Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
nu om eerlijk te zijn geloof ik er niks van, denk dat het kind een beetje op sensatie uit is , of spijt heeft van haar beslissing, of anders heeft ze een oorveeg gehad van haar vader en tracht ze nu de boel nog enigzins te redden....
nu om eerlijk te zijn geloof ik er niks van, denk dat het kind een beetje op sensatie uit is , of spijt heeft van haar beslissing, of anders heeft ze een oorveeg gehad van haar vader en tracht ze nu de boel nog enigzins te redden....
Die moet lang geslapen hebben...
Neem nu per ster één minuutje.... 56 minuten.
Bij het plaatsen van de tweede ster moet ze reeds ingeslapen zijn.
Van het plaatsen van de overige 54 sterren heeft ze niks gemerkt dan?
Geloof je dat, van dat in slaap vallen
Mischien had ze reeds ander spul in haar bloed zitten, en wist ze net als Tom Boonen van niets, in ieder geval, aan haar manier van doen en haar platte taaltje, ras appart.
Ik ben ook een west-vlaming, maar dit klinkt meer als een krapuleus taaltje "sorry", gelukkig heb ik met mijn beide dochters meer geluk, maar soms heb je niet te kiezen.
West-vlamingen worden soms toch wel in hun hemd gezet hé, iedere keer dat dat zangeresje uit Ingelmunster op TV of radio komt begint mijn maag te draaien.
Als ik haar goed begrepen heb , had de tatoeëerder het eerst met een stift getekend en heeft ze geantwoord dat ze enkel de bovenkant wou houden...
Als ze maar 3 sterrekes wil waarom laat ze hem dan eerst 56 sterren tekenen?
En haar vader was er bij als ze naar binnenstapte? Maar ging 'efkes' weg...
* Hoelang duurt het om 3 sterren te zetten?
* Hoe lang om meer dan 50 te zetten?
Klein verschilleke in tijd, neen?
Mischien had ze reeds ander spul in haar bloed zitten, en wist ze net als Tom Boonen van niets, in ieder geval, aan haar manier van doen en haar platte taaltje, ras appart.
Ik ben ook een west-vlaming, maar dit klinkt meer als een krapuleus taaltje "sorry", gelukkig heb ik met mijn beide dochters meer geluk, maar soms heb je niet te kiezen.
West-vlamingen worden soms toch wel in hun hemd gezet hé, iedere keer dat dat zangeresje uit Ingelmunster op TV of radio komt begint mijn maag te draaien.
Hahaha, ja 't is erg soms he.
Negentien jaar maar geen blond haar.... is toch iets niet?
Heb goede vrienden daar in West-Vlaanderen.... versta ik perfect.
Als ik haar goed begrepen heb , had de tatoeëerder het eerst met een stift getekend en heeft ze geantwoord dat ze enkel de bovenkant wou houden...
Als ze maar 3 sterrekes wil waarom laat ze hem dan eerst 56 sterren tekenen?
En haar vader was er bij als ze naar binnenstapte? Maar ging 'efkes' weg...
* Hoelang duurt het om 3 sterren te zetten?
* Hoe lang om meer dan 50 te zetten?
Klein verschilleke in tijd, neen?
Ja ja, juist, zei ik ook al.
Maar ik heb dat meiske horen praten en ik heb die tatoeëerder horen (en zien) praten.
Qua taal he... zuiver taalkundig dus.
Dat moest toch verkeerd aflopen
ze was nochtans perfect verstaanbaar ... voor een westvlaming dan
Zomaar iets in het nieuws brengen is meer "sensatie" dan "journalisitiek" want hier steekt duidelijk meer achter
Niet alles geloven dus wat ze je voorkauwen op die TV dus ... velen denken van "ik heb het gezien & gehoord op TV, dus zal het wel waar zijn!", en nikske is minder waar.
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
ze was nochtans perfect verstaanbaar ... voor een westvlaming dan
Zomaar iets in het nieuws brengen is meer "sensatie" dan "journalisitiek" want hier steekt duidelijk meer achter
Niet alles geloven dus wat ze je voorkauwen op die TV dus ... velen denken van "ik heb het gezien & gehoord op TV, dus zal het wel waar zijn!", en nikske is minder waar.
Willy ja, ik versta niet dat DIT nieuws IS geworden....
Allé, haar sterren worden er af gelaserd.
Hopelijk valt ze niet in slaap zodat de verkeerde er niet afgehaald worden.
Mensen doen soms domme dingen waar ze snel spijt van krijgen, het is alleen triestig dat ze er dan anderen de schuld van geven.
Allé, haar sterren worden er af gelaserd.
Hopelijk valt ze niet in slaap zodat de verkeerde er niet afgehaald worden.
Mensen doen soms domme dingen waar ze snel spijt van krijgen, het is alleen triestig dat ze er dan anderen de schuld van geven.
Haar hersenen kunnen bij dat laseren niet beschadigd worden. Een hele geruststelling.
Comment