Re: Nieuwe laptop? Aanraders?
Heb jij nog met OS 9 gewerkt ??? Dat was een behoorlijke ramp (en dat geven alle MAC gebruikers die ik ken gewoon toe).
K'zal 1 voorbeeld geven van de legendarische gebruiksvriendelijkheid van OS 9 :
Op die firma hadden we 3 printers (een sublimation, een laser en een inktjet plotter).
Normaal kies je in je programma je printer, en het ding werkt. Bij OS 9 werkt dat niet zo : per type printer heb je een andere driver. Je moest dus eerst in het Apple menu de andere driver selecteren, en dan in je programma nog eens de juiste printer.
Als je dat een 50 keer per dag moet doen, wordt je daar behoorlijk tureluur van...
Onder windows heb ik 1 lijst printers (het type speelt compleet geen rol), je selecteert en het ding print...
Nee : dat systeem zit niet meer in OS X... Ik vraag me af waarom
Oorspronkelijk geplaatst door krisdg
Bekijk bericht
K'zal 1 voorbeeld geven van de legendarische gebruiksvriendelijkheid van OS 9 :
Op die firma hadden we 3 printers (een sublimation, een laser en een inktjet plotter).
Normaal kies je in je programma je printer, en het ding werkt. Bij OS 9 werkt dat niet zo : per type printer heb je een andere driver. Je moest dus eerst in het Apple menu de andere driver selecteren, en dan in je programma nog eens de juiste printer.
Als je dat een 50 keer per dag moet doen, wordt je daar behoorlijk tureluur van...
Onder windows heb ik 1 lijst printers (het type speelt compleet geen rol), je selecteert en het ding print...
Nee : dat systeem zit niet meer in OS X... Ik vraag me af waarom
![Wink](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/wink.gif)
Comment