Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stofzuiger zonder zakken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stofzuiger zonder zakken

Oorspronkelijk geplaatst door Danyboyke Bekijk bericht
    Je zal niet verder moeten zoeken dan bij Vandenborre, steeds de goedkoopste. Wij zijn hier trouwens ook al jaren Dyson gebruikers, met drie harige katten in huis moet de stofzuiger steeds paraat zijn.Wij ledigen onze buiten in een container, het ledigen is idd wel stoffig.
    Weet niet hoe jij die container ledigd... maar ik heb er alavast toch geen probleem mee en vooral niet stoffig.

Comment

Sinds twee maanden een Rowenta (Air Force System) met zeer handige borstel in driehoekvorm. Maakt minder lawaai dan onze vorige (met zak) en zuigt grondiger.
      De stofzuiger kan je eventueel ook aan je schouder hangen.
      Geen probleem met ledigen van de container, ik kap die leeg in een plastiek boodschappenzakje dat wordt dichtgeknoopt.
      Sta telkens weer verbaast hoeveel stof dat ding weet op te zuigen.
      Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
        Weet niet hoe jij die container ledigd... maar ik heb er alavast toch geen probleem mee en vooral niet stoffig.
        Ik denk dat het probleem soms ligt in het feit dat de mensen hun bakje te snel willen ledigen. Iedere keer dat ze gestofzuigd hebben moet dat ding leeg. Dan heeft het stof natuurlijk geen kans om samen te klitten en krijg je van die stofwolkjes...

Maar buiten ledigen is nog altijd het meest safe
        Niet geschoten is altijd mis!

Comment

Wij zijn overgestapt van een Nilfisk naar een Dyson en vinden het nog steeds een goede keuze. Zuigt veel beter dan elke stofzak zuiger punt aan de lijn.

Dat er onhandige mensen zijn die de container niet leeg kunnen maken, zal wel zo zijn.
          Wij leggen een gazet op de grond en ledigen de bak daarin. Dan de gazet dichtplooien en het stof zit veilig in je vuilbak. En wij vinden dat je dan minder stof problemen hebt in vergelijking met een zak systeem.

Hoe dikwijls is zo'n zak niet al stuk gegaan? En als je die uit de stofzuiger haalt dan durft het terugslag systeem ook wel de geest de geven met een stofwolk tot gevolg.

Mits een beetje oefening is een Dyson echt wel beter.
          Wij hadden het nodig wegens meerdere allergische personen in huis, en we wouden de kat en hond niet direct wegdoen.
          Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Working...
          X