Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onderscheid mail admin BD en reclame doorgestuurd door admin BD?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• onderscheid mail admin BD en reclame doorgestuurd door admin BD?

Ik wil best mail blijven ontvangen over de werking van het forum verstuurd door de admins, maar niet de reclame geforward door de admins.
    Hoe kan ik in de opties van mijn profiel het verschil aanduiden?

Tx.

Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Re: onderscheid mail admin BD en reclame doorgestuurd door admin BD?

Dit was éénmalig... zo staat er in de mail. Ze geven trouwens geen info door. Hoe komt het dan dat mijn mailadres reeds geregistreerd is bij shoot?

ps: inderdaad erg dat vanuit forumleiding dergelijke zaken moeten gestuurd worden! Wat willen ze daarmee bereiken bij shoot dan nog wel? Hebben ze graag keuze uit duizenden inzendingen? Als men nu had beslist een gratis banner te maken met de melding dat je met shoot naar Afrika kan, was dat dan niet genoeg, naast een topic en een gans nieuwsitem?
    Last edited by ajuin; 16 juli 2009, 14:27.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

dit kan bij mij ook niet ,deze mail
      dat valt onder de noemer spammen en reclame maken voor een fotomagazine
      dat fotomagazine staat normaal gezien los van belgiumdigital

daar staat dus in dat de email adressen niet gebruikt worden voor spam
      copy past:

Bij het invullen van het registratieformulier op onze website, moeten gebruikers hun contactinformatie vermelden (naam, e-mail, …).
      De aldus verzamelde gegevens worden door Belgiumdigital uitsluitend voor intern gebruik aangewend.

Wij zullen nooit persoonlijke gegevens vrijgeven aan derden. Uw e-mail adres zal beveiligd zijn en verborgen blijven voor alle gebruikers van deze website en dit forum. Het kan niet gebruikt worden voor spam.

aangezien dat het fotomagazine niet onder de noemer van de vzw belgiumdigital valt worden dus de email adressen wel gebruikt voor externe reclame te maken

Comment

Ik heb de mail ook ontvangen,jongens maak je er niet druk over.Zolang ze niet elke dag met een mail afkomen kan het me niet veel schelen.

En nu terug naar buiten veel te goed weer om hier te zitten

Mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Ik heb de mail ook ontvangen,jongens maak je er niet druk over.Zolang ze niet elke dag met een mail afkomen kan het me niet veel schelen.

En nu terug naar buiten veel te goed weer om hier te zitten

Mir
          Dit

Maar euh... van dat schoon weer schiet niet meer veel over nu

Comment

Elke dag zit mijn spam map zo een 50 tal mails in dus die ene gaat het verchil niet maken he
            Heb er geen probleem mee dat ze deze mail aan alle mensen bij BD gestuurt hebben
            Als je bijvoorbeeld niet elke dag hier op BD komt kon het anders zijn dat je het gemist had
            En daar de leaders of the pack heet nu door gestuurt hebben naar alle leden betalende en niet betalende vind ik tof

Comment

Als je het magazine gratis krijgt omdat je BD lid bent, dan moest je je daarvoor destijds inschrijven. En dus zijn jouw gegevens daardoor bij shoot geraakt. Dat is eigenlijk toch wel logisch of hoe moet Shoot anders het magazine naar jou opsturen?
              Tot sluitertijd, Dirk

Comment

En nog iets, ik vind dit geen reklame of geen spam.
                Want ze proberen je niets aan te smeren. In tegendeel je kan iets krijgen waar normaal elk lid van BD heel veel interesse voor heeft.

Als je geen zin hebt in een gratis tripje naar Zuid-Afrika dan smijt je de Email gelijk maar weg.
                Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Toch niet, ik heb niet ingeschreven voor shoot.

Ik heb er geen probleem mee dat er mail gestuurd wordt (pb zou ook nog kunnen).
                  Ik zou graag alleen de mogelijkheid hebben om reclame buiten te houden.
                  Indien dit niet mogelijk is, zal ik mijn 'reclame' mail adres op mijn profile zetten waar wel junk mail in terecht mag komen en dat ik mss 1 keer op de maand open.

Ik denk niet dat mail adressen van bd leden bij shoot gekomen zijn, daar de mail is gestuurd door info@belgiumdigital.com (dat hoop ik althans).

Mijn vraag was niet of BD spam mag sturen, mijn vraag was of ik in mijn profile de spam optie kan afzetten. (blijkbaar is betalend lid worden geen afdoende oplossing daar zij ook de mail kregen).

j.
                  Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                  Als je het magazine gratis krijgt omdat je BD lid bent, dan moest je je daarvoor destijds inschrijven. En dus zijn jouw gegevens daardoor bij shoot geraakt. Dat is eigenlijk toch wel logisch of hoe moet Shoot anders het magazine naar jou opsturen?
                  A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                  Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                    Want ze proberen je niets aan te smeren. In tegendeel je kan iets krijgen waar normaal elk lid van BD heel veel interesse voor heeft.
                    Hallo, ooit al eens spam gekregen? Daar smeren ze je ook niets aan; daar krijg je een half miljoen voor een erfenis, een miljoen omdat je de lotto hebt gewonnen, etc. "Je kan iets krijgen waar normaal elk lid van BD heel veel interesse voor heeft".

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

De mensen zijn tegenwoordig snel op hun teen getrapt, amai

Comment

Zageventen!
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Zageventen!
                          Zo cru durfde ik het niet stellen

Comment

Waarom heb ik geen mail ontvangen?
                            Nog anderen in de vergeetput geraakt?

Henri

Aanpassing: rechtgezet door snelle en adequate reactie van Lut.
                            Spamkiller heeft gewerkt.
                            Dankjewel Lut.

Henri
                            Last edited by kodachrome; 17 juli 2009, 13:40.
                            lidnummer: BD0435BE

Comment

Voor wie echt geen mail meer wil van BD ...

-Gebruikersinstellingen
                              -Opties wijzigen
                              -Berichten&Notificaties
                              -E-mail ontvangen

Vinkjes aan of vinkjes uit: maak je keuze !

Comment

Working...
                              X