Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn zoontje bergt zijn iPod op in de wagen, de dag erna doet dat ding niks meer. Ik denk, bat plat... maar neen, ook aan de pc, niks, zwart... iemand raad, kan dat zomaar stuk gaan ?
Mijn zoontje bergt zijn iPod op in de wagen, de dag erna doet dat ding niks meer. Ik denk, bat plat... maar neen, ook aan de pc, niks, zwart... iemand raad, kan dat zomaar stuk gaan ?
Met mijn eerste iPod had ik dat ook. Van het ene op het andere moment niks meer. Het ding was nog maar 3 maand dus heb ik een nieuwe gekregen. Nu werkt het goed.
Dus ja, het kan wel.
Heb de stappen op de support site gevolgd. Deed een beetje raar, een appel, dan weer weg, dan terug... maar nu lijkt hij toch terug te reageren. Dus iedereen bedankt hier !!!
Het is een Nano 3de gen. 4 GB
T'is nie waar he
Bij mij hebben 2 creative zen x-fi's zo de geest gegeven. Zomaar, in eens, finito.
Daarom ingeruild tegen een ipod nano 4G 16gig.. Dat ik niet nog eens prijs heb hé
T'is nie waar he
Bij mij hebben 2 creative zen x-fi's zo de geest gegeven. Zomaar, in eens, finito.
Daarom ingeruild tegen een ipod nano 4G 16gig.. Dat ik niet nog eens prijs heb hé
T'is nie waar he
Dat is waarom een iPod beter is... je kan hem 9 kansen op 10 terug tot leven brengen door een reset...
Comment