Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Red Devils
Collapse
X
-
-
-
Re: Red Devils
En het gaat van kwaad naar erger:
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetb...af_duivels_weg
Tijd dat de Bond eindelijk eens ingrijpt.Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtWaarom zouden ze die andere voorrondematchen nog moeten spelen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtMisschien omdat het een sport zou moeten zijn, en het normaal is dat matchen gespeeld worden, al is het maar om de moraal van de tegenstander op te krikken.
Ze konden het niet meer aanzien.
En zoals reeds lang bekend: Anderlecht heeft ook een stevige poot in de Bond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtZelfs de medische staf is opgestapt.
Ze konden het niet meer aanzien.
En zoals reeds lang bekend: Anderlecht heeft ook een stevige poot in de Bond.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtDe bond mist visie, en zonder visie is er geen toekomst, en daarmee is voor mij heel veel gezegd.
Maar ook de spelers gaan niet vrijuit.Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Als je de commentaren van M. Wilmots en W. van Hanegem leest weet je wel waar het schoentje knijpt hé.
In de zevende dag zat die clown (Dekeersmaeker) daar weer onzin te vertellen dat het geen naam meer heeft en zoals altijd met een smile op zijn dom smoel.
Ik vraag mij af hoelang die met zijn bende onbekwamen nog mogen aanblijven.
En waarom nog spelers oproepen die toch ferm tegen hun gedacht afkomen?
En die spelers oproepen ligt bij de trainer hé, niet de bond.
De medische staf stapt op, maar de bond zal wel andere zoeken
Of anders gezegd het probleem gewoon negeren!
Precies alsof ze buiten in file staan om die taak over te nemen
Waar zijn die mannen mee bezig en wanneer gaan de topclubs nu eens ingrijpen?
Maar ja, die staan ook al niet te springen om hun spelers af te staan voor de nationale ploeg.
Misschoen dat er nu een belleke gaat rinkelen omdat de medische staf er ook meer dan genoeg van heeft?
Ik zei het eerder al, zolang de bondstop blijft zoals die is hebben we de bodem nog niet bereikt!
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtMisschien omdat het een sport zou moeten zijn, en het normaal is dat matchen gespeeld worden, al is het maar om de moraal van de tegenstander op te krikken.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Er was een periode dat ik geen match van "De Rode Duivels" oversloeg. Ik denk daarbij aan de heuglijke jaren '80. Sindsdien zijn er nog een paar 'uitschieters' geweest, maar is het Belgisch voetbal nooit meer op topniveau geweest, noch gebleven.
Voor een stuk is dit m.i. te wijten aan een gebrek aan charismatische figuren, die hun charisma door kennis en kunde verworven hadden, zowel naast het veld als op het veld.
Ik denk daarbij terug aan Raymond Goethals, aan Guy Thijs, aan Wilfried Van Moer, aan Paul Van Himst... en ik vergeet er hier nog enkelen.
Momenteel ken ik niet één persoon binnen het Belgische voetbal die voldoende charisma heeft om een lijn te trekken die door iedereen gevolgd wordt. Er is niet één voetballer die zo sterk is dat hij een ploeg naar hogere toppen kan brengen. Dat bestond vroeger wel.
Men praat vaak over "het moderne voetbal" en over "systemen", maar als ik naar een match van De Rode Duivels kijk, mis ik systeem, en mis ik vaak de inzet die nodig is om modern voetbal te spelen. De fout zit niet alleen bij de spelers, maar m.i. zoals eerder al aangehaald, bij een gebrek aan visie en aan charismatische mensen om die visie op het veld te zetten.
Mvg
Chris
Comment
-
Ik denk dat er te weinig mannen met baarden zijn...en ballen aan hun lijf i.p.v aan de voet.
Kijk maar eens naar Muller(Duits) vroeger en Gerrets..Man wat een kanonnen dat waren.
En nen Dieter Hoenesh of hoe hete die..Da was nen sledgehammer met zijn hoofd..Nu kunde beter die spelerkes op de renbaan zetten in Oostende want het zijn juist poepekes..
Sorry maar dat geld niet voor iedereen een hé? Ooops nu begeef ik mij op glad ijs....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtEr was een periode dat ik geen match van "De Rode Duivels" oversloeg. Ik denk daarbij aan de heuglijke jaren '80. Sindsdien zijn er nog een paar 'uitschieters' geweest, maar is het Belgisch voetbal nooit meer op topniveau geweest, noch gebleven.
Voor een stuk is dit m.i. te wijten aan een gebrek aan charismatische figuren, die hun charisma door kennis en kunde verworven hadden, zowel naast het veld als op het veld.
Ik denk daarbij terug aan Raymond Goethals, aan Guy Thijs, aan Wilfried Van Moer, aan Paul Van Himst... en ik vergeet er hier nog enkelen.
Momenteel ken ik niet één persoon binnen het Belgische voetbal die voldoende charisma heeft om een lijn te trekken die door iedereen gevolgd wordt. Er is niet één voetballer die zo sterk is dat hij een ploeg naar hogere toppen kan brengen. Dat bestond vroeger wel.
Men praat vaak over "het moderne voetbal" en over "systemen", maar als ik naar een match van De Rode Duivels kijk, mis ik systeem, en mis ik vaak de inzet die nodig is om modern voetbal te spelen. De fout zit niet alleen bij de spelers, maar m.i. zoals eerder al aangehaald, bij een gebrek aan visie en aan charismatische mensen om die visie op het veld te zetten.
Mvg
Chris
Het is juist dat "Belgische" systeem dat alles bederft.
Het draait om geld, zowel bij de clubs als de spelers.
Geld brengt niemand samen maar kweekt individualisten.
Een vreemde speler kopen lijkt ook beter dan te investeren in de jeugd.
En zolang de stadions vollopen....
Sorry, maar voor mij zijn de supporters de "domste" partij in deze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk berichtEn wat is uw punt ?
Tjerri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtPhilippe Collin, die naast voorzitter van de Technische Commissie, ook Anderlecht-bestuurder is.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
Comment