Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jawadde...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jawadde...

Mmmmm,

In slaap vallen terwijl ze met een mini-drilboor in uw gezicht aan het kerven zijn.... straffe madam....

greetz,

D.

Comment

nu om eerlijk te zijn geloof ik er niks van, denk dat het kind een beetje op sensatie uit is , of spijt heeft van haar beslissing, of anders heeft ze een oorveeg gehad van haar vader en tracht ze nu de boel nog enigzins te redden....
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
        nu om eerlijk te zijn geloof ik er niks van, denk dat het kind een beetje op sensatie uit is , of spijt heeft van haar beslissing, of anders heeft ze een oorveeg gehad van haar vader en tracht ze nu de boel nog enigzins te redden....
        Volkomen mee eens...

greetz,

D.

Comment

Ik vind het overigens ook raar dat een tatoeëerder zomaar 56 sterretjes zet
          - bij iemand die net meerderjarig geworden is
          - in het gezicht

Voorzover ik weet, meen me een interview met Tattoo Bertje in Humo te herinneren, worden tattoos op handen, voorarmen, gezicht, niet zomaar gezet.

Comment

En intussen is dit wereldnieuws geworden....
            En die tatoeëerder is zeer content met de reclame.
            (zie media)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Die moet lang geslapen hebben...
              Neem nu per ster één minuutje.... 56 minuten.

Bij het plaatsen van de tweede ster moet ze reeds ingeslapen zijn.
              Van het plaatsen van de overige 54 sterren heeft ze niks gemerkt dan?
              Geloof je dat, van dat in slaap vallen

Mischien had ze reeds ander spul in haar bloed zitten, en wist ze net als Tom Boonen van niets, in ieder geval, aan haar manier van doen en haar platte taaltje, ras appart.

Ik ben ook een west-vlaming, maar dit klinkt meer als een krapuleus taaltje "sorry", gelukkig heb ik met mijn beide dochters meer geluk, maar soms heb je niet te kiezen.

West-vlamingen worden soms toch wel in hun hemd gezet hé, iedere keer dat dat zangeresje uit Ingelmunster op TV of radio komt begint mijn maag te draaien.

Comment

Als ik haar goed begrepen heb , had de tatoeëerder het eerst met een stift getekend en heeft ze geantwoord dat ze enkel de bovenkant wou houden...

Als ze maar 3 sterrekes wil waarom laat ze hem dan eerst 56 sterren tekenen?

En haar vader was er bij als ze naar binnenstapte? Maar ging 'efkes' weg...
                * Hoelang duurt het om 3 sterren te zetten?
                * Hoe lang om meer dan 50 te zetten?
                Klein verschilleke in tijd, neen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Geloof je dat, van dat in slaap vallen

Mischien had ze reeds ander spul in haar bloed zitten, en wist ze net als Tom Boonen van niets, in ieder geval, aan haar manier van doen en haar platte taaltje, ras appart.

Ik ben ook een west-vlaming, maar dit klinkt meer als een krapuleus taaltje "sorry", gelukkig heb ik met mijn beide dochters meer geluk, maar soms heb je niet te kiezen.

West-vlamingen worden soms toch wel in hun hemd gezet hé, iedere keer dat dat zangeresje uit Ingelmunster op TV of radio komt begint mijn maag te draaien.
                  Hahaha, ja 't is erg soms he.
                  Negentien jaar maar geen blond haar.... is toch iets niet?

Heb goede vrienden daar in West-Vlaanderen.... versta ik perfect.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                    Als ik haar goed begrepen heb , had de tatoeëerder het eerst met een stift getekend en heeft ze geantwoord dat ze enkel de bovenkant wou houden...

Als ze maar 3 sterrekes wil waarom laat ze hem dan eerst 56 sterren tekenen?

En haar vader was er bij als ze naar binnenstapte? Maar ging 'efkes' weg...
                    * Hoelang duurt het om 3 sterren te zetten?
                    * Hoe lang om meer dan 50 te zetten?
                    Klein verschilleke in tijd, neen?
                    Ja ja, juist, zei ik ook al.
                    Maar ik heb dat meiske horen praten en ik heb die tatoeëerder horen (en zien) praten.
                    Qua taal he... zuiver taalkundig dus.
                    Dat moest toch verkeerd aflopen
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

ze was nochtans perfect verstaanbaar ... voor een westvlaming dan

Zomaar iets in het nieuws brengen is meer "sensatie" dan "journalisitiek" want hier steekt duidelijk meer achter
                      Niet alles geloven dus wat ze je voorkauwen op die TV dus ... velen denken van "ik heb het gezien & gehoord op TV, dus zal het wel waar zijn!", en nikske is minder waar.
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Bij Car-Glass kunnen ze sterretjes verwijderen als ze kleiner zijn dan een stuk van 2 euro ...
                        canon 400D - EF 35-80

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                          ze was nochtans perfect verstaanbaar ... voor een westvlaming dan

Zomaar iets in het nieuws brengen is meer "sensatie" dan "journalisitiek" want hier steekt duidelijk meer achter
                          Niet alles geloven dus wat ze je voorkauwen op die TV dus ... velen denken van "ik heb het gezien & gehoord op TV, dus zal het wel waar zijn!", en nikske is minder waar.
                          Willy ja, ik versta niet dat DIT nieuws IS geworden....

Boonen was tenminste nieuws
                          (en nog he....)
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

tis weer echt komkommertijd hè.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Allé, haar sterren worden er af gelaserd.
                              Hopelijk valt ze niet in slaap zodat de verkeerde er niet afgehaald worden.
                              Mensen doen soms domme dingen waar ze snel spijt van krijgen, het is alleen triestig dat ze er dan anderen de schuld van geven.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Allé, haar sterren worden er af gelaserd.
                                Hopelijk valt ze niet in slaap zodat de verkeerde er niet afgehaald worden.
                                Mensen doen soms domme dingen waar ze snel spijt van krijgen, het is alleen triestig dat ze er dan anderen de schuld van geven.
                                Haar hersenen kunnen bij dat laseren niet beschadigd worden. Een hele geruststelling.
                                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                                X