Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Warm hee :clown:

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Warm hee

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
    Oooh, ik heb hem
    SD ?

In ieder geval; Vista vertelt mij dat het 4° minder warm is dan gisteren en het is een pak aangenamer! Alleen droogt mijne was niet zo snel vandaag
    Het is dan vandaag ook véél vochtiger dan gisteren. Ben even met de fiets weg geweest en het zweet stroomt in beken van mij af.

Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Het is dan vandaag ook véél vochtiger dan gisteren. Ben even met de fiets weg geweest en het zweet stroomt in beken van mij af.

Mvg.
      Robert
      30° C hier opa
      Een geen zon maar dat is helemaal niet erg

Er is onweer in de lucht maar het zit meer in het oosten.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Hier in Dubai is het nu een uurtje na middernacht en 33°C , voor morgen (vandaag dus, verwarrend he...) wordt er 45°C verwacht
        Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svengoeman Bekijk bericht
          Hier in Dubai is het nu een uurtje na middernacht en 33°C , voor morgen (vandaag dus, verwarrend he...) wordt er 45°C verwacht
          Dubai, waarom denk ik nu ineens aan "cafe zonder bier" ?
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Dubai, waarom denk ik nu ineens aan "cafe zonder bier" ?
            Oh, bier is er hoor. Wel lastig dat de prijs ervan zo hoog is als de temperaturen hier...
            Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svengoeman Bekijk bericht
              Oh, bier is er hoor. Wel lastig dat de prijs ervan zo hoog is als de temperaturen hier...
              In praktisch elk hotel
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Vandaag en gisteren rond gereden in een ziekenwagen met een kapotte airco ... en dan te bedenken dat ik deze bijverdienste doe om foto gerief te bekostigen
                Heb deze week SB900 en 70-300vr gekocht met deze centjes en dan vergeet je snel het gevoel van een broek die tegen je benen plakt
                Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                  Vandaag en gisteren rond gereden in een ziekenwagen met een kapotte airco ... en dan te bedenken dat ik deze bijverdienste doe om foto gerief te bekostigen
                  Heb deze week SB900 en 70-300vr gekocht met deze centjes en dan vergeet je snel het gevoel van een broek die tegen je benen plakt
                  En hoe ging het met de zieken?
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    En hoe ging het met de zieken?
                    Geloof het of niet, er zijn er bij die twee dekens vragen en klagen als je het venstertje open zet... Mensen die lang in 't ziekenhuis liggen en dialyse patiënten hebben het blijkbaar altijd koud. Voor die patiënten duurt zo'n ritje max 30 minuten, voor mij 12u...
                    Flickr

Comment

Nog iemand wakker?
                      Ben terug opgestaan en achter de computer gekropen, kon niet slapen van de warmte.
                      Maar ik klaag niet, voor mij mag het de hele zomer zo zijn. Dat went wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                        Nog iemand wakker?
                        Ben terug opgestaan en achter de computer gekropen, kon niet slapen van de warmte.
                        Maar ik klaag niet, voor mij mag het de hele zomer zo zijn. Dat went wel.
                        Goed fris hier ... 19° in de slaapkamer en 22° elders.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Hallo,

Gisterenavond gaan eten in Walshoutem - 10 km van thuis.
                          Rond 21 uur ... daar drash national van een half uur met alles erop en eraan!
                          Aha, al dat stof van de dakwerken wordt thuis nu erafgespoeld!

Terug in Velm ...
                          Euh ...
                          't Is hier droog?
                          Geen druppel regen
                          En vandaag nog steeds geen druppeltje te bespeuren.
                          Pfff ...

Jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Hier gisterennamiddag 15 druppels (enfin, het kunnen er ook 16 geweest zijn) en vandaag in de voormiddag wat aarzelend, maar na de middag weer terug prima zomerweer.
                            Vanaf half volgende week wordt het op het eerste zicht wat riskanter.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Mag ik één voorspelling doen ?
                              We zullen nog jaaaaaaaaren met heimwee denken aan die heerlijke zomer van 2009 !

Trouwens, iedereen schijnt het gewoon te zijn geworden, je hoort nog weinig klachten.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Mag ik één voorspelling doen ?
                                We zullen nog jaaaaaaaaren met heimwee denken aan die heerlijke zomer van 2009 !

Trouwens, iedereen schijnt het gewoon te zijn geworden, je hoort nog weinig klachten.
                                Zal wel zijn: iedereen heeft een airco intussen
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X