze aan de nieuwe regelgeving omtrent opslag .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Nah, ik kijk niet naar het materiaal van die gasten.
                      Wel naar hun foto's.... als ik goesting heb
                      Ik ook en dan stel ik me soms meer de vraag
                      www.fotofolio.be

Comment

Ik voel me niet aangesproken maar wil wel even iets rechtzetten voor dit alweer uit de hand loopt
                        Robby en ikzelf zijn op het idee van dit topic gekomen al discussierend over fototassen, de esthetische kant meerbepaald, het formaat en de rommel die er te veel in zit. Het is heus niet bedoeld geweest als pronkwedstrijd of om elkaars ogen uit te steken met de hoeveelheid aan materiaal, noch om eventuele inbrekers van lijsten te voorzien, naar mijn mening is het trouwens nog steeds de fotograaf die het moet doen en zijn toestel pas op de tweede plaats
                        Het gaat hier om het praktische en ik veronderstel ook hilarische (van alle rommel die er te veel in zit ) aspect van de fototas, en meteen ook de gelegenheid om de tas eens uit te mesten!
                        Ik was al een beetje geschrokken van de hoeveelheid boterhammen die er in de fototassen verdwijnen

Lena

Lena
                        ---------------------------------------------------------------
                        Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                        www.lenafotografie.be

Comment

Ik ook en dan stel ik me soms meer de vraag
                          Hmmmm, dus of die foto's naar mijn goesting zijn?
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht

Ik voel me niet aangesproken maar wil wel even iets rechtzetten voor dit alweer uit de hand loopt
                            Robby en ikzelf zijn op het idee van dit topic gekomen al discussierend over fototassen, de esthetische kant meerbepaald, het formaat en de rommel die er te veel in zit. Het is heus niet bedoeld geweest als pronkwedstrijd of om elkaars ogen uit te steken met de hoeveelheid aan materiaal, noch om eventuele inbrekers van lijsten te voorzien, naar mijn mening is het trouwens nog steeds de fotograaf die het moet doen en zijn toestel pas op de tweede plaats
                            Het gaat hier om het praktische en ik veronderstel ook hilarische (van alle rommel die er te veel in zit ) aspect van de fototas, en meteen ook de gelegenheid om de tas eens uit te mesten!
                            Ik was al een beetje geschrokken van de hoeveelheid boterhammen die er in de fototassen verdwijnen

Lena

Lena
                            Stof Lena, stof....
                            Alhoewel ik mijn tas zelden open laat staan.
                            Ik heb daar een foto van maar waar zit nu weer.
                            (effe zoeken)

Last edited by theokus; 18 september 2009, 22:29.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

@Lena ... niet mee inzitten, ik ben géén "gearhead" ... voor mij is materiaal wel belangrijk om beelden te maken die ik nodig heb maar daarvoor hoef ik de ganse santaboetiek niet in mijn handtekening te vermelden

Ik heb deze avond een LENSBABY teruggevonden die ik nooit gebruik btw

Wat ik ook zitten heb en nooit meer gebruik zijn 8 Cactus ontvangers en 2 Catus triggers, die ga ik wegschenken ...

Dus dit topic heeft ook voor mij nut bewezen
                              www.fotofolio.be

Comment

-Statief
                                -Mini statief veeeeeeeeeeel te klein voor mijn camera
                                -Flits nog nooit gebruikt
                                -Set van 4 batterijen voor flits
                                -2 batterijen voor afstandsbedienig
                                -Adreskaartjes, zou met de beste wil van de wereld niet weten van wie
                                - De afsluitkap van mijn camera Waarom
                                - Lenzenreiniger penmodel met borstel wist nit dat het er in zat
                                - 2 batterijen camera
                                - Camera met lens
                                - Zonnekap
                                - 3 lenzen waaronder mijn 2kitlensen nooit meer gebruikt na aankoop van andere lensen of toch een enkele keer
                                - Toegangs bandje van een hotel Welk staat niet vermeld
                                - Zakdoek
                                - Haha zelfde zakdoek maar mijn polafilter steekt er in
                                - Pen uit Cuba Mischien is toegangsbandje ook van daar
                                -Kapje voor zoeker
                                -Lampje waar je uw eerst te pletter aanmoet aan draaien voor er licht uit komt.

Valt nog mee vind ik
                                Robby G L
                                Minder tijd achter de computer
                                Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                                X