Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laagste prijsgarantie mediamarkt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• laagste prijsgarantie mediamarkt

iem. al gebruik gemaakt van deze garantie bij winkel op meir ?
    gewoon naar info gaan aan ingang winkel met folder ? soepel of hele hoop gezever ?

Re: laagste prijsgarantie mediamarkt

Doet me denken aan de Soeks, afdingen is de boodschap.
    Ze bewijzen daarmee dat hun slogan "op weg naar de goedkoopste winkel" gewoon larie is.
    Ik zou eerder geneigd zijn in zo'n geval de winkel die zonder blabla goedkoper is te belonen.
    Ik denk wel dat een gedrukte prijsopgave van een andere winkel zal volstaan.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Soms staat er ergens in kleine lettertjes "binnen een straal van ...km rond deze winkel".

Als die goedkopere winkel wat te ver weg is, dan geldt die laagste prijs garantie gewoonlijk niet.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

goh ja, is al eens niet voor mezelf, maar kennis had daar gsm gekocht doe in folder elders 40 euro goedkoper staat .... en daar ik er volgende week toch passeer ....
        heb wel weinig zin om er uur voor te verliezen of veel discussie om te voeren ...
        als het nu gewoon even aan infobalie rekening en folder concurrentie tonen is ....?

Comment

Meestal krijg je dan een aankoopbon voor het verschil terug. Dus het geld ben je toch kwijt.

Let wel: als het om een folderpromotie in de andere winkel gaat, moet deze folder geldig zijn op het ogenblik dat je bij hen gekocht hebt. Zit er een week tussen, dan kan je ook fluiten naar je geld.

1 gouden raad: controleer voor je iets koopt de prijzen overal, dan kan je ineens afdingen voor je het aankoopt. Als je nadien terug moet gaan, dan ben je je geld toch al kwijt en blijft het meestal wel bij hen plakken ook.
          - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomasho Bekijk bericht
            Let wel: als het om een folderpromotie in de andere winkel gaat, moet deze folder geldig zijn op het ogenblik dat je bij hen gekocht hebt. Zit er een week tussen, dan kan je ook fluiten naar je geld.
            En als het die week geldig is ben je meestal ook je geld kwijt want normaal sluiten ze promoties en solden uit.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Ik heb ooit eens een dure USB-stick gekocht bij Tones; stond elders veel goedkoper - en ik heb zonder verpinken de laagste prijs gekregen.

Ik had wel een print bij van de site van de (goedkopere winkel).

Bij Tones eisen ze wel dat het een fysiek "bestaande" winkel is; dus een webshop alleen telt niet.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

Comment

Laat je kennis gewoon even naar mediamarkt bellen. Dan moet je er niet speciaal langs gaan.

Comment

ik heb het reeds meerdere malen toegepast, gewoon even kijken naar de winkels in de omtrek, afprinten en als ze het binnen hebben bij Mediamarkt kan je het direkt meenemen. Laatste aankoop enige tijd geleden, een canon 580EX II
                  stond in Mediamarkt 440 euro, bij Focilux 399. Ze hebben er direkt de prijs aangepast en ik deed er nog een paar procentjes af wegens met mijn firmabadge, uiteindelijk heb ik maar 375 euro betaald.
                  Sony A7III & Sony A7 RIII
                  Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smetse Bekijk bericht
                    ik heb het reeds meerdere malen toegepast, gewoon even kijken naar de winkels in de omtrek, afprinten en als ze het binnen hebben bij Mediamarkt kan je het direkt meenemen. Laatste aankoop enige tijd geleden, een canon 580EX II
                    stond in Mediamarkt 440 euro, bij Focilux 399. Ze hebben er direkt de prijs aangepast en ik deed er nog een paar procentjes af wegens met mijn firmabadge, uiteindelijk heb ik maar 375 euro betaald.
                    Nog liever bij Mediamarkt gaan "bedelen" voor de "juiste" prijs dan Focilux die verkoop te gunnen.
                    Als iedereen zo handelt mag Focilux zijn deuren sluiten en hoef je binnenkort niet meer te gaan afdingen. En ik denk dat men bij Focilux wel iets meer zal kennen van fotografie.
                    Natuurlijk bepaalt iedereen waar hij of zij koopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Nog liever bij Mediamarkt gaan "bedelen" voor de "juiste" prijs dan Focilux die verkoop te gunnen.
                      Als iedereen zo handelt mag Focilux zijn deuren sluiten en hoef je binnenkort niet meer te gaan afdingen. En ik denk dat men bij Focilux wel iets meer zal kennen van fotografie.
                      Natuurlijk bepaalt iedereen waar hij of zij koopt.
                      Het is het volste recht van Mediamarkt om te concurreren met Focilux, en het is het volste recht van de koper te kiezen waar hij zijn producten koopt. Wie weet spelen er wel andere argumenten mee: misschien was het niet op voorraad bij Focilux, misschien heeft de verkoper daar de klant ne keer scheef bekeken. Alles kan.

En je moet niks kennen van fotografie om te kunnen verkopen. Zelfs niet bij Focilux.

Dave
                      pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                        Het is het volste recht van Mediamarkt om te concurreren met Focilux, en het is het volste recht van de koper te kiezen waar hij zijn producten koopt. Wie weet spelen er wel andere argumenten mee: misschien was het niet op voorraad bij Focilux, misschien heeft de verkoper daar de klant ne keer scheef bekeken. Alles kan.

En je moet niks kennen van fotografie om te kunnen verkopen. Zelfs niet bij Focilux.

Dave
                        Ja Dave, ik schreef ongeveer hetzelfde hé, iets genuanceerder.

Comment

On-topic:
                          Geen ervaring met MM, sorry...

Off-Topic:
                          Ik moet zeggen dat ik mij zelden bedien van de service of kennis welke in een bepaalde winkel aangeboden wordt, als ik iets ga kopen, neem nu een lans als voorbeeld, dan ben ik thuis reeds enkele weken actief geweest met opzoeken van alle relevante informatie op internet, forums etc. Tegen de tijd dat ik dan de winkel binnenloop weet ik heus wel wat ik zoek, en moet ik dus niet meer 'geholpen' worden door een verkoper.
                          Dus voor mij zijn de sterke punten van een winkel eigenlijk enkel de stockvoorraad, en de prijs, en eventueel nog de ligging.
                          Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
                          Foto-Alex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ja Dave, ik schreef ongeveer hetzelfde hé, iets genuanceerder.
                            Ik had eerder het gevoel dat je verontwaardigd was omdat iemand liever "bedelt".

Dave
                            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
                              iem. al gebruik gemaakt van deze garantie bij winkel op meir ?

Sinds wanneer is er een Media Markt op de Meir? Kun je me het adres even geven...?
                              http://www.digifotofreak.nl

Comment

Working...
                              X