Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geslaagd!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geslaagd!!!!!

Bedankt Lilybie
    ::: Flickr :::

Comment

Err, wat hebben de mensen ineens tegen Antwerpen? Niks mis mee hoor... Fijne stad om te verblijven, altijd wat te doen, goede scholen, toffe mensen, leuke plekjes om foto's te maken,...

En proficiat aan de geslaagden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
        Err, wat hebben de mensen ineens tegen Antwerpen? Niks mis mee hoor... Fijne stad om te verblijven, altijd wat te doen, goede scholen, toffe mensen, leuke plekjes om foto's te maken,...

Hier ook een dikke proficiat aan alle geslaagden. En ineens iets tegen Antwerpen hebben?
        We zouden niet durven!
        We hebben er namelijk al heel lang iets op tegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flandrien Bekijk bericht
          Ik hoop dat dochter beter speld dan papa
          .... ....

Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht

Och,trek u dat niet aan,dat zijn mensen uit lager gelegen paalwoningdistricten die ongelukkig zijn omdat ze (nog) niet gefusioneerd zijn met de culturele hoofdstad van Europa.

Ook hier een zoon die met grote onderscheiding geslaagd is in zijn Bachelor jaar (Grafisch ontwerper). Nu nog een master class en dan hopen dat tegen die tijd de economie terug aan een wat hoger toerental draait.

Walter
            D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
              Ik zal het mijn 3 kinderen overmaken.
              1 eindigt Humaniora en start Burgelijk Ir,
              1 eindigt het 4de jaar en start zijn laatste jaar Master,
              1 studeert af als Bio-Ingenieur en start met een Doctoraat voor 4 jaar.
              waow proficiat
              iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

Wel dat is ook een mijlpaal in het leven.....
                ....'ik blijf een hele dag droog'-test.... Ik hoop van harte dat hij door dat ingangsexamen geraakt. Indien niet; kan hij misschien dat ingangsexamen aanvechten op basis van het non-discriminatieverdrag
                Gaat het hier niet eerder om het "uitgangsexamen"?
                Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Hier ook een dikke proficiat aan alle geslaagden. En ineens iets tegen Antwerpen hebben?
                  We zouden niet durven!
                  We hebben er namelijk al heel lang iets op tegen.
                  Aaaah, ok...

Maar ik blijf er toch bij. Antwerpen is een fijne stad hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                  Och,trek u dat niet aan,dat zijn mensen uit lager gelegen paalwoningdistricten die ongelukkig zijn omdat ze (nog) niet gefusioneerd zijn met de culturele hoofdstad van Europa.

Walter
                  Hihihihi

Comment

Hier is het de gewoonte van een boekentas aan het raam te hangen
                    om de mensen te laten zien dat er hier eentje afgestudeert is.
                    Is een gewoonte in Nederland maar daar ik vlak aan de grens woon is deze gewoonte ook overgenomen hier zijn er nog die dat doen ?

En bij mij hangt er ook eentje buiten, dochter net afgestudeerd

Comment

Dochter is geslaagd met onderscheiding en begint in oktober aan de opleiding toegepaste jeugdcriminilogie in A'pen (ja ik weet het..., maar is enigste plaats in BE waar ze die opleiding geven )
                      Enneu... de papa is geslaagd met grootste onderscheiding (95,5%) voor de opleiding multimedia operator (digitale fotografie)
                      Proficiat aan alle geslaagden, voor de gebuisden... volgend jaar beter

Hans
                      Last edited by CH Photography; 27 juni 2009, 09:38.
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Ik zal het mijn 3 kinderen overmaken.
                        1 eindigt Humaniora en start Burgelijk Ir,
                        1 eindigt het 4de jaar en start zijn laatste jaar Master,
                        1 studeert af als Bio-Ingenieur en start met een Doctoraat voor 4 jaar.
                        Kinderen om trots en fier op te zijn, en terecht.
                        Maar kinderen die minder goed leren maar hun uiterste best doen, is voor mij ook al een grote voldoening hoor en je mag er ook best fier op zijn!

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Maar kinderen die minder goed leren maar hun uiterste best doen, is voor mij ook al een grote voldoening hoor en je mag er ook best fier op zijn!

Grtz, RF

Absoluut!

Walter
                          D850

Comment

Ja mijn zoon zit in dat schuitje, doet zijn best maar ...
                            ach ja we zien wel.

Hans
                            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Grtz, RF
                              Hier ben het 100% mee eens hoor. Voor elk kind is er in deze maatschappij een plaats weggelegd. Of het nu een diploma is, een goede vakkennis, een talent.... Elk kind verdient zijn/haar respect.
                              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

[/QUOTE] oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon
                                [/QUOTE]
                                Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                                Ja mijn zoon zit in dat schuitje, doet zijn best maar ...
                                ach ja we zien wel.

Hans
                                je hebt gelijk er zijn kinderen die hun best doen
                                kijk maar naar mijn dochter heeft dyselectie

oorspronkelijk geplaats door Phororhacos
                                Dochter is geslaagd met onderscheiding
                                en begint in oktober aan de opleiding toegepaste jeugdcriminilogie in A'pen
                                dan zullen onze dochters elkaar wel tegen komen,onze gaat ook naar K.D.G in antwerpen voor de zelfde richting
                                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                                X