Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DrugsCafe naast men deur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: DrugsCafe naast men deur

Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1711 Bekijk bericht
    Man, man als ik dat hier allemaal lees hebben wij wreed veel geluk met onze buren. Geen echte hinder, geen overdreven lawaai (ik vrees dat wij nog de grootste lawaaimakers zijn ). Problemen over bomen, schade enz. worden altijd persoonlijk en snel geregeld. Met sommige buren doen we regelmatig een klapke, bij de anderen minstens een beleefde goeiedag.
    Misschien een idee: hier in de straat organiseren we 1x per jaar een straatfeest en rond Kerstmis een gezellige drink in 't midden van de straat. Zo begin je met elkaar te praten en dan komen respect en begrip wel vanzelf....
    Valt er bij U zoveel schade te regelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
      Een vordering wegens burenhinder is een burgerlijke zaak en dus politie heeft hiermee niets te maken. Maar tja, mensen verwachten te veel van de politie zeker? lol

Hoe dan ook, veel succes met uw vordering. Burenruzie is echt niet fijn, maar voor advocaten is het een goudmijn, want in de meeste gevallen willen beide partijen veel geld uitgeven om toch hun gelijk te halen.

Was wel in opdracht van de verzekering, dus dat is een ander zaak! Als een boom met zijn takken bij wind over je dak schuurt en nadien bij storm afkraakt en een gat in je gevel veroorzaakt , zou je wel anders praten denk ik.. soit,ik heb geen geld, hij verzuipt het, maar wij zitten wel opgescheept met het probleem.
      Ik probeer het al ieder jaar in der minne op te lossen maar het moet van beide kanten komen.
      Last edited by Fabbe; 13 augustus 2009, 20:11.

Comment

23u45 en tis weer op wolle toeren, nen goeie bonk op de ruit en ze stoppen het . Ze hebben het begrepen.
        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
        http://www.racenews.be

Comment

bij mij is het in het weekend ook dikwijls op volle toeren, maar dan in het cafe op den hoek. Tot een uur of vier 's ochtends.
          Als ik daar op de ruit zou bonken wordt ik gelyncht.
          Soms krijgt ge echt goesting om dingen te doen die niet mogen.

Comment

Om 2 en 4u was het terug prijs, geen probleem, subwoofer staat open sinds 8u, ik wakker iedereen wakker .
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

Comment

Vang het geluid op met een microfoontje, sluit het aan op een megafoon (of hoe dat ook moet) en stuur het terug richting hun....misschien worden ze op den duur misselijk van hun eigen herrie.

Comment

Is het probleem ondertussen opgelost?
                Canon EOS 70D + Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
                flickr

Comment

als ze bij dit weer buiten zitten; een emmer ijskoud water over 't muurke kieperen!
                  ze zullen zich een tweede keer wel bedenken en lekker binnenshuis blijven...

maar daarmee is 't probleem niet opgelost natuurlijk, probeer er eens achter te komen wie hun huisbaas is en stel hem alvast op de hoogte van deze situatie.
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Man man... wat een oplossingen allemaal !!!!

1/ eerst zelf met die gasten gaan babbelen..
                    2/ helpt dit niet ...jammer
                    3/ zelf oplossen !!!
                    4/ helpt dit ook niet .. tja dan maar "zware maatregelen"

op den duur zal het zichzelf oplossen ...

enne ...een paar maten zijn natuurlijk ook welkom !!!

en als laatste redmiddel... Die STAF van Schoonspikke effe "lenen"
                    >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
                      Man man... wat een oplossingen allemaal !!!!

1/ eerst zelf met die gasten gaan babbelen..
                      2/ helpt dit niet ...jammer
                      3/ zelf oplossen !!!
                      4/ helpt dit ook niet .. tja dan maar "zware maatregelen"

op den duur zal het zichzelf oplossen ...

enne ...een paar maten zijn natuurlijk ook welkom !!!

en als laatste redmiddel... Die STAF van Schoonspikke effe "lenen"
                      ermmmm... 'k wee nie zenne maar de argumenten die jij aanhaald zijn reeds allemaal voorgesteld in dit topic.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Working...
                      X