Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stofzuiger zonder zakken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stofzuiger zonder zakken

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
    En niemand die de NILFISK Extreme reeks gebruikt. Dat zijn nog eens stofzuigers. Deze bliift ook zijn zuigkracht houden bij het zuigen opdat de zak recht staat en de ingang haaks erop.
    Hier heb je volkomen gelijk Fabbe, geen enkele stofzuiger evenaard ook maar een Nilfisk, en in het bijzoder de aluminium versies zijn practisch onverslijtbaar.

Ik heb vele jaren bij Philips gewerkt, van onze lasermachienes om de componenten te merken kwam veel fijn en ongezond stof, wat stond daar op als afzuiging, jawel zo een kleine Nilfisk stofzuiger, draaide dag en nacht en weekdag zondag, een Philips stofzuiger houdt het geen week uit, maar een Nilfisk hield het daar gerust méér dan een jaar uit, en bovendien kon je er alle wisselstukken voor krijgen.

Een dagelijks gebruikte Nilfisk van 25 jaar oud is zeker geen uitzondering.

KLIK voor Nilfisk
    Last edited by Guest42; 6 augustus 2009, 15:56.

Comment

hebben er hier een van den aldi, niks speciaals, maar doet wat ie moet doen.
      regelmatig ledigen en filter kuisen en alles blijft ge werken
      nikon stuff

Comment

AEG zuiger hier, zonder zak.

Speciaal gekocht voor de verbouwing, omdat ons stofzuigerzakverbruik te hoog (duur) werd.

Doet het al twee jaar erg goed, in een renovatieproject waarin een grote labrador rondloopt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Hier heb je volkomen gelijk Fabbe, geen enkele stofzuiger evenaard ook maar een Nilfisk, en in het bijzoder de aluminium versies zijn practisch onverslijtbaar.

Ik heb vele jaren bij Philips gewerkt, van onze lasermachienes om de componenten te merken kwam veel fijn en ongezond stof, wat stond daar op als afzuiging, jawel zo een kleine Nilfisk stofzuiger, draaide dag en nacht en weekdag zondag, een Philips stofzuiger houdt het geen week uit, maar een Nilfisk hield het daar gerust méér dan een jaar uit, en bovendien kon je er alle wisselstukken voor krijgen.

Een dagelijks gebruikte Nilfisk van 25 jaar oud is zeker geen uitzondering.

KLIK voor Nilfisk
          Ik heb er nog zo eentje (Nilfisk) van in de jaren 70 die nog steeds in gebruik is in mijn praktijk. Inderdaad, zeer degelijk en goede zuigkracht. De Nilfisks zijn ook meer voor professionele toepassing gemaakt en vandaar ook van hogere kwaliteit en in een hogere prijsklasse.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
            Ik heb er nog zo eentje (Nilfisk) van in de jaren 70 die nog steeds in gebruik is in mijn praktijk. Inderdaad, zeer degelijk en goede zuigkracht. De Nilfisks zijn ook meer voor professionele toepassing gemaakt en vandaar ook van hogere kwaliteit en in een hogere prijsklasse.
            De nilkfisk extreme reeks is voor huishoudelijk gebruik maar wel een krachtige stofzuiger. En betaalbaar http://www.ciao-shopping.nl/Nilfisk_...e_X300__613028

Comment

wij hebben dyson 2 tal jaren type animal pro en kan u verzekeren dat u met dieren in huis geen betere kan kopen, deze heeft een voet waar een ronddraaiende borstel in zit.
              heb verschillende gehad zelf de oerdegelijke nilfiks net zen alu tonnetje, indusrie modellen voor droog en nat geen enkele kan deze zuigkracht evenaren.
              zeer aanbevolen met dieren in huis
              is zen geld waard
              gekocht bij redcoon.nl/vlotte korecte levering
              greets
              je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
              www.korandoke.be

Comment

Weet iemand wat het verschil is tussen de Dyson modellen Alergy Parket, Animal Pro, Alergy zonder meer ?

Groetjes,
                pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

http://www.nederlands.dyson.be/downl...e_cylinder.pdf
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                    Weet iemand wat het verschil is tussen de Dyson modellen Alergy Parket, Animal Pro, Alergy zonder meer ?

Groetjes,
                    pol.
                    de naam zegt het zelf
                    parket / heeft een speciale parket voet
                    alergy/ heeft een speciale filter
                    animail / dus speciale voet voor de haren

is daar het prijsverschil ook zit / de animal ist duurst komt door die roterende borstel
                    dus steeds opletten met prijsaanbiedingen

greets
                    Last edited by korandoke; 6 augustus 2009, 22:40.
                    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                    www.korandoke.be

Comment

Bedankt voor de talrijke reacties.
                      Ik ga eerst eens in de buurt gaan kijken naar de prijzen van deze Dysons.
                      Indien het verschil niet zo groot is met de internetwinkels prefereer ik zo'n aankoop (garantie faciliteit) bij een huishoudapparaten winkel in de buurt.
                      Bij een eerste onderzoek bij de internetwinkels blijkt er nl. nogal wat onduidelijkheid omtrent de verschillende types. Ik zie nl. bij de DC23 een 'complete', een 'parket', een 'allergy' en een 'animal'. Al deze modellen zijn niet altijd aanwezig op bepaalde sites, zodat een prijsvergelijking nogal moeilijk wordt.

Groetjes,
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Internet-shoppen is een kunst! Je moet al je best doen om écht voordeel te halen...
                        Enkele bedenkingen:
                        • Verzendkosten kunnen waanzinnig hoog oplopen. Veel winkels rekenen voor het hele pakket, maar sommige rekenen gewoon lekker verzendkosten op elk item en tellen alles op...
                        • Administratiekosten --> ze bestaan, jawel
                        • Vouchers!!!!!!! Elke online-store heeft wel kortingen, vouchers, codes, acties,... Effe googlen levert je steevast 5 à 10 procent korting op de aangeduide prijs!!
                        • Verzendwijze. De ene stuurt dit via verzekerde zending, de ander gewoon met de post en nog een ander via gewone koerier. Levertijd varieert tussen 1 en 60 dagen...
                        • Dienst-na-verkoop, garantie, aansprakelijkheid,...
                        • Betalingswijze, veiligheid van gegevens.
                        • Productkenmerken, type, echtheid, nieuw/tweedehands,...

En dan vooral: wanneer je dan een product gevonden hebt, dat met alle mogelijke extra kosten nog steeds goedkoper uitvalt dan in de winkel: print dat eens af en ga ermee naar de winkel... Afbieden is niet enkel iets voor op de markt! Geloof me, het werkt! (en zeker nu; met geld in je portefeuille is de 'crisis' een droom om af te bieden. Kennis heeft enkele maanden geleden in een Meubelzaak afgeboden van nét geen 8.000 naar 3.500 euro voor een eetplaats. zonder veel moeite dan nog --> was teleurgesteld dat hij 'er niet meer uitgehaald had')

Qua aanbod kan natuurlijk geen enkele winkel het internet overtreffen!
                        En wat afdingen betreft: lukt ook online hoor! Zeker bij grote hoeveelheden of bedragen. Gewoon vermelden dat je het elders goedkoper vond, maar dat je steeds tevreden was van hún service en of ze niks kunnen doen. Wie nie waagt, blijft maagd hé.
                        Niet geschoten is altijd mis!

Comment

Heb eveneens een Dyson, maar die is wel een pak duurder(€ 599 twee jaren geleden), de Animal Pro (heb een perziche poes). Deze kocht ik aan bij de winkelketen Krefel.

Heel tevreden van trouwens en mocht die ooit de geest geven, kocht ik me terug een Dyson.

Enkel vind ik één nadeel; je kan de vervangstukken niet online bij Dyson zelf bestellen... je moet dus bellen en dit naar Nederland.

Comment

ik heb een philips FC 8732
                            ben hier zeeeer tevreden over
                            makkelijk in onderhoud filter goed uitwasbaar evenals de opvangbak
                            niet duur +- 140€ vorig jaar
                            super langen kabel +- 8 meter kom door het ganse huis met een stopkontact
                            zuigkracht te regelen en niet al te veel lawaai
                            op mijn werk werk ik met een dyson
                            maar vind deze niet zo wendbaar en log in gebruik
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Je zal niet verder moeten zoeken dan bij Vandenborre, steeds de goedkoopste. Wij zijn hier trouwens ook al jaren Dyson gebruikers, met drie harige katten in huis moet de stofzuiger steeds paraat zijn.Wij ledigen onze buiten in een container, het ledigen is idd wel stoffig.
                              Canon 40 D/EF-S 17-85 mm IS USM/ zonnekap/ EF 70-200 mm f/4 L IS USM/ circ.pol.filter BW/opzetflits 430 EX/ omnibounce.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Danyboyke Bekijk bericht
                                Je zal niet verder moeten zoeken dan bij Vandenborre, steeds de goedkoopste. Wij zijn hier trouwens ook al jaren Dyson gebruikers, met drie harige katten in huis moet de stofzuiger steeds paraat zijn.Wij ledigen onze buiten in een container, het ledigen is idd wel stoffig.
                                Trukje om stofvrij te ledigen:
                                - verwijder container van Dyson en overtrek hem met grote doorzichtige plasticzak
                                - knoop zak eventjes dicht, draai container in zak 180° om en laat leeglopen
                                - neem gerust een kopje koffie om ondertussen inhoud van zak te laten rusten zodat je daarna de container gemakkelijk kan verwijderen.

Cfr: in analoge tijdperk verwijderden wij de film uit de camera (als er geen doka beschikbaar was) in een soortgelijke maar wel ondoorzichtige zak. Gebroken film of perforaties stuk werden op zelfde manier behandeld

Henri
                                lidnummer: BD0435BE

Comment

Working...
                                X