Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Err, wat hebben de mensen ineens tegen Antwerpen? Niks mis mee hoor... Fijne stad om te verblijven, altijd wat te doen, goede scholen, toffe mensen, leuke plekjes om foto's te maken,...
Err, wat hebben de mensen ineens tegen Antwerpen? Niks mis mee hoor... Fijne stad om te verblijven, altijd wat te doen, goede scholen, toffe mensen, leuke plekjes om foto's te maken,...
En proficiat aan de geslaagden
Hier ook een dikke proficiat aan alle geslaagden. En ineens iets tegen Antwerpen hebben?
We zouden niet durven!
We hebben er namelijk al heel lang iets op tegen.
En proficiat aan de geslaagden
Och,trek u dat niet aan,dat zijn mensen uit lager gelegen paalwoningdistricten die ongelukkig zijn omdat ze (nog) niet gefusioneerd zijn met de culturele hoofdstad van Europa.
Ook hier een zoon die met grote onderscheiding geslaagd is in zijn Bachelor jaar (Grafisch ontwerper). Nu nog een master class en dan hopen dat tegen die tijd de economie terug aan een wat hoger toerental draait.
Ik zal het mijn 3 kinderen overmaken.
1 eindigt Humaniora en start Burgelijk Ir,
1 eindigt het 4de jaar en start zijn laatste jaar Master,
1 studeert af als Bio-Ingenieur en start met een Doctoraat voor 4 jaar.
waow proficiat
iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.
Wel dat is ook een mijlpaal in het leven.....
....'ik blijf een hele dag droog'-test.... Ik hoop van harte dat hij door dat ingangsexamen geraakt. Indien niet; kan hij misschien dat ingangsexamen aanvechten op basis van het non-discriminatieverdrag
Gaat het hier niet eerder om het "uitgangsexamen"?
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Hier ook een dikke proficiat aan alle geslaagden. En ineens iets tegen Antwerpen hebben?
We zouden niet durven!
We hebben er namelijk al heel lang iets op tegen.
Aaaah, ok...
Maar ik blijf er toch bij. Antwerpen is een fijne stad hoor.
Och,trek u dat niet aan,dat zijn mensen uit lager gelegen paalwoningdistricten die ongelukkig zijn omdat ze (nog) niet gefusioneerd zijn met de culturele hoofdstad van Europa.
Hier is het de gewoonte van een boekentas aan het raam te hangen
om de mensen te laten zien dat er hier eentje afgestudeert is.
Is een gewoonte in Nederland maar daar ik vlak aan de grens woon is deze gewoonte ook overgenomen hier zijn er nog die dat doen ?
En bij mij hangt er ook eentje buiten, dochter net afgestudeerd
Dochter is geslaagd met onderscheiding en begint in oktober aan de opleiding toegepaste jeugdcriminilogie in A'pen (ja ik weet het..., maar is enigste plaats in BE waar ze die opleiding geven )
Enneu... de papa is geslaagd met grootste onderscheiding (95,5%) voor de opleiding multimedia operator (digitale fotografie)
Proficiat aan alle geslaagden, voor de gebuisden... volgend jaar beter
Ik zal het mijn 3 kinderen overmaken.
1 eindigt Humaniora en start Burgelijk Ir,
1 eindigt het 4de jaar en start zijn laatste jaar Master,
1 studeert af als Bio-Ingenieur en start met een Doctoraat voor 4 jaar.
Kinderen om trots en fier op te zijn, en terecht.
Maar kinderen die minder goed leren maar hun uiterste best doen, is voor mij ook al een grote voldoening hoor en je mag er ook best fier op zijn!
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Maar kinderen die minder goed leren maar hun uiterste best doen, is voor mij ook al een grote voldoening hoor en je mag er ook best fier op zijn!
Grtz, RF
Hier ben het 100% mee eens hoor. Voor elk kind is er in deze maatschappij een plaats weggelegd. Of het nu een diploma is, een goede vakkennis, een talent.... Elk kind verdient zijn/haar respect.
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
[/QUOTE] oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon
[/QUOTE]
Oorspronkelijk geplaatst door CH PhotographyBekijk bericht
Ja mijn zoon zit in dat schuitje, doet zijn best maar ...
ach ja we zien wel.
Hans
je hebt gelijk er zijn kinderen die hun best doen
kijk maar naar mijn dochter heeft dyselectie
oorspronkelijk geplaats door Phororhacos
Dochter is geslaagd met onderscheiding
en begint in oktober aan de opleiding toegepaste jeugdcriminilogie in A'pen
dan zullen onze dochters elkaar wel tegen komen,onze gaat ook naar K.D.G in antwerpen voor de zelfde richting
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment