Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Warm hee :clown:

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Warm hee

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Trouwens, iedereen schijnt het gewoon te zijn geworden, je hoort nog weinig klachten.
    Het is nog geen woensdag of donderdag ... dan voorspellen ze rond de 30°C.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Het koelt nu s'nachts voldoende af, en dan is het voor mij niet zo'n probleem dat het overdag vrij warm is.
      Het is dan niet de hele dag door te warm, en dan is dat beter te verdragen.
      Als je tijdens de warmste uren buiten moet werken, dan is dat wel een andere zaak...
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

de serie

de film
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Momenteel 12° C.....
          Met wat geluk zal het 35°C worden
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Mijn moeder vertelde me vandaag aan de telefoon dat het in Belgie de komende dagen goed warm ging zijn...dus dan geniet toch nog maar eventjes!

Hier is het ook nog steeds heerlijk weer...morgen 32 graden, maar 's nachts koelt het nu ook goed af tot een 13 graden. Dus van mij mag het wel zo warm zijn, als't te warm is ga ik wat uitwaaien aan't strand.

We hebben al zo'n 3 maanden een heerlijke zomer met in juni een week wat minder en begin augustus wat minder, maar voor de rest zonnig en warm (minstens 25 graden). Wij hebben tot nu toe een heerlijke zomer achter de rug en voor mij mag het zo nog wel eventjes doorgaan!

Groetjes uit Vancouver, Canada,
            Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
              Mijn moeder vertelde me vandaag aan de telefoon dat het in Belgie de komende dagen goed warm ging zijn...dus dan geniet toch nog maar eventjes!

Hier is het ook nog steeds heerlijk weer...morgen 32 graden, maar 's nachts koelt het nu ook goed af tot een 13 graden. Dus van mij mag het wel zo warm zijn, als't te warm is ga ik wat uitwaaien aan't strand.

We hebben al zo'n 3 maanden een heerlijke zomer met in juni een week wat minder en begin augustus wat minder, maar voor de rest zonnig en warm (minstens 25 graden). Wij hebben tot nu toe een heerlijke zomer achter de rug en voor mij mag het zo nog wel eventjes doorgaan!

Groetjes uit Vancouver, Canada,
              Ann
              Genieten bij 35°C....
              Zit er bij mij niet in Ann.
              Word daar loom en moe van....
              Tijdens de nacht van vandaag op morgen zal het ook niet afkoelen
              plus er is kans op hevige onweders.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Genieten bij 35°C....
                Zit er bij mij niet in Ann.
                Word daar loom en moe van....
                Tijdens de nacht van vandaag op morgen zal het ook niet afkoelen
                plus er is kans op hevige onweders.

Oeps...das minder dan...ik denk dat ik dat echt zwoele weer van 35 in Belgie vergeten ben. Hier is die 32 graden nog goed te doen omdat er altijd wel een lekker briesje waait, het wordt zelden benauwt en uhm onweer...wat is dat ook alweer? Het onweert wel eens, maar op die 9 jaar kan de onweren op 1 hand tellen die ik heb meegemaakt hier.

Nu koelt het 's nachts toch goed af tot een graad of 13 a 14 ook al is het 32 graden, maar we zijn dan ook al half augustus gepasseerd...in juli is dat niet zo dan blijft het 's nacht ook nog rond de 20 graden ofzo.

Groetjes,
                Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                  Oeps...das minder dan...ik denk dat ik dat echt zwoele weer van 35 in Belgie vergeten ben. Hier is die 32 graden nog goed te doen omdat er altijd wel een lekker briesje waait, het wordt zelden benauwt en uhm onweer...wat is dat ook alweer? Het onweert wel eens, maar op die 9 jaar kan de onweren op 1 hand tellen die ik heb meegemaakt hier.

Nu koelt het 's nachts toch goed af tot een graad of 13 a 14 ook al is het 32 graden, maar we zijn dan ook al half augustus gepasseerd...in juli is dat niet zo dan blijft het 's nacht ook nog rond de 20 graden ofzo.

Groetjes,
                  Ann
                  Als ik kon Ann en er veel eerder aan gedacht had dat zat ik nu in noorden van Tenerife
                  Twintig jaar geleden was er alles nog betaalbaar maar dat is idd. verleden tijd.
                  Maarrrrrr.....
                  Ik heb er dikwijls gesproken met muzikanten (in de hotels ed) en die vonden het weer
                  saai.
                  Nooit sneeuw of ijs. Zelden regen.
                  ALTIJD zon dus.

Intussen 22° C.

28 °C "high noon"....
                  Het zal toch "vies" moeten doen om aan 35 te geraken.
                  Last edited by theokus; 19 augustus 2009, 11:17.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Twee dagen Zeeland gehad, heeeeeeerlijk en schitterend mooi: gisteren toertje van Noord-Beveland gemaakt met de fiets.

We zijn daar naartoe gereden via de Westerscheldetunnel (6,6 km !) en 4,70 euro tol.
                    Zo duur zijn onze Noorderburen dus toch niet als je dat vergelijkt met de 5,5 euro van de Liefkenshoektunnel, ocharme een goeie kilometer lang. (Of 4,5 euro met creditkaart).

Vandaag gaan uitwaaien in Hoofdplaat, tussen Breskens en Terneuzen. Het water was er heerlijk en op het ministrandje zat er zo'n mens of 20. Had ik toch wel wat medelijden met diegenen die vanaf Leuven tot in Drongen (!!!) in de file zaten op weg naar de kust.

Morgen kruip ik in de koelkast
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

anders altijd welkom bij mij op't werk!
                      keuze uit +/-10°C of +/-0°C of ongeveer -28°C

is verfrissend hoor
                      nikon stuff

Comment

Heb bijna tot 's nachts moeten wachten om met de moto een toerke te doen, om middernacht was het nog 25°C.
                        Overdag is het gewoon veel te warm om heel dat pak aan te trekken ... bij het eerste rood licht krijgt ge anders een pv wegens wateroverlast (van het zweet).
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Heb bijna tot 's nachts moeten wachten om met de moto een toerke te doen, om middernacht was het nog 25°C.
                          Overdag is het gewoon veel te warm om heel dat pak aan te trekken ... bij het eerste rood licht krijgt ge anders een pv wegens wateroverlast (van het zweet).
                          ''

ROFL. Wel knap dat jij zo eentje bent die getrouw altijd zijn moto-pak aandoet.

Met dit weer zie ik wel eens gekken over de autosnelweg scheren, zonder pak, korte broek, slippers,... Ik verklaar die voor zot
                          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                          X