Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
ervoor gaan als je echt wil.
je kan eens naar een school gaan eens vragen hoe het daar gaat.
ik doe fotografie en heb al veel bij geleerd is echt te moeite
'k zou zegn post es ne kr wa fotokes me uwn canon pwrshot, we zul'n wel zeg'n ofge an 'n andr kodak toe zijt of nie...,
Nee, alle gekheid op een stokje, ik meen wat ik hierboven zeg. Leer eerst kruipen voor ge gaat lopen. Tenzij ge (of uwe pa) zwemt in 't geld natuurlijk.
Het kan u een frustratie besparen. And remember : "In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister".
(anderzijds, een weinig gebruikte canon d50 vindt zijn weg wel op de 2dehandsmarkt... )
Oorspronkelijk geplaatst door Killing_With_A_SmileBekijk bericht
ervoor gaan als je echt wil.
je kan eens naar een school gaan eens vragen hoe het daar gaat.
ik doe fotografie en heb al veel bij geleerd is echt te moeite
Bedankt
Zal er misschien avondschool voor beginnen volgen.
Zit namelijk al in men 5de jaar en nu wisellen is wat laat he.
mijne pa zal da wel in investere heeft fotografie als hobie
heb ng ma ne canon pwershot ma ben ant spare vo nen canon d 50 goeie keus? f ni
tja jongens dat is de jeugd van tegenwoordig
kunnen nog alleen maar sms taal
heb mijn kinderen steeds verboden om dit te gebruiken
eentje heeft dyslectie dus zij moest zo wie zo algemeen beschaafd nederlands van mij gebruiken en daar is ze me nu heel dankbaar voor
als ik de jongste af en toe op verkeerd taalgebruik betrap maak ik haar daar attent op
ik weet wat het is om met dyselectie door het leven te gaan heb nu nog af en toe moeite om de juste spelling te vinden
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment