Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geslaagd!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geslaagd!!!!!

oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon
    Kinderen om trots en fier op te zijn, en terecht.
    Maar kinderen die minder goed leren maar hun uiterste best doen, is voor mij ook al een grote voldoening hoor en je mag er ook best fier op zijn!
    [/QUOTE]

Je hebt gelijk er zijn kinderen die hun best doen,
    kijk maar naar mijn dochter, heeft dyselectie
    Dat is een serieuse handicap en dat vind ik enorm jammer voor uw dochtertje maar ook voor u.
    Ik ben ervan overtuigd dat u zich 200% zult inzetten om haar een zorgenloze toekomst te bezorgen. Zelf heb ik een mentaal gehandicapte broer en zus, dus ik weet waar ik over bezig ben.
    Het is al een toonbeeld van sterkte dat u dit hier te kennen heeft.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Als je als ouder het leertempo (ik spreek dan niet enkel van schoolleerstof) van je kind erkent en ervaart, dan is / zijn je kind(eren) al een hele stap vooruit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
        Als je als ouder het leertempo (ik spreek dan niet enkel van schoolleerstof) van je kind erkent en ervaart, dan is / zijn je kind(eren) al een hele stap vooruit
        Heel juist! Daarmee is een pak frustratie uit de weg geruimd.
        Een begrijpend ouder mag niet onderschat worden.
        Er zijn jaarlijks genoeg kinderen die ten onder gaan aan de prestatie druk van sommige ouders. En dan doen ze domme singen, soms héél domme dingen.

Grtz, RF

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Kinderen om trots en fier op te zijn, en terecht.
          Maar kinderen die minder goed leren maar hun uiterste best doen, is voor mij ook al een grote voldoening hoor en je mag er ook best fier op zijn!

Grtz, RF
          inderdaad er zijnhet die het moeilijker hebben
          kijk maar naar het zoontje van mijn broer
          heeft dyspracktie of hoe het ook heten mag
          gaat nu naar het eerste maar je verstaat hem niet veel wisselt alle leter ook tijdens het spreken al heeft hij een IQ van 119 dus wel best veel voor eentje van 5 word 6 in December
          gaat naar het gewoon onderwijs met GOM.begleiding
          maar goed dat dit nu bestaat in onze tijd was er dat allemaal niet
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Hier nog een heel gelukkige vader van 4 kids die allemaal geslaagd zijn in respectievelijk de 5e Latijn Wiskunde, 3de Latijn Grieks, 2de Moderne, 6e Leerjaar.

Ze hebben er dit jaar allemaal hard voor gewerkt. Paradoxaal genoeg heeft degene die het minst gewerk heeft de hoogste punten.. Als die zegt dat ie het kent, dan stopt hij, en als ik het controleer, dan klopt het nog ook.
            Ik hoop alleen dat hij later niet met de neus tegen de muur gaat lopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Hier nog een heel gelukkige vader van 4 kids die allemaal geslaagd zijn in respectievelijk de 5e Latijn Wiskunde, 3de Latijn Grieks, 2de Moderne, 6e Leerjaar.

Ze hebben er dit jaar allemaal hard voor gewerkt. Paradoxaal genoeg heeft degene die het minst gewerk heeft de hoogste punten.. Als die zegt dat ie het kent, dan stopt hij, en als ik het controleer, dan klopt het nog ook.
              Ik hoop alleen dat hij later niet met de neus tegen de muur gaat lopen.
              Je hebt het toch goed onder controle?
              Waarom zou hij dan?
              Niet te achterdochtig worden ook niet Tommie.

Grtz, RF

Comment

Ik ben niet achterdochtig. De laatste keer dat ik hem nog ondervraagd heb was in December. Zo lang de resultaten meer dan OK zijn, laat ik hem verder doen en wijs ik hem regelmatig op zijn verantwoordelijkheid.

Ik heb alleen schrik voor het feit dat hij misschien door zijn humaniora komt zonder echt hard te werken, en dan in het hoger onderwijs ineens in de problemen komt.
                Ooit zal hij toch moeten werken...
                Ik zie het voorlopig wel goed komen, en ben heel erg tevreden dat ze geen dommigheden uithalen (geweld, drinken, drugs...)

Comment

Working...
                X