Ik heb net mn hele plat dak laten herstellen.
rotte planken vervangen, isolatieplaten erop, roofing erover gebrand, tot onder de dekstenen van de scheidingsmuren. dan keien erop.
Ik heb bij aanvang van de werken contant een voorschot betaald, tegen ontvangstbewijs.
Ik heb na afloop van de werken het saldo betaald per overschrijving.
De faktuur ging hij opsturen, maar die heb ik nog niet ontvangen.
(heb ik nodig om subsidie te trekken)
Gisterenmorgen (een maand na beëindiging van de werken) is het terug uit het plafond beginnen lekken op dezelfde plaats als voorheen: Op de verdieping onder het plat dak. Ongeveer een 50 cm van de scheidingsmuur met de buren.
Wat moet ik nu doen en in welke volgorde?
Eerst zou ik de dakdekker terugbellen om te zien hoe die reageert.
Ik zou graag weten van waar dat water komt, vrees dat de dakdekker dat ook niet weet.
Want voor zover ik heb gevolgd, heeft hij zijn werk wel degelijk gedaan.
misschien komt het door de scheidingsmuur van de buren hun dak?
Of via een schouw?
Kan ik een expert laten komen?
Wie gaat die betalen?
Of moet ik daarvoor eerst wachten tot er een geschil is tussen de partijen?
Ik heb bij DAS een rechtsbijstandverzekering.
Maar zover sta ik nog niet dat ik die verzekeringsmaatschappij moet aanspreken, niet?
Ik zou liefst geen verkeerde stappen zetten, om mn rechten te behouden en geen onnodige kosten te doen.
Maar ik zit met de handen in het haar want ik heb veel betaald voor dat dak en nu lekt het nog.
bedankt voor alle tips.
rotte planken vervangen, isolatieplaten erop, roofing erover gebrand, tot onder de dekstenen van de scheidingsmuren. dan keien erop.
Ik heb bij aanvang van de werken contant een voorschot betaald, tegen ontvangstbewijs.
Ik heb na afloop van de werken het saldo betaald per overschrijving.
De faktuur ging hij opsturen, maar die heb ik nog niet ontvangen.
(heb ik nodig om subsidie te trekken)
Gisterenmorgen (een maand na beëindiging van de werken) is het terug uit het plafond beginnen lekken op dezelfde plaats als voorheen: Op de verdieping onder het plat dak. Ongeveer een 50 cm van de scheidingsmuur met de buren.
Wat moet ik nu doen en in welke volgorde?
Eerst zou ik de dakdekker terugbellen om te zien hoe die reageert.
Ik zou graag weten van waar dat water komt, vrees dat de dakdekker dat ook niet weet.
Want voor zover ik heb gevolgd, heeft hij zijn werk wel degelijk gedaan.
misschien komt het door de scheidingsmuur van de buren hun dak?
Of via een schouw?
Kan ik een expert laten komen?
Wie gaat die betalen?
Of moet ik daarvoor eerst wachten tot er een geschil is tussen de partijen?
Ik heb bij DAS een rechtsbijstandverzekering.
Maar zover sta ik nog niet dat ik die verzekeringsmaatschappij moet aanspreken, niet?
Ik zou liefst geen verkeerde stappen zetten, om mn rechten te behouden en geen onnodige kosten te doen.
Maar ik zit met de handen in het haar want ik heb veel betaald voor dat dak en nu lekt het nog.
bedankt voor alle tips.
Comment