Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Windows 7

Voor wie drivers zoekt voor Win 7 is deze misschien wel interessant .. moest ge 'm nog niet kennen natuurlijk ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      Voor wie drivers zoekt voor Win 7 is deze misschien wel interessant .. moest ge 'm nog niet kennen natuurlijk ...

http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/Home.aspx
      U moet Microsoft Internet Explorer versie 6.0 of hoger gebruiken om de functionaliteit van
      deze website optimaal te kunnen benutten.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

ja dat is straf .. ik bekijk die site met Win 7 en IE8 en dat gaat zonder probleem

Ik doe hetzelfde van onder XP met IE8 en dat gaat dus idd op z'n bek mey die domme error .. go figure microsoft !

Comment

Blast .. 't is al laat .. zat met FireFox te klooien en dan krijg ik die fout ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            Blast .. 't is al laat .. zat met FireFox te klooien en dan krijg ik die fout ..
            Let op
            Wat gaan ze doen met Win7 in Europa zonder een standaard browser in Win7?
            Stel dat ze alles zo gaan "aanpassen"?
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Die zal er afzonderlijk bijzitten of je moet die aanvinken.
              Maar hij wordt niet meer automatisch mee geïnstalleerd.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Let op
                Wat gaan ze doen met Win7 in Europa zonder een standaard browser in Win7?
                Stel dat ze alles zo gaan "aanpassen"?
                De kernfunctie van Internet Explorer, het tonen van webpagina's, zit ingebouwd in Windows, dat halen ze'r nooit uit. Er zijn simpelweg teveel toepassingen die er gebruik van maken. Het is vandaag doodsimpel je eigen "browser" te schrijven.

Wat je ziet van Internet Explorer is een schil rond die kernfunctie, die ondermeer je favorieten opslaat en je geschiedenis bijhoudt. Meer niet. Wat je in Windows 7 zal kunnen doen is die schil verbergen zodat je de indruk krijgt dat er geen browser meer voorhanden is.

Dingen zoals Windows Update zullen steeds gebruik blijven maken van die kernfunctie, en niet van de schil.

Dave
                pixelpusher

Comment

Ge kunt gelijk hebben, maar met Win 7, euro versie, zal je niet op het internet kunnen.
                  Zoals ik al eerder zei zal IE8 er wel inzitten maar zal je die hoogstwaarschijnlijk moeten aanvinken om te kunnen gebruiken. Met Vista en alle voorgaande versies werd IE met of zonder uw toestemming geïnstalleerd. Dat is het verschil met Win 7, dankzij de EU commessie.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Ge kunt gelijk hebben, maar met Win 7, euro versie, zal je niet op het internet kunnen.
                    Zoals ik al eerder zei zal IE8 er wel inzitten maar zal je die hoogstwaarschijnlijk moeten aanvinken om te kunnen gebruiken. Met Vista en alle voorgaande versies werd IE met of zonder uw toestemming geïnstalleerd. Dat is het verschil met Win 7, dankzij de EU commessie.
                    Misschien, maar dat gaat in principe geen problemen geven met Windows Update of andere toepassingen die gebaseerd zijn op die kernfunctie.

Dave
                    pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      Klopt : meer exact vanaf 22 oktober... Mijn verjaardag is enkele dagen later. Denk dat ik al weet wat het cadeau'ke zal worden ;-).
                      haha t is de dag na mijn verjaardag dat het gelaunched wordt dus ik weet wat mijn cadeautje wordt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk bericht
                        haha t is de dag na mijn verjaardag dat het gelaunched wordt dus ik weet wat mijn cadeautje wordt
                        RTM zal beschikbaar zijn vanaf 6 augustus voor MSDN en Technet abo's.
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik ben niet altijd 100% Microsoft minded, maar hier kan ik ze toch gelijk geven om uit protest GEEN browser in Windows 7 te steken.
                          Onze tante Neelie, dé anti Microsoft lady bij uitstek, vraagt aan Microsoft om Windows 7 uit te rusten met een pak programma's van hun concurrenten. Kun je je voorstellen: je maakt een product en je moet een hele rits gelijkaardige producten meeleveren. Het "gepeupel" is volgens tante Neelie natuurlijk te dom om ZELF een keuze te maken.
                          Zie je Windows 7 al verschijnen met een keuze uit: IE, Firefox, Netscape, Maxthon, Sleipnir, Opera, Google Chrome, SRWIron, Safari. Ik zal er hier nog wel enkele vergeten.

Misschien zou Neelie ook maar beter Microsoft verplichten om ook OS/2 mee te leveren, want IBM heeft daar vroeger geen faire kans mee gekregen....
                          Last edited by nete; 26 juli 2009, 12:07.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Idd .. Europa wordt meer en meer "geregeerd" door burofreaks die vanachter hun deskje zich dwaasweg regeltjes zitten in te beelden en ze, als wet, neer te pennen .. een reality check zit er niet bij .. ik begin serieus, frequente en heel dunne stoelgang te krijgen van het "Europees gezever" ware het niet dat de Euro, economisch gezien, een goede zaak is .. enfin ze hebben de gebruiker met die W7 regel een dik oor aangenaaid, zoveel is zeker .. misschien kunnen ze Opel recht houden door ze te verplichten wat onderdelen van de concurentie te monteren .. alleman blij!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Je kan met windows toch gewoon de 'verkenner' gebruiken om op internet te gaan? http://... in het balkje bovenaan tikken!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinkabouter Bekijk bericht
                                Je kan met windows toch gewoon de 'verkenner' gebruiken om op internet te gaan? http://... in het balkje bovenaan tikken!
                                Dat zal ook wel lukken in Windows 7 zonder IE.

Dave
                                pixelpusher

Comment

Working...
                                X