Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn vrouw is gaan lopen.......

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn vrouw is gaan lopen.......

Maar ze komt terug Ze is gisteren gestart met het programma start tot run. Ik heb via een kennis de eerste sessie gekregen om op de podcast te zetten. Nu was ze zodanig tevreden over haarzelf en de podcast aflevering dat ze wil verder doen. nu heb ik gezocht waar ik het vervolg kan vinden om haar het huis uit te krijgen maar blijkbaar kan je die nergens meer vinden. is er iemand die dit ook heeft gedaan of weet waar ik dit kan vinden.

alvast bedankt voor de reactie.

Leyton
    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Re: Mijn vrouw is gaan lopen.......

tip: meng ongemerkt een aantal podcasts door mekaar, dan blijft ze langer weg

G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
      tip: meng ongemerkt een aantal podcasts door mekaar, dan blijft ze langer weg

G
      dat is een fantastisch idee, maar ik heb er maar één, daarom ben ik op zoek naar de volgende afleveringen.
      Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.

Comment

[MOD] Link naar een torrent site met illegale versies van deze podcasts verwijderd
        Last edited by Laurens; 8 juli 2009, 22:47. Reden: VRT heeft bezwaren tegen gratis distributie
        450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

Comment

Het kan ook legaal via http://www.keep-running.be
          Voor 12,5 euro de vrouw de deur uit - meestal kost dat veel meer

BELANGRIJK: Pas achteraf is me opgevallen dat deze site wel pretendeert een veilige betaling te garanderen maar dat tijdens de bestelprocedure geen secure https protocol gebruikt wordt. Zelf zou ik nooit kredietkaartgegevens doorgeven op zo een site.
          Last edited by Laurens; 15 juli 2009, 20:53.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
            Het kan ook legaal via http://www.keep-running.be
            Voor 12,5 euro de vrouw de deur uit - meestal kost dat veel meer
            dank u voor de tip, ga er eens naar kijken en vlug bestellen, ben dan morgen weer een beetje op mijn gemak om de krant te lezen.

Comment

lol, soms is dit echt een mannenclubje he, op het karikaturale af
              (ik weet dat het mopjes zijn, maar dat is het ook net)
              Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                lol, soms is dit echt een mannenclubje he, op het karikaturale af
                (ik weet dat het mopjes zijn, maar dat is het ook net)
                I'm a male chauvinist pig and proud of it.

G
                (al 15 jaar gelukkig samenwonend en 2 kindjes )
                fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Vreemd dat 'k ze destijds wel gratis op een legale wijze heb kunnen downloaden. De economie moet draaien zeker
                  Met wat audio-freeware, je eigen cd-collectie (en eventueel een stopwatch) kan jezelf wel iets in mekaar steken

Comment

Als je de podcasts van Een bedoeld, met begeleiding van Evy ... ik heb de ze hier ter beschikking (of via mijn loopblog).
                    Nul tot 5km (eerste reeks) compleet , 5-10km (tweede reeks) moet ik nog aanvullen maar ik heb ze allemaal wel ergens op harde schijf.
                    Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
                      Als je de podcasts van Een bedoeld, met begeleiding van Evy ... ik heb de ze hier ter beschikking (of via mijn loopblog).
                      Nul tot 5km (eerste reeks) compleet , 5-10km (tweede reeks) moet ik nog aanvullen maar ik heb ze allemaal wel ergens op harde schijf.
                      Handig!
                      is er trouwens een manier om alle files in één keer te downloaden (vanop 4shared) ? Want dat vind ik nergens precies

Comment

Er bestaan ook engelstalige podcasts die op hetzelfde neerkomen en nog steeds via I-tunes podcasts volledig en gratis te downloaden zijn. Dus als de taal geen probleem is het overwegen waard.
                        Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

Comment

Working...
                        X