Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows 7

Heb je de diagnose al een z'n werk laten doen?
    Dat van die Thumbnails ken ik niets af, nog nooit problemen daarmee gehad.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Heb je de diagnose al een z'n werk laten doen?
      Dat van die Thumbnails ken ik niets af, nog nooit problemen daarmee gehad.

Grtz, RF
      Maar ja, natuurlijk
      Als ik dat niet doe dan geraak ik helemaal niet op het internet.

Mag ik vragen? Als je klikt op dat icoontje rechts onder > Network Internet Access
      wat zie jij dan op jouw pc?

Steps to take
      Start > Run
      type: services.msc
      FIND: Id_String2.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B87 9762 in the list
      Right Click
      Select Properties
      From the drop down select Disabled
      Click STOP
      Click Apply
      Reboot
      Ik kan ook nergens vinden hoe ik precies ben verbonden....

Stel ik wil opnieuw beginnen, wat moet ik dan kiezen.
      Lijkt mij zeer onduidelijk....
      Je kan de mogelijkheden zien bij > Change your network settings?
      Wat heb jij gekozen bij installatie van win7 ?
      Last edited by theokus; 17 juli 2009, 01:08.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Ik zie de SID naam van mijn router en er staat connected bij.
        Eigenlijk heb ik toen in Win installeerde alleen mijn password moeten intypen.

Om de minste sh#t te hebben zou ik een herinstallatie doen hoor.
        Ik ken Win 7 niet voldoende om je te helpen zonder te gissen
        Sorry Theo.

Grtz, RF

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik zie de SID naam van mijn router en er staat connected bij.
          Eigenlijk heb ik toen in Win installeerde alleen mijn password moeten intypen.

Ik ken Win 7 niet voldoende om je te helpen zonder te gissen
          Sorry Theo.

Grtz, RF
          Niet erg
          Ik ben niet de enige met dit probleem.
          De connectie gebeurd random heb ik nu ook ergens gelezen.
          Het zou dus ergens een bug zijn in Win7.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Er zitten nog bugs in hoor.
            Maar problemen met mijn draadloos netwerk heb ik persoonlijk niet gehad.

Grtz, RF

PS: Kunt ge de updates installeren? (domme vraag waarschijnlijk )

Comment

Dat is geen oplossing hé, da's tijdverlies om iets proberen op te lossen zonder ooit te weten hoe je het de volgende keer moet doen ... misschien zelfs al direct na de herinstallatie.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Dat is geen oplossing hé, da's tijdverlies om iets proberen op te lossen zonder ooit te weten hoe je het de volgende keer moet doen ... misschien zelfs al direct na de herinstallatie.
                Wat moet ge doen als je het toch niet vind?
                Het is de gemakkelijkste (gemakzuchtigste) weg natuurlijk, wat ik voorstel.

Grtz, RF

Comment

Wat moet ge doen als je het toch niet vind?
                  Verder zoeken.

Als uw pc bepaalde problemen zoals bijvoorbeeld een virus gehad heeft kan een herinstallatie inderdaad een uitweg zijn maar voor dergelijke problemen is een herinstallatie heel dikwijls geen ofwel maar een tijdelijke oplossing.

Mensen geven soms verkeerde gegevens in en bij een herinstallatie begaan ze weer dezelfde fout met hetzelfde resultaat. Ook regelmatig ligt het probleem elders zoals een vastgelopen router of dergelijke. Idem voor een bug ... als die in uw OS zit dan zit die er na een herinstallatie meestal ook terug in.

Ik beweer niet dat herinstalleren soms geen oplossing biedt maar zoeken naar de oorzaak en deze oplossen is vaak het interessantste ... ja, soms moet je wat langer zoeken.

Iets dom over het hoofd zien is ook vaak de reden dat iets niet werkt.

Nu op de screenshot verder gaande ... als ik de netwerkkabel tussen modem en router uittrek ga ik ook zoiets bekomen hoor. Daarom is mijn Windows niet om zeep.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Mijn probleem aanvankelijk was het kiezen van de connectie....
                    De gebruikte termen zijn anders dan bij Vista of zelfs XP.

Daar staan bij Win7 eigenlijk zoveel keuzes en dat geeft makkelijk aanleiding tot verwarring.

En bij Vista of XP moest ik zelf niks doen...
                    Bij de installatie van het OS was er verbinding met het internet.
                    Ik koos wel zelf een nieuwe naam voor de werkgroep.
                    Mijn laptop en testpc kon ik ook verbinden, draadloos, via de router.
                    Na ingave van SID en paswoord kon ik met de laptop werken en de testpc.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Hoh, welke optie ik gekozen heb zou ik niet meer kunnen zeggen, maar t'zal ongetwijfeld de goede geweest zijn aangezien ik niet de minste problemen ondervonden heb.
                      Ik werk wel draadloos.

Grtz, RF

Comment

Hoh, welke optie ik gekozen heb zou ik niet meer kunnen zeggen, maar t'zal ongetwijfeld de goede geweest zijn aangezien ik niet de minste problemen ondervonden heb.
                        Ik werk wel draadloos.

Grtz, RF
                        Ok, mijn router is voor draadloos werken dus met de laptop of die testpc.
                        De "hoofdpc" is via kabel verbonden.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Op je hoofd pc draai je toch meer dan 1 OS Theo?
                          Als je nog een HDD op overschot ergens liggen heb zou ik Win 7 erop zetten en eens de mogelijkheden van connectie uitproberen.
                          Win 7 lijkt erg op Vista, maar nu weet je ook dat er toch vrij veel zaken veranderd zijn.
                          Ik wou dat ik je kon helpen, helaas is het voor mij ook allemaal nieuw en bovendien heb ik de handicap dat mijn Engels zo goed als nul is kwestie die technische termen.

Grtz, RF

Comment

Op je hoofd pc draai je toch meer dan 1 OS Theo?
                            Als je nog een HDD op overschot ergens liggen heb zou ik Win 7 erop zetten en eens de mogelijkheden van connectie uitproberen.
                            Win 7 lijkt erg op Vista, maar nu weet je ook dat er toch vrij veel zaken veranderd zijn.
                            Ik wou dat ik je kon helpen, helaas is het voor mij ook allemaal nieuw en bovendien heb ik de handicap dat mijn Engels zo goed als nul is kwestie die technische termen.

Grtz, RF
                            Ja, ik draai XP, Vista en Win7 op dezelfde hoofdpc maar elke OS staat op een aparte
                            schijf.

Nu die Vista-schijf gebruik ik niet meer.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Ik begrijp soms niet waarom iedereen zo dringend het laatste nieuw besturingssysteem wil hebben. Ik draai sinds lang xp, heb er totaal geen problemen mee, en zie dus niet in waarom ik een ander zou installeren?
                              Mijn vrouw heeft een laptop waar vista op voorgeinstalleerd staat, en ik zou die soms tot op de maan kunnen shotten !
                              Hoe 'nieuwer' het besturingssysteem trouwens, hoe 'minder' je ermee kan 'foefelen'..
                              [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
                              [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jejochen Bekijk bericht
                                Ik begrijp soms niet waarom iedereen zo dringend het laatste nieuw besturingssysteem wil hebben. Ik draai sinds lang xp, heb er totaal geen problemen mee, en zie dus niet in waarom ik een ander zou installeren?
                                Mijn vrouw heeft een laptop waar vista op voorgeinstalleerd staat, en ik zou die soms tot op de maan kunnen shotten !
                                Hoe 'nieuwer' het besturingssysteem trouwens, hoe 'minder' je ermee kan 'foefelen'..
                                Nieuwer is beter is het gezegde, maar Vista was logger dan XP dat weet iedereen ondertussen.
                                Windows 7 is een echte verademing want die is sneller dat XP en heeft de functionaliteit van Vista.
                                En waarom zou nieuwer niet beter zijn?
                                Van zodra Win7 NL verkrijgbaar is wordt deze op mijn pc geïnstalleerd daar ben ik volledig van overtuigd!

Grtz, RF

Comment

Working...
                                X