De landbouwers gaan in Luxemburg gaan betogen maar waarvoor?
Hun/onze/mijn prijzen liggen te laag ten opzichte van de distributiesector.
Volgens mij redeneren die mensen wél normaal:
Basisprijs + onkosten+winstmarge.
Wat is daar verkeerd aan?
Wat kan de overheid doen voor de producenten waar nog steeds de wet van vraag en aanbod heerst?
Als witloofteler krijg ik vandaag ook minder voor mijn witloof dan de kostprijs!!!
Hoelang kunnen wij dit nog volhouden?
Hoe los je dit billijk op?
Denk niet dat de BB of de regering een pasklaar antwoord hebben maar dat het zo niet verder kan is zo klaar als...troebel bier!
Men spreekt steeds van Europa maar als de Belgen iets voorstellen dan liggen of de Fransen of de Nederlanders dwars en omgekeerd!
Ik denk dat de oplossing nog niet voor morgen is en een betoging/oproer zie ik dan al helemaal niet zitten?
iemand met een beter alternatief?
Hun/onze/mijn prijzen liggen te laag ten opzichte van de distributiesector.
Volgens mij redeneren die mensen wél normaal:
Basisprijs + onkosten+winstmarge.
Wat is daar verkeerd aan?
Wat kan de overheid doen voor de producenten waar nog steeds de wet van vraag en aanbod heerst?
Als witloofteler krijg ik vandaag ook minder voor mijn witloof dan de kostprijs!!!
Hoelang kunnen wij dit nog volhouden?
Hoe los je dit billijk op?
Denk niet dat de BB of de regering een pasklaar antwoord hebben maar dat het zo niet verder kan is zo klaar als...troebel bier!
Men spreekt steeds van Europa maar als de Belgen iets voorstellen dan liggen of de Fransen of de Nederlanders dwars en omgekeerd!
Ik denk dat de oplossing nog niet voor morgen is en een betoging/oproer zie ik dan al helemaal niet zitten?
iemand met een beter alternatief?
Comment