Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laagste prijsgarantie mediamarkt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: laagste prijsgarantie mediamarkt

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht

Sinds wanneer is er een Media Markt op de Meir? Kun je me het adres even geven...?
    Zal wel "Saturn" zijn zeker ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Zal wel "Saturn" zijn zeker ?
      Kun je net zo goed zeggen dat er een Delhaize is onder de Groenplaats... Oeps, 't is een Carrefour...
      http://www.digifotofreak.nl

Comment

De TS bedoelt vast en zeker de MM op de Keyserlei...

Voor veel niet antwerpenaren is de Meir en De Keyserlei gewoon éne pot nat, en gelijk hebben ze...
        Tommy
        My homepage : www.digitalviolence.be

Comment

In dat geval: no harm done... Ik durf zelf me al eens te vergissen tussen de twee.
          http://www.digifotofreak.nl

Comment

nope, was de meir ... maar saturn is eigenlijk zelfde als mediamarkt ... heb ooit eens cadeaubon gehad (heb 'm zelfs nog..) en die telt in beide winkels ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              Ik had eerder het gevoel dat je verontwaardigd was omdat iemand liever "bedelt".

Dave
              Verontwaardigd niet, maar ikzelf zal wel eerder naar de winkel gaan die van de eerste keer goedkoop is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Verontwaardigd niet, maar ikzelf zal wel eerder naar de winkel gaan die van de eerste keer goedkoop is.

ik heb ooit 2 pc's gekocht bij zelfstandige die goedkoop was ... was mss bij jou nete ?

Comment

Zo vertellen ze het zelf:

Heeft Media Markt een laagste prijsgarantie? (van de Belgische website)

Ja. Wanneer binnen 14 dagen na aankoop binnen een straal van 25 km hetzelfde product voor een lagere prijs kan gekocht worden in een bestaande winkel, ontvang je van Media Markt het prijsverschil terug. Voorwaarden voor onze laagste prijsgarantie:

Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of 'fysieke controle' bij de betreffende aanbieder binnen een straal van 25 km. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel (niet via internet of afhaalpunten van webwinkels).
                  Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings) uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden, demomodellen, producten die niet nieuw zijn of niet compleet in de originele verpakking zitten, die niet direct uit voorraad leverbaar zijn en beschadigde producten. Het verschil wordt éénmalig terugbetaald in de vorm van een geschenkbon na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en wanneer is voldaan aan de genoemde voorwaarden.
                  In nederland is het maar in een straal van 15 kilometer ipv 25 In Belgie krijg je zeker een aankoopbon , in nederland misschien iets anders...

Heeft Media Markt een laagste prijsgarantie? (Van de nederlandse website)
                  Wanneer je binnen 14 dagen na je aankoop binnen een straal van 15 km hetzelfde product voor een lagere prijs kunt kopen, ontvang je van Media Markt het prijsverschil contant retour. Voorwaarden voor onze laagste prijsgarantie gelden:
                  1. Het product is nieuw, compleet in de originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
                  2. Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of "fysieke controle" bij de betreffende aanbieder binnen een straal van 15 km.
                  3. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel (niet via internet).
                  4. Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden, demomodellen en beschadigde producten.
                  5. Het verschil wordt éénmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt, en wanneer is voldaan aan de genoemde voorwaarden.
                  Mensen die dit anders ervaren:
                  Gezien geduld niet mijn beste deugd is, heb ik na de mail die dinsdag verstuurd is, op donderdag, vrijdag en zaterdag, proberen de verantwoo...

Mijn foto's
                  Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Verleden week nog voor vrienden in Oostende een setje draagbare telefoons gekocht bij Krëfel hier naast de deur aan 85 euro. Ik ging ze afleveren en installeren, maar was wat vroeg. Toevallig wonen ze vlakbij de MM in Oostende. Daar eens rondgeneusd. Dezelfde set....89 euro. Da's 4,5 % duurder. Nochtans was ik er onderweg diverse keren uitdrukkelijk en schreeuwlelijk op gewezen dat ik "op weg was naar de goedkoopste prijs" .

Comment

Nog een wedervaren inzake prijsgarantie:
                      Ik heb me bij MM een Pana TZ7 aangeschaft omdat voor één keer hun prijs wél redelijk interessant was. (En omdat er voor Panasonic garantie-reparaties een center in Deinze is).
                      Maar bij Konijn staat hij nog een vijftien euro goedkoper.
                      Ik met de afprint daarvan naar de verkoper van MM: "ha meneer, die winkel telt niet mee voor onze prijsgarantie". Hij haalde daar dan een onnozele reden aan van ander BTW stelsel omdat het een filiaal is van een Nederlandse winkel.

Kortom: als het wat "kriebelt" dan zoeken ze een uitvlucht. En probeer maar eens een weg te vinden om die mannen via mail of telefoon te contacteren om zoiets aan te klagen.

Comment

Heb al bij mediamarkt korting gekregen op een lcdscherm dat in carrefour in promotie stond, maar daar was uitverkocht. Ik met krantje naar mm op de keyserlei en heb het scherm gewoon voor die prijs meegekregen, ook al lag dat onder hun inkoopprijs

Comment

Amaai, al die reacties, heb dit een tijdje niet meer gevold maar wat het bedelen betreft is dit niet het geval.
                          Bij Focilux was de flits helemaal niet binnen en het zou tot 2 weken duren vooraleer hij terug binnen was. Ik heb enkel het woord van de reklame gebruikt om de goedkoopste prijs te bedingen.
                          Trouwens voor elke aankoop kijk ik naar de goedkoopste aanbieding
                          Sony A7III & Sony A7 RIII
                          Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

Comment

Als Mediamarkt zo zeker is dat ze de goedkoopste zijn, waarom staat er dan geen enkele prijs op hun (trouwens daardoor vrij nutteloze) website ?
                            Dat alleen maakt mij zéér argwanend, ze hebben gelijk iets te verbergen (= hun meestal duurdere prijzen natuurlijk).

De paar keer dat ik iets bij MM kocht ZONDER eerst elders te vergelijken, was ik elke keer gezien (en soms serieuze verschillen).
                            Let op, een enkele keer hebben ze wel interessante prijzen (heb er o.a. mijn TZ7 gekocht).

Comment

Elke MM kan prijzen afzonderlijk bepalen, ze willen zich niet bezig houden met voor elke winkel alle prijzen op de site te zetten (zal teveel werk zijn en 't ook te gemakkelijk maken voor de mensen om te zien of een produkt in een winkel goedkoper is dan in de andere)..

Maar zoals je zegt, de vraagprijzen daar zijn meestal niet de goedkoopste (tenzij je kan bewijzen dat het ergens anders dichtbij ook goedkoop is).
                              Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
                                Elke MM kan prijzen afzonderlijk bepalen, ze willen zich niet bezig houden met voor elke winkel alle prijzen op de site te zetten (zal teveel werk zijn en 't ook te gemakkelijk maken voor de mensen om te zien of een produkt in een winkel goedkoper is dan in de andere)..

Maar zoals je zegt, de vraagprijzen daar zijn meestal niet de goedkoopste (tenzij je kan bewijzen dat het ergens anders dichtbij ook goedkoop is).
                                Krëfel, Vanden Borre, Makro en anderen kunnen het dus wel.
                                Ze WILLEN dus niet, om reden die je aanhaalt in je laatste zin.
                                MM doet me denken aan een oosterse soek: afbieden of je bent (meestal) gezien.
                                Trouwens, zelfs telefonisch krijg je geen enkele prijs.
                                En mochten dat nu nog verschillen zijn van een paar procent.... Onlangs nog: Canon MP550, 99 euro in een computershop in Gent (die er ook nog iets op verdient), 119 euro bij MM. Da's zo maar eventjes 20% duurder.
                                Last edited by nete; 17 december 2009, 21:32.

Comment

Working...
                                X