Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Devils

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Red Devils

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
    Ik heb vernomen dat elk van onze R. Duivels 12.000 euro hebben ontvangen voor hun match tegen Armenië. Ik weet niet of dit klopt, maar ik vind het weerzinwekkend.
    Slechte mentaliteit, spanningen en wrijvingen en een volstrekt gebrek aan groepsgevoel. Nu het dieptepunt bereikt is, komen ook vanuit de spelersgroep zelf meer en meer kreten over de wankele discipline en het eigengereide optreden van hun collega-spelers. Poging tot reconstructie van de incidenten die de sfeer de laatste maanden beetje bij beetje verziekt hebben.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

En het gaat van kwaad naar erger:

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetb...af_duivels_weg

Tijd dat de Bond eindelijk eens ingrijpt.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Waarom zouden ze die andere voorrondematchen nog moeten spelen.

Laat de bond zijn geld sparen, en spaar ons allen de schaamte om nog een paar keer te verliezen.
        Ik hoop dat ze voor lege stadions mogen aantreden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Waarom zouden ze die andere voorrondematchen nog moeten spelen ?
          Misschien omdat het een sport zou moeten zijn, en het normaal is dat matchen gespeeld worden, al is het maar om de moraal van de tegenstander op te krikken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Misschien omdat het een sport zou moeten zijn, en het normaal is dat matchen gespeeld worden, al is het maar om de moraal van de tegenstander op te krikken.
            Zelfs de medische staf is opgestapt.
            Ze konden het niet meer aanzien.

En zoals reeds lang bekend: Anderlecht heeft ook een stevige poot in de Bond.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Zelfs de medische staf is opgestapt.
              Ze konden het niet meer aanzien.

De bond mist visie, en zonder visie is er geen toekomst, en daarmee is voor mij heel veel gezegd.

Comment

De bond mist visie, en zonder visie is er geen toekomst, en daarmee is voor mij heel veel gezegd.
                En dat is nog heel vriendelijk uitgedrukt.
                Maar ook de spelers gaan niet vrijuit.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Als je de commentaren van M. Wilmots en W. van Hanegem leest weet je wel waar het schoentje knijpt hé.
                  In de zevende dag zat die clown (Dekeersmaeker) daar weer onzin te vertellen dat het geen naam meer heeft en zoals altijd met een smile op zijn dom smoel.
                  Ik vraag mij af hoelang die met zijn bende onbekwamen nog mogen aanblijven.
                  En waarom nog spelers oproepen die toch ferm tegen hun gedacht afkomen?
                  En die spelers oproepen ligt bij de trainer hé, niet de bond.
                  De medische staf stapt op, maar de bond zal wel andere zoeken
                  Of anders gezegd het probleem gewoon negeren!
                  Precies alsof ze buiten in file staan om die taak over te nemen
                  Waar zijn die mannen mee bezig en wanneer gaan de topclubs nu eens ingrijpen?
                  Maar ja, die staan ook al niet te springen om hun spelers af te staan voor de nationale ploeg.
                  Misschoen dat er nu een belleke gaat rinkelen omdat de medische staf er ook meer dan genoeg van heeft?
                  Ik zei het eerder al, zolang de bondstop blijft zoals die is hebben we de bodem nog niet bereikt!

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Yep, België voetbalt voor "het goede doel".
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Er was een periode dat ik geen match van "De Rode Duivels" oversloeg. Ik denk daarbij aan de heuglijke jaren '80. Sindsdien zijn er nog een paar 'uitschieters' geweest, maar is het Belgisch voetbal nooit meer op topniveau geweest, noch gebleven.

Voor een stuk is dit m.i. te wijten aan een gebrek aan charismatische figuren, die hun charisma door kennis en kunde verworven hadden, zowel naast het veld als op het veld.
                      Ik denk daarbij terug aan Raymond Goethals, aan Guy Thijs, aan Wilfried Van Moer, aan Paul Van Himst... en ik vergeet er hier nog enkelen.
                      Momenteel ken ik niet één persoon binnen het Belgische voetbal die voldoende charisma heeft om een lijn te trekken die door iedereen gevolgd wordt. Er is niet één voetballer die zo sterk is dat hij een ploeg naar hogere toppen kan brengen. Dat bestond vroeger wel.
                      Men praat vaak over "het moderne voetbal" en over "systemen", maar als ik naar een match van De Rode Duivels kijk, mis ik systeem, en mis ik vaak de inzet die nodig is om modern voetbal te spelen. De fout zit niet alleen bij de spelers, maar m.i. zoals eerder al aangehaald, bij een gebrek aan visie en aan charismatische mensen om die visie op het veld te zetten.

Mvg

Chris

Comment

Ik denk dat er te weinig mannen met baarden zijn...en ballen aan hun lijf i.p.v aan de voet.
                        Kijk maar eens naar Muller(Duits) vroeger en Gerrets..Man wat een kanonnen dat waren.
                        En nen Dieter Hoenesh of hoe hete die..Da was nen sledgehammer met zijn hoofd..Nu kunde beter die spelerkes op de renbaan zetten in Oostende want het zijn juist poepekes..
                        Sorry maar dat geld niet voor iedereen een hé? Ooops nu begeef ik mij op glad ijs....
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Er was een periode dat ik geen match van "De Rode Duivels" oversloeg. Ik denk daarbij aan de heuglijke jaren '80. Sindsdien zijn er nog een paar 'uitschieters' geweest, maar is het Belgisch voetbal nooit meer op topniveau geweest, noch gebleven.

Voor een stuk is dit m.i. te wijten aan een gebrek aan charismatische figuren, die hun charisma door kennis en kunde verworven hadden, zowel naast het veld als op het veld.
                          Ik denk daarbij terug aan Raymond Goethals, aan Guy Thijs, aan Wilfried Van Moer, aan Paul Van Himst... en ik vergeet er hier nog enkelen.
                          Momenteel ken ik niet één persoon binnen het Belgische voetbal die voldoende charisma heeft om een lijn te trekken die door iedereen gevolgd wordt. Er is niet één voetballer die zo sterk is dat hij een ploeg naar hogere toppen kan brengen. Dat bestond vroeger wel.
                          Men praat vaak over "het moderne voetbal" en over "systemen", maar als ik naar een match van De Rode Duivels kijk, mis ik systeem, en mis ik vaak de inzet die nodig is om modern voetbal te spelen. De fout zit niet alleen bij de spelers, maar m.i. zoals eerder al aangehaald, bij een gebrek aan visie en aan charismatische mensen om die visie op het veld te zetten.

Mvg

Chris
                          Allemaal correct Chris.
                          Het is juist dat "Belgische" systeem dat alles bederft.
                          Het draait om geld, zowel bij de clubs als de spelers.
                          Geld brengt niemand samen maar kweekt individualisten.

Een vreemde speler kopen lijkt ook beter dan te investeren in de jeugd.

En zolang de stadions vollopen....
                          Sorry, maar voor mij zijn de supporters de "domste" partij in deze
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

En wat is uw punt ?

Tjerri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
                              En wat is uw punt ?

Tjerri
                              Philippe Collin, die naast voorzitter van de Technische Commissie, ook Anderlecht-bestuurder is.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Philippe Collin, die naast voorzitter van de Technische Commissie, ook Anderlecht-bestuurder is.
                                Die Collin mag ook opstappen zenne!

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                                X