Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Devils

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Red Devils

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Die Collin mag ook opstappen zenne!
    Hahaha, u bent zo hevig

Neen maar je hebt 100% gelijk.
    Constant regelde vroeger nog andere zaken en zetelde niet in de bond
    maar in de brouwerij en hij bracht er leven in
    In zijn laatste dagen heeft hij dit zelf toegegeven op tv.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Bwah, t'is toch waar.
      Iedereen raad Advocaat aan zo snel mogelijk te beginnen en de CEO van de bond zegt precies het tegengestelde.
      Weer een bewijs van onbekwaamheid?
      Kga zien naar real se op 2BE

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

M.i. gaat Advocaat het tij niet kunnen keren; de malaise zit veel te diep.
        Er dient aan de top grote kuis gehouden te worden.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
          M.i. gaat Advocaat het tij niet kunnen keren; de malaise zit veel te diep.
          Er dient aan de top grote kuis gehouden te worden.
          Men moet inderdaad eerst daar beginnen.
          Bekwame mensen aan het roer zetten.
          Wellicht M. D'Hooghe terug halen.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Men moet inderdaad eerst daar beginnen.
            Bekwame mensen aan het roer zetten.
            Wellicht M. D'Hooghe terug halen.
            Georges Leekens zou daar op zijn plaats zijn.
            Goede manager, realist en staat met beide voeten in het leven en het voetbal.
            Hij pakt ook de dingen aan van a tot z.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ik beoordeel een trainer aan zijn selectie... Er staan achteraan te veel ballenkijkers en te veel trage spelers die niet durven oprukken; gevolg de voorspelers moeten 10x meer lopen aan hoger tempo. De achterspelers geven geen steun en laten veel te veel ruimte omdat ze schrik hebben.
              We hebben 15j lopers en koppers en ballenkijkers opgesteld: tijd om de echte voetbaltalenten hun wil op te dringen. Ook Vanden Borre hoort daar bij, maar plaats die op het middenveld. Als je met deze generatie niks bereikt dan ligt dat aan de selectie/trainer/systeem! Voetbal is een eenvoudig spel voor spelers met vista en die zijn er nu voldoende.
              http://www.stich.be

Comment

En wie herinnert zich Erwin Vandenberg nog die scoorde tegen Argentinie.
                En het legendarisch doelpunt van Wijlen Ludo Coeck tegen El Salvador.
                Begeleidt door de onsterfelijke Ric de Saedeleer.

Zien we dit ooit nog terug.

Groetjes,
                Robert
                Last edited by Robur; 17 september 2009, 10:08.
                Panasonic TZ 7 - FZ 35
                Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

Comment

WK 1986: De legendarische match van België tegen de onklopbare Russen.
                  Blijven vechten voor iedere bal en uiteindelijk nog winnen ook.
                  http://www.youtube.com/watch?v=s2tGPoG8LVg
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robur Bekijk bericht
                    En wie herinnert zich Erwin Vandenberg nog die scoorde tegen Argentinie.
                    En het legendarisch doelpunt van Wijlen Ludo Coeck tegen El Salvador.
                    Begeleidt door de onsterfelijke Ric de Saedeleer.

Zien we dit ooit nog terug.

Groetjes,
                    Robert
                    En de rush van Jantje Ceulemans niet vergeten

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                    WK 1986: De legendarische match van België tegen de onklopbare Russen.
                    Blijven vechten voor iedere bal en uiteindelijk nog winnen ook.
                    http://www.youtube.com/watch?v=s2tGPoG8LVg
                    Ik herinner me deze WK's nog, en het zijn meteen die WK's waar ik eerder naar refereerde uit de jaren '80... onvergetelijk die doelpunten en die matchen.
                    Als je ziet hoeveel spelers met uitstraling, met charisma, daar toen in de Belgische ploeg stonden, da's iets waar ik nadien te weinig van teruggezien heb.

Mvg

Chris

Comment

Brrrrrr......... even die opnames herbekeken, krijg er nog altijd kippenvel van.

Die match tegen de Russen: ik had tegen mijn vrouwtje gezegd dat ik wel kwam slapen als de Belgen zo'n 2-0 of 3-0 achter stonden.
                      Uiteindelijk is ze zelf komen kijken wat al dat geroep en getier in de living betekende.

Onvergetelijke momenten.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Georges Leekens zou daar op zijn plaats zijn.
                        Goede manager, realist en staat met beide voeten in het leven en het voetbal.
                        Hij pakt ook de dingen aan van a tot z.
                        Heel juist Theo.
                        Ik zie 'Mac the Knife' nog debuteren bij Club onder Ernst Happel.
                        Kwam van een bescheiden ploeg (Molenbeek?) en ontdekt door Mathieu Bollen (ook een fantastisch man en Limburger!).
                        Beenharde verdediger maar.....correct, allee meestal toch.
                        Hij heeft waarschijnlijk heel veel geleerd van Herr Happel, volgens mij de beste trainer ooit.
                        Maar met zijn jarenlange ondervinding zou hij warempel niet misstaan aan de top van de KBVB.
                        Helaas zie ik hem nog niet zo gauw stoppen als trainer, hij doet het nog veel te graag.
                        Hij zal van Kortrijk wel een goede middenmoter maken en is nu al bezig die ploeg helemaal om te vormen tot een professionele ploeg.
                        Het mooiste is, als hij vertrekt bij een ploeg, dan laat hij nooit puin achter.
                        Kijk maar naar Gent en Lokeren ondermeer.

Comment

als vrouw....

weet je wat er volgens mij mis is met onze rode duivels.....dat ze geen binding meer hebben met belgië
                          ik heb niets tegen spelers van het buitenland, maar nu kleuren ze toch verschrikkelijk buiten de lijnen, ik heb de indruk dat die gasten alleen voor belgie spelen omdat de "loonfiche" van belgie komt en niet voor de eer van belgie
                          volgens mij zouden ze beter een ploeg samenstellen vanuit de 2 en eventuele 3 divisie (of hoe dat ook heet) en die gasten laten voetballen voor wat ze echt waar zijn en misschien zitten er daar nog goede doordouwers tussen die ons imago naar omhoog krikken en spelen voor wat ze waard zijn
                          en die omhooggevallen "sterren" eens tonen wat sport is....
                          groetjes aline
                          groetjes aline

Comment

Working...
                          X